[Offline] KAOSbox Build

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuws van het Koasbox front :


De update van 27-07 zorgt ervoor dat de TVaddons repo wordt verwijderd en dus ook geen beveiligingsrisico meer zal hebben op je box.
Deze repo zit al heel lang niet meer standaard in KAOSbox - maar mogelijk dat deze zelf is geïnstalleerd. Verder wat repo updates en AudioAddict heeft een update gekregen naar versie 0.4.0

Enjoy!

 
Koasbox heeft ons laten weten dat ze gestopt zijn ,wij betreuren dat maar hebben begrip voor hun beslissing .
Hun build wordt zodanig ook niet meer bijgewerkt en support van hun kant is ook gestopt hier.

Deze topic blijft voorlopig nog open voor eventuele nieuwe ontwikkelingen.
 
Morguh mannen!
Heb Kaos build pas aantal weken en werkt naar behoren,
Na dit nieuws,kan ik hem gewoon laten draaien of is het beter om hem te uninstall en een andere build erop te zetten?
 
Morguh mannen!
Heb Kaos build pas aantal weken en werkt naar behoren,
Na dit nieuws,kan ik hem gewoon laten draaien of is het beter om hem te uninstall en een andere build erop te zetten?

Laten draaien totdat je gaat merken dat eea niet meer lekker loopt
 
  • Like
Reacties: B. web
Zolang dat je addons in de repo blijven is er geen probleem , je kunt nog addons toe voegen als je andere wilt
 
Net te laat,... heb hier nog een erg oude Kaosbox build draaien op de Pi3. Kan iemand mij wellicht een recente Kaosbox build sturen of zijn er alternatieven beschikbaar?
 
Graag wil ik kaosbox bedanken voor al het mooi wat er is gemaakt.
Hij heeft zch nooit gek laten maken door ruzie en discussie uit verschillende kampen waar haantjes tegen haantjes streden.
Mijn apparaten draaien al jaren op Kaosbox (en die van de familie/vrienden ook) met enkel een andere skin.

Een groot verlies voor liefhebbers maar bedankt voor de mooie tijd!
 
Ik heb kaosbox gelukkig nog met de laatste update op mijn mediaplayer staan. Is het mogelijk om deze build op een stick te kopieren en daarna weer op een andere box te zetten en zo ja, hoe doe ik dat?
Tevens sluit ik mij volmondig aan bij de prachtige woorden van dude-nl
 
Ik heb kaosbox gelukkig nog met de laatste update op mijn mediaplayer staan. Is het mogelijk om deze build op een stick te kopieren en daarna weer op een andere box te zetten en zo ja, hoe doe ik dat?
Je installeert de Ares Wizard:
Ares Wizard openen > Tabblad Backup > Full System backup
In de nieuwe box begin je met het installeren van de Ares Wizard. Ares Wizard openen > Tabblad Backup > Restore > Select Backup File
You must be registered for see medias
 
Status
Niet open voor verdere reacties.