NLZIET

Inderdaad bij de oude modellen van LG maar bij de nieuwe generatie is de betreffende App niet aanwezig.

Oh, dan heb ik net "mazzel" denk ik. Ik heb nu een LG OLED55B6V. En zat alweer te twijfelen of ik niet iets nieuws wil. Hopelijk komt er snel een Android TV app dan.
 
  • Like
Reacties: Lex
Oh, dan heb ik net "mazzel" denk ik
De NLZIET app is beschikbaar op LG Smart tv’s van 2012 tot en met 2016. De nieuwe versie van de NLZIET app zal binnenkort (ook) beschikbaar worden gemaakt voor (de laatste modellen van) LG smart tv’s aldus hun eigen klantenservice :D
 
  • Like
Reacties: Spinix en guidob
zou het moeten doen zelf niet getest omdat het bij mij vanuit play store al goed werkt...

bedankt deze zou idd uit de playstore kunnen komen ik dacht dat jij nog een andere app had die hetzelfde deed,mijn mis understanding;)
 
Mocht dat al lukken dan geeft dat meestal bedroefde resultaten ... maar men er mee bezig dus maar afwachten.
 
De Apple gebruikers kunnen hun hart ophalen :

 
Hoi Lex,

Inderdaad ik bedoel hiermee de livestreams die NLZIET aanbiedt: NPO1, NPO2, NPO3, RTL 4, RTL 5, SBS6, RTL 7, Veronica, NET5, RTL 8, RTL Z, SBS9.

Ik maak binnen de add-on gebruik van de (ongedocumenteerde) API van NLZIET, waarmee ik de livestreams op kan halen. Deze livestreams zijn in het formaat MPEG-DASH en beveiligd met DRM. Om dit binnen Kodi af te kunnen spelen maak ik gebruik van InputStream, wat onder andere gebruikt is in de Netflix add-on.

Hoi Stein, heb dit werkend kunnen krijgen? Met name het afspelen van de DRM via InputStream? Ben daar wel benieuwd naar, ik probeer daar ook wat mee te hobbyen.
 
Nu geven ze aan dat er schot in de zaak komt :D

 
Voor de playstation bezitters goed nieuws :

 
De testen zijn begonnen.

 
De testen zijn begonnen.

Dat is fijn. Via de ingebouwde Chromecast in mijn Shield werkt het voor geen meter. Blijft maar bufferen en ik kan niet vooruit spoelen.
 
Dat is fijn. Via de ingebouwde Chromecast in mijn Shield werkt het voor geen meter. Blijft maar bufferen en ik kan niet vooruit spoelen.
Dat is denk ik een fout in de NLZIET app. De ingebouwde Chromecast werkt perfect bij mij.
 
Als er leden zijn die zich geroepen voelen om deze applicatie te testen dan is dat mogelijk :D

 
Gebruik het sinds afgelopen weekend en moet zeggen dat het vooral een stuk sneller werkt dan op de LG app of via Chromecast. Qua features is het nog niet helemaal compleet maar dat is een kwestie van tijd lijkt me.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Als er leden zijn die zich geroepen voelen om deze applicatie te testen dan is dat mogelijk :D

Heb me even ingelezen over NLZIET, ziet er goed uit, prijs valt ook reuze mee.

Mocht je zonder dat aanmeld formulier al tester willen worden dan kun je hier zien hoe:
 
Zijn er al leden toegetreden tot die testgroep die Maandag is gestart, en die vervolgens bereid zijn de eerste resultaten met ons te delen.