Rapid IPTV zender rommeltje

Eric Hebs

Expert
2 mei 2016
1.043
633
216
rapid iptv bevalt met prima, niet vaak storing , niet duur etc. máár er zijn nu toch best veel zenders waar of staat dat ziggo ze verplaats heeft en nog meer kanalen op de verkeerde plek. Volgens de originele m3u zou een kanaal écht 100% nl moeten zijn maar is vaak ineens eurosport en ga zo maar door.

Iemand hiervoor al een ticket bij ze geopend ? of via hun fourm al een thread waar ik me bij kan aansluiten ?

Vraag me ook af hoe dat kan trouwens dat op de gekste tijden ineens een zender verspringt
 
Vanmiddag op Fox sport 1 een wedstrijd getest via de gratis addon ultimate iptv .
Meerdere onderbrekingen gehad door drukke op de steam, wedstrijd wel kunnen afkijken in een redelijke kwaliteit.

Geen aanrader voor de doorgewinterde voetballiefhebber

ik heb diezelfde bekeken via de gratis iptv van wolf-pack. geen seconde storing gehad. En ik heb zelfs keuze uit vier verschillende streams. Ik gooi mijn goedwerkende en 32 euro per jaar kostende QHDTV zelfs niet meer aan. op wolf-pack heb ik zelfs meiden van holland en penthouse 1 en 2 in hd.haha
 
ik heb diezelfde bekeken via de gratis iptv van wolf-pack. geen seconde storing gehad. En ik heb zelfs keuze uit vier verschillende streams. Ik gooi mijn goedwerkende en 32 euro per jaar kostende QHDTV zelfs niet meer aan. op wolf-pack heb ik zelfs meiden van holland en penthouse 1 en 2 in hd.haha
Bedankt voor de tip ,maak ook al enige tijd gebruik van de diensten van Wolf .. wat echt een addon is om in de gaten te houden .
En de adult area is inderdaad de meest uitgebreide van alle addons die ik ken !! alleen mag ik er helaas niet naar kijken van meneer pastoor :(
 
  • Like
Reacties: Theeke
Bedankt voor de tip ,maak ook al enige tijd gebruik van de diensten van Wolf .. wat echt een addon is om in de gaten te houden .
En de adult area is inderdaad de meest uitgebreide van alle addons die ik ken !! alleen mag ik er helaas niet naar kijken van meneer pastoor :(
Gewoon kijken met de zonnebril op.
En in de avond gewoon een extra gebedje.
 
Bedankt voor de tip ,maak ook al enige tijd gebruik van de diensten van Wolf .. wat echt een addon is om in de gaten te houden .
En de adult area is inderdaad de meest uitgebreide van alle addons die ik ken !! alleen mag ik er helaas niet naar kijken van meneer pastoor :(
Heb vanwege jullie reacties ook Wolf er op gezet en Fox sport gekeken maar heel veel haperingen en dan is het gewoon maandag. Filmnet was redelijk te doen en laden van de ene kanaal naar het andere kanaal leek wel een schilpad.
Sorry niks voor mij
 
Heb vanwege jullie reacties ook Wolf er op gezet en Fox sport gekeken maar heel veel haperingen en dan is het gewoon maandag. Filmnet was redelijk te doen en laden van de ene kanaal naar het andere kanaal leek wel een schilpad.
Sorry niks voor mij
Een addon is net een mens .. moeite om op Maandag de draad weer op te pakken.
Op deze Dinsdagmorgen ondervindt ik weinig problemen meer .
 
  • Like
Reacties: Theeke
Een addon is net een mens .. moeite om op Maandag de draad weer op te pakken.
Op deze Dinsdagmorgen ondervindt ik weinig problemen meer .
Tot dat het weekend aanbreekt en te ver in het glaasje wordt gekeken hihi.

Maar fact is. Gratis betekent accepteren dat wie het eerst op de stream komt die kijkt... al dan niet met hackels.
Wil je iets meer zekerheid neem iptv.
En wil je 98 procent beeld garantie neem een officiële abbo.
 
  • Like
Reacties: Theeke en Plenkske