NLZIET

guidob

Forumlid
Leuk bevonden
4
Beste antwoorden
0
En je gebruikt die app daar voor op je Smart TV of hoe moet ik dat zien ?
App op LG TV idd, loopt wel achter op de smartphone app. Laatste versie is nog zonder live-tv maar via chromecast werkt dat prima. Overigens vind ik live-tv niet belangrijk.

Leuk bevonden: LeX

Spinix

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
1.941
Beste antwoorden
4
Voor zowel mijn LG (webOS 3.5) als Shield (Android Tv) tot nu toe geen App beschikbaar :(
Gelukkig heeft jouw Shield (net zoals de Xiaomi Mi Box) een ingebouwde Chromecast en zou je dingen dus makkelijk vanaf je mobiel kunnen doorcasten naar je TV.

guidob

Forumlid
Leuk bevonden
4
Beste antwoorden
0
Inderdaad bij de oude modellen van LG maar bij de nieuwe generatie is de betreffende App niet aanwezig.
Oh, dan heb ik net "mazzel" denk ik. Ik heb nu een LG OLED55B6V. En zat alweer te twijfelen of ik niet iets nieuws wil. Hopelijk komt er snel een Android TV app dan.

Leuk bevonden: LeX

LeX

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
3.409
Beste antwoorden
8
Oh, dan heb ik net "mazzel" denk ik
De NLZIET app is beschikbaar op LG Smart tv’s van 2012 tot en met 2016. De nieuwe versie van de NLZIET app zal binnenkort (ook) beschikbaar worden gemaakt voor (de laatste modellen van) LG smart tv’s aldus hun eigen klantenservice :D

Leuk bevonden
192
Beste antwoorden
0
Om deze link te bekijken moet je ingelogd zijn.
zou het moeten doen zelf niet getest omdat het bij mij vanuit play store al goed werkt...
bedankt deze zou idd uit de playstore kunnen komen ik dacht dat jij nog een andere app had die hetzelfde deed,mijn mis understanding;)

LeX

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
3.409
Beste antwoorden
8
Mocht dat al lukken dan geeft dat meestal bedroefde resultaten ... maar men er mee bezig dus maar afwachten.

Bovenaan