(Offline) NL NetflixSkinBuild***

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Slikt....het is gelukt, :thanks:
Ging volgens mij in de mist daar waar rechtermuisknop moest worden gebruikt (ja zo simpel kan het soms zijn....)
:leuk:
 
  • Like
Reacties: Slikt
super zeg dit zocht ik een leuke skin.

nu heb ik een vraagje ik heb een raspberry pi 3, en nu heb ik dus kodi op de sd kaart gezet.
Moet ik het zip bestand ook op diezelfde sd kaart zetten en kan ik het dan via de raspberry pi verder op bovenstaande manier instellen?

En nog 1 vraagje welke 3 addons raden jullie aan? Als dat niet gezegd mag worden dan zoek ik zelf even :)
 
Hoi,

Het zip-bestand dien je in kodi te openen middels install from zip. En de addons staan in het begintopic welke werken met deze skin echter is 1 addon niet meer actueel, dit is de universe addon. Dus de andere 2 covenant en real movies selecteren. Als er nog vragen zijn verneem ik dit graag.
 
Hoi,

Het zip-bestand dien je in kodi te openen middels install from zip. En de addons staan in het begintopic welke werken met deze skin echter is 1 addon niet meer actueel, dit is de universe addon. Dus de andere 2 covenant en real movies selecteren. Als er nog vragen zijn verneem ik dit graag.


Ik kom er helaas nog niet uit. Ik heb het zipfile op mijn laptop gedownload. Als ik dan mijn televisie aan doe en mijn raspberry pi opstart en dan naar install from zip file ga staat hij er niet tussen. Maar dat kan best komen omdat ik het zipfile op mijn laptop heb geïnstalleerd? Geen idee hoe ik het zipfile zichtbaar krijg op mijn raspberry pi.

En ik kan alleen die andere 2 addons in deze skin zetten of zelf ook nog wel andere toevoegen of werkt dat niet?
 
Idd klopt wat je zegt, het zip bestand op je sd kaart zetten en deze dan benaderen in kodi met install from zip. De skin werkt in de basis met deze twee addons maar zelf toevoegen kan altijd echter dien je dan zelf de snelkoppelingen te maken bij de instellingen.
 
Idd klopt wat je zegt, het zip bestand op je sd kaart zetten en deze dan benaderen in kodi met install from zip. De skin werkt in de basis met deze twee addons maar zelf toevoegen kan altijd echter dien je dan zelf de snelkoppelingen te maken bij de instellingen.

Ik ben bang dat ik iets fout doe. Ik heb nog nooit eerder op deze manier een zipfile geïnstalleerd.
Ik heb het zipfile gedownload en nog niet uitgepakt en op het sd kaartje gezet ik weet niet of hij in een speciale map moet misschien? Heb er OSMC opstaan verder niet.
Als ik op de raspberry dan naar installeren mbv zipfile ga zie ik m er niet tussen.
 
Zipfile hoeft hierzo niet in een speciale map. Of het met een raspberry wel moet weet ik niet. Wellicht dat iemand met een raspberry dit weet? Maar dan is het denk ik verstandig om hier een apart topic over te maken.
 
Zipfile hoeft hierzo niet in een speciale map. Of het met een raspberry wel moet weet ik niet. Wellicht dat iemand met een raspberry dit weet? Maar dan is het denk ik verstandig om hier een apart topic over te maken.
Nou dat vinden wij ook een verstandig idee :thanks:
 
  • Like
Reacties: Slikt
Hallo, alles geïnstalleerd en opgestart en zie enkel tekst van nieuwe films en dergelijke en verder niets :(
Kom ook niet in een menu niks :( iemand een tip ??
 
Met alles geïnstalleerd ook de 2 addons die in het begintopic genoemd worden ?
 
als je covenant geïnstalleerd hebt zou je al plaatjes van de films serie moeten zien.Ik vermoed dat hier iets mis is gegaan.Beste is om het opnieuw te doen.

Edit: Kodi opnieuw installeren als eerste.
@Bertfiasco1960 , heb zojuist voor de zekerheid eens getest of alles nog werkt zoals in het begintopic beschreven staat. Alles werkt naar behoren:)
Lay-out voor de skin is aangepast ivm de veranderingen in de addon universe.
Zipbestand is gewijzigd in begintopic.
 
Bedankt voor de build, omdat de Rise up bij mij niks meer afspeelde gekozen voor deze overzichtelijke build. Ik heb wel een opmerking over de door jouw geplaatste link van Covenant die werkt niet, ik heb Covenant nu bij kodistuff vandaan gehaald. Nogmaals bedankt en keep up the good work.
 
  • Like
Reacties: Slikt
Ik wil aan deze build wat extra add-ons toevoegen. Mijn vraag is hoe kan ik hier snelkoppelingen van maken?
 
Als je even wilt aangeven om welke addons het gaat zal ik eens kijken hoe deze op het startscherm te verkrijgen zijn.
 
Ik ga ff kijken, dit zijn beide video-addons welke het een stuk gemakkelijker maken.
Tutorial volgt tzt;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.