Zo nu eerst alles eens goed gelezen, de sites die je aanhaalde eens gelezen en nog eens gelezen.Nee, ik download niks. Sonarr/Radarr doen een verzoek naar het blackhole script die de film of serie vervolgens toevoegt aan Real-Debrid. Wanneer de webdav RD mount dan de film of serie bevat denkt Sonarr/Radarr dat deze is gedownload. Ideaal! Er zijn echter nog wel punten die niet lekker werken in deze opzet, ik probeer deze samen met de community op te lossen d.m.v. handige scriptjes.
Alles in bridge of host. Ik moet me hier nog beter in gaan verdiepen en dat beter gaan opzetten (veiliger).
Altijd!! Mocht het spoed hebben dan mag je me ook altijd even attenderen via de PM zodat ik een melding krijg per mail.
De maker van plex debrid schrijft zelf ook al dat er andere betere manieren zijn waaronder zurg zag ik.
Tot op heden werkt het hier nog steeds prima, op een paar kleine dingetjes na, zoals films die niet in Real Debrid binnen komen, maar goed dat kan ook aan RD liggen uiteraard.
Ik heb hier nog een oude NUC liggen en heb daar eerst eens wat mee gespeeld in het verleden, deze echter nu weer van stal gehaald en Unraid hier op gezet.
En toen ben ik eens gaan proberen of ik hier wat mee kon, ik heb dus de guide Sailarr’s Guide to Plex + Real-Debrid gevolgd, maar hier kom ik nog niet zoveel verder mee. Ik heb dus via apps eerst in Unraid Rclone geinstalleerd, vervolgens de mappen aangemaakt, en via nano de config.yml en de docker-compose.yml en de rclone.conf gemaakt. vervolgens de library gemaakt volgens zijn aanwijzingen, vervolgens loop ik een beetje stuk
Zou jij globaal eens kunnen uitleggen hoe jij het hebt aangepakt aub? en in welke volgorde?
Spoed nee joh ik ga je niet opjagen, er wordt al veel te veel gehaast in deze wereld, waardoor mensen lijkt het wel steeds kortere lontjes krijgen, dus doe lekker kalm aan, ik zie je reactie wel verschijnen. Je mag het overigens ook in een mailtje sturen mocht je dat liever doen.
Groeten en alvast bedankt voor je tijd