NLZIET

Zag nog een update langs komen over NLZIET.

NLZIET voegt RTL Crime en TV 538 toe
 
  • Like
Reacties: Spinix
Nlziet brengt Android TV-app uit.
 
  • Like
Reacties: Lex
Inmiddels toegevoegd in de Google Play Store (Android tv) en voor 0.01 cent een maand te proberen.
 
Probeer NLZIET één maand voor €0,01 zou ik zeggen.
Je eigen ervaring is altijd de beste ervaring.


 
Klopt, maar het te horen van iemand met ervaring is ook niks mis mee
 
  • Like
Reacties: Lex
Je eigen ervaring delen, en vervolgens in conclaaf gaan met een medegebruiker.
Toch één van de doelstellingen van dit fijne forum ?
 
Kan zijn, maar het wiel hoeft mijn inziens niet telkens opnieuw te worden uitgevonden, toch?
 
Nee, maar we kunnen er wel gezamenlijk voor zorgen dat er continue verbeteringen aan dat wiel plaatsvinden door bevindingen met elkaar te delen.
 
Is het mogelijk programma's te downloaden vanaf NLZiet? Ik weet inmiddels dat ze gebruik maken van WideVine en dat dit niet gemakkelijk is te kraken. Inmiddels heb ik al geprobeerd met OBS geprobeerd mijn beeld op te nemen, alleen wordt de stream dan zwart weergegeven als het navigatie-menu automatisch verdwijnt.
 
NLZIET is geen addon maar een app .
Bestudeer deze topic en/of kijk op hun site.

 
NLZIET is geen addon maar een app .
Bestudeer deze topic en/of kijk op hun site.


Ja dat weet ik, maar ik dacht dat iemand misschien inmiddels wel een NLziet Kodi addon in elkaar had geknutseld.
 
  • Like
Reacties: Lex
Oh Oké , maar jij ziet duidelijke voordelen voor een addon dan de huidige app?
 
NLZIET is geen addon maar een app .
Bestudeer deze topic en/of kijk op hun site.


Ja dat weet ik, maar ik dacht dat iemand misschieninmiddels wel een NLziet Kodi addon in elkaar had geknutseld.

Oh Oké , maar jij ziet duidelijke voordelen voor een addon dan de huidige app?

Ja, want dan kan ik via Kodi met MPC-HC+Madvr als externe speler afspelen ;)
 
Laatst bewerkt:
Zijn er al leden toegetreden tot die testgroep die Maandag is gestart, en die vervolgens bereid zijn de eerste resultaten met ons te delen.
Bij deze meld ik mij ook aan om de Kodi addon te testen. Ik heb een NLZiet abonnement. Ik hoor graag hoe ik bij kan dragen. Ik gebruik een raspberry pi 2 en 3 met Kodi 18 (OSMC laaste update).
 
Even een misverstand uit de wereld helpen:

Het gaat hier niet over een addon maar over de app.Deze kon je testen bij de lancering wat inmiddels al flinke tijd achter ons ligt.Maar je kunt uiteraard je testresultaten bij ons kwijt ?
 
Even een misverstand uit de wereld helpen:

Het gaat hier niet over een addon maar over de app.Deze kon je testen bij de lancering wat inmiddels al flinke tijd achter ons ligt.Maar je kunt uiteraard je testresultaten bij ons kwijt ?
Ok, my bad. Ik dacht dit is het Kodi forum, dus ging er vanuit dat het om de NLZiet Addon voor Kodi ging. Weet iemand toevallig of hier plannen voor zijn?
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik ben momenteel bezig met het ontwikkelen van een Kodi add-on om Live TV te kijken met NLZIET. Zijn er hier mensen die hier interesse in hebben en dit eventueel willen testen?

Hallo Stein,
ik heb momenteel nlziet en gebruik kodi eigenlijk het liefst primair.
Is jouw projectje nog gelukt en zou ik hem misschien van je mogen proberen?

Groet Michael.