Opgelost (Opgelost) Kodi kan geen netwerkverbinding maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pandora'sbox box

Nieuwkomer
15 jun 2017
4
1
6
45
hallo allemaal,

Ik ben sinds kort in het kodi verhaal gerold door een collega van mij.. Ik heb in mijn enthousiasme een mediaplayer besteld via aliexpress het betreft een m8s plus 2 met 3G en 32gig. Nu is het kastje binnen verbonden met internet (wifi). En probeerde ik vandaag kodi voor het eerst te draaien. Dat ging niet naar wens want deze kon geen verbinding maken met de server. Ik heb lopen zoeken op het net maar kon geen oplossing vinden. Ik heb kodi ook al verwijderd gereboot en op nieuw gedownload en geïnstalleerd maar blijf de zelfde melding houden. In middels gaat het om kodi 17.3 voor de deinstallatie was het kodi 17.0 op mijn gsm draaid kodi dan ook al even en kan ik thuis gewoon verbinding maken met het zelfde netwerk. Wie heeft er een oplossing voor mij? Alvast bedankt voor alle reacties

Mvg, Pandora
 
Je hebt niet mogelijkheid om de box bedraad aan te sluiten al is het maar even voor proef ?
 
Je hebt niet mogelijkheid om de box bedraad aan te sluiten al is het maar even voor proef ?

Heb zojuist bedraad aangesloten. Hij geeft dit exact weer: kan geen locatie informatie ontvangen. Dit kan als het netwerk niet is verbonden. Wilt u toch toevoegen?

Verders heb ik gewoon verbinding. Het betreft natuurlijk maar dat slikt hij niet.
 
Heb zojuist bedraad aangesloten. Hij geeft dit exact weer: kan geen locatie informatie ontvangen. Dit kan als het netwerk niet is verbonden. Wilt u toch toevoegen?

Verders heb ik gewoon verbinding. Het betreft natuurlijk maar dat slikt hij niet.

Die pagina is ook offline op dit moment. daarom kun je hem niet als source toevoegen.
Als het goed is, lukt het met de volgende website wel:
 
Die pagina is ook offline op dit moment. daarom kun je hem niet als source toevoegen.
Als het goed is, lukt het met de volgende website wel:

Ja kodi start wel op.. nu ben helaas aan het werk, maar vanavond ga ik het alsnog even proberen ik kom hier op terug...om deze andere pagina te pro eren. bedankt zover
Ja kodi start wel op.. nu ben helaas aan het werk, maar vanavond ga ik het alsnog even proberen ik kom hier op terug...om deze andere pagina te pro eren. bedankt zover

Iedereen bedankt voor de moeite.. het is inmiddels gelukt om alles aan de praat te krijgen.. heb de mediaplayer geheel gereset en geinstalleerd en nu werkt het wel.. helemaal blij:klappen:
 
  • Like
Reacties: Lex
Wat dacht je van ons ..we springen een gat in de lucht ! Marcel en Mike bedankt :slotje:
U mag mij een pm sturen als deze topic heropend moet worden :)
 
  • Like
Reacties: mike.r
Status
Niet open voor verdere reacties.