place2home.net gesloten door Brein

Schijt, nog drie lopende series, die ik daar vandaan haalde, ik kan die Tim wel ......….. aandoen, heb er nu nog één

Schijt, nog drie lopende series, die ik daar vandaan haalde, ik kan die Tim wel ......….. aandoen, heb er nu nog één

Schijt veraders ja ............. brein kan overal het algemeen niet zoveel hoor als alles goed afgedekt is maar dan maakt iemand een fout upload vanaf huisadres bijvoorbeeld en die gaat lopen lullen........zal niet de eerste keer en helaas ook niet de laatste keer zijn........

• Like
Reacties: Rob0860
Is zeker jammer. Gebruikte het eerder ook heel veel. Laatste 2 jaar eigenlijk niet meer.
Inmiddels ook al lang geen use net account meer.
Nu eigenlijk veel via prive Telegram groepen. Windows programmas android apps en games haal ik daar weg.
En zoals eerder gemeld kodi of bijvoorbeeld terrarium voor mn films/series. Muziek gebruik ik de zogenaamde "spotify killer" voor. "MusicAll"

Blijft een kat en muis spel.... zou het iets te maken hebben met Q&Q ?
of puur toeval.... ?
over paar weken, zijn dr weer andere... in hoeverre deze er al niet zijn met closed communitys met invites .

• Like
Reacties: mrmiyagi
Blijft een kat en muis spel.... zou het iets te maken hebben met Q&Q ?
of puur toeval.... ?
over paar weken, zijn dr weer andere... in hoeverre deze er al niet zijn met closed communitys met invites .
Tis net wat je zegt een kat en muis spelletje. Maar een paar jaar geleden was het 1 uit de lucht en 10 sites terug.
Dat is op dit moment eigenlijk bijna tot niet meer.
Meeste mensen zetten zo'n site hobby matig op en wordt dan ineens door het sluiten van bepaalde forums massaal bezocht.
Dus hun komen ook weer in de spotlight.
En als dan een brein om de bocht komt kijken met zn dure advocaten en dreigementen kiest iedereen toch eieren voor zn geld en sluit de boel.
Niemand als jan de arbeider heeft de mogelijkheid en/of muntjes om de strijd aan te gaan. Misschien met een soort crowdfunding actie zou het kunnen.
Maar weet eigenlijk wel zeker dat als een forum 10000 leden heeft 9950 zeggen bedankt voor jullie site en toedeledoki. Ik zoek het wel ergens anders.
Praat uit eigen ervaring. Vroeger zeer actief lid gewees bij nzb pirates.

• Like
Reacties: mrmiyagi
Zonde zeg.. Kende de site zelf niet, maar was zo te lezen een goeie. Sites met Nederlands spul zijn er maar weinig en dan is dit wel een verlies!

De vijver raakt leeg van brein....en gaan ze zich maar fixeren op de Newsgroepen aanbieders..
Alsof hun met naam en toenaam roepen , Neem bij ons een abonnement ,want dan kan je illegaal downloaden .
Snap het wel, als ze in de ogen van de grote maatschappijen 'niets' doen, word hun kraan dicht gedraaid .
Yep.
Snap het überhaupt niet. Snapt brein tim kuikentje nu nog steeds niet dat ze met alles achter het net vissen? Eerst torrents. Dan usenet? Tja dan wordt de volgende stap toch kodi/terrarium?
[automerge]1535994419[/automerge]
Maar dan gaan wij weer een stap verder. Private Telegram. Valt momenteel ook zat te halen. ;)

FDT hebben ze in de tijd ook gesloten (was geweldig) en Spotnet is ook niet meer wat het geweest is, steeds minder posters of uploaders. Vrees voor usenet in de toekomst. Maar nog steesds de snelste oplossing om dingen van het net te halen.

Ik snap niet dat dit soort forums zich nog steeds in NL vestigen.
De kans dat je gepakt word is 100%, er zijn steeds minder goeie forums en alles komt op een hoop dat wil dus zeggen dat Brein niet veel moeite hoeft te doen dit op te sporen.

Dat klopt precies zoals je zegt. Ik heb nog een paar sites waar ik lid van ben en nog regelmatig rond neus om ff te chatten. Voorheen spotte ik daar nog wel eens wat. Ben ook nog wel een poosje poster geweest. (dus zelf uppen) maar naar al het gezeik en gezeur ben ik daar mee opgehouden. Deze sites doen alleen nog maar leden op invite van betrouwbare leden. En blijven zo dus onder de radar. Steek je op dit moment als site zijnde je kop boven het koren uit.... Dan....

Dat klopt precies zoals je zegt. Ik heb nog een paar sites waar ik lid van ben en nog regelmatig rond neus om ff te chatten. Voorheen spotte ik daar nog wel eens wat. Ben ook nog wel een poosje poster geweest. (dus zelf uppen) maar naar al het gezeik en gezeur ben ik daar mee opgehouden. Deze sites doen alleen nog maar leden op invite van betrouwbare leden. En blijven zo dus onder de radar. Steek je op dit moment als site zijnde je kop boven het koren uit.... Dan....

sommige roepen het ook wel op hun af, "spotten"op spotnet ed. ...met naam en toe naam .
Is natuurlijk bedoeld om leden aan te sporen, daar aan te sluiten... maar stichting brein , ligt niet ook niet te slapen.
Inprincipe hebben ze een gespreid bedje daar, beetje snuffelen ....dossier opbouwen en BAM een dreigende brief/ email met juridische mambo jumbo... en mensen kiezen allemaal eieren voor dr geld. Wat logisch is...
niemand zit te wachten op een juridische strijd , met deze organisatie... wat je zegt,,,voor vele was het een hobby erbij.
Niet zozeer , om er rijk van te worden