NLZIET

Ouwe tijden herleven met deze Xiaomi Mi gebruiksklaar maar dan legaal :

 
De add-on voor NLZIET... Iets als dit?

 
Laatst bewerkt:
Heb mijn Beelink King tot volle tevredenheid aan de praat maar zit nog met 1 probleem. Ik kijk op mijn pc NLZiet via ibVPN maar op de Beelink krijg ik hem niet aan de praat. Ik weet niet of dit een legale vraag is maar kan iemand mij de NLZiet apk sturen want downloaden lukt me op de Beelink ook niet.

Maak er een mooi 2020 van

Meindert
 
@Meindert NLZiet staat gewoon in de Google Playstore, heb je dat al geprobeerd? Wil je toch een apk dan vind je die in een alternatieve playstore, Omdat jij in het buitenland wil kijken, is het mogelijk dat NLZiet niet werkt. Heb je het op de Beelink ook geprobeerd via een VPN?
 
  • Like
Reacties: Meindert en Lex
Hallo

Ik kan op mijn pc wel via VPN NLziet installeren maar niet om my onduidelijke redenen op mijn Beelink. Ik kan met mijn ibVPN op de Beelink inloggen op mijn VPN maar dan gaat het fout. Denk dat ik hun maar ga vragen of zij mij met TeamViewer de zaak aan de praat kunnen krijgen. In ieder geval bedankt voor de reactie !

warme groet vanuit de warmte
Meindert
 
  • Like
Reacties: B. web

Met deze addon is het mogelijk live tv te kijken met Kodi. Sinds vandaag werkt de addon ook onder Windows ;)
 
goed nieuws, nu nog een oplossing waarom hij bij elke update mijn Kodi favorieten voorkeur van "aflevering gezien markering" in Android TV Shield telkens verwijderd