Schijt, nog drie lopende series, die ik daar vandaan haalde, ik kan die Tim wel ......….. aandoen, heb er nu nog één
Tis net wat je zegt een kat en muis spelletje. Maar een paar jaar geleden was het 1 uit de lucht en 10 sites terug.Blijft een kat en muis spel.... zou het iets te maken hebben met Q&Q ?
of puur toeval.... ?
over paar weken, zijn dr weer andere... in hoeverre deze er al niet zijn met closed communitys met invites .
De vijver raakt leeg van brein....en gaan ze zich maar fixeren op de Newsgroepen aanbieders..
Yep.De vijver raakt leeg van brein....en gaan ze zich maar fixeren op de Newsgroepen aanbieders..
Alsof hun met naam en toenaam roepen , Neem bij ons een abonnement ,want dan kan je illegaal downloaden .
Snap het wel, als ze in de ogen van de grote maatschappijen 'niets' doen, word hun kraan dicht gedraaid .
Dat klopt precies zoals je zegt. Ik heb nog een paar sites waar ik lid van ben en nog regelmatig rond neus om ff te chatten. Voorheen spotte ik daar nog wel eens wat. Ben ook nog wel een poosje poster geweest. (dus zelf uppen) maar naar al het gezeik en gezeur ben ik daar mee opgehouden. Deze sites doen alleen nog maar leden op invite van betrouwbare leden. En blijven zo dus onder de radar. Steek je op dit moment als site zijnde je kop boven het koren uit.... Dan....