Super IPTV

Hoe is het zender aanbod van IPTV Totaal in vergelijking met SuperIPTV? Ik vond deze laatste namelijk erg compleet.
Het zenderaanbod van SuperIPTV is veel groter.
Bij IPTV Totaal heb je buiten de gebruikelijke NL, BE, DE, UK, USA , SP en FR ook ZA als buitenbeentje.
SuperIPTV heeft echt alles, van Somalie tot Afghanistan.
Ook Flixdemand wat leuk is, de hele dag films of series van bv Al Pacino, Denzel of Tom en Jerry.
Allemaal een eigen zender.
Je hebt lijsten met keuze in 4k, 8k of FHD maar ik zie niet veel verschil.

IPTVtotaal heeft volgend mij FHD maar ziet er beter uit en werkt bij ons beter.
Ik heb alle favorieten weer terug naar IPTV Totaal gezet en ga die straks verlengen.

Bij IPTV Totaal krijg je netjes updates binnen via Telegram, elke dag meerdere keren.
Ook snel antwoord via mail, dat is ook veel waard.
Zo keken wij The Morning Show, waar de laatste aflevering verkeerd was, bleek ep 8 te zijn ipv 10.
Mailtje gestuurd en de volgende dag gelijk veranderd!
Daar zou SuperIPTV wat van kunnen leren.

VOD met NL subs zit volgens mij niet zo gek veel verschil in.
Wel heeft Super IPTV Discovery+, IPTVtotaal weer niet.
 
  • Like
Reacties: erikzijl
Dag allemaal.
Graag had ik u allen willen waarschuwen voor superiptv.
Zij verzamelen ook persoonlijke bankgegevens en sluizen deze door naar Brein?
Zou anders niet weten waarom ze geen account willen activeren na betaling zonder rekeninghouder gegevens.

Kan het niet hard maken maar is vreemd om dergelijke houding te hanteren.
Iemand een idee?
 
Jij wilt anders betalen dan via bankoverschrijving?
Want anders komen die gegevens sowieso mee.
 
Dat dacht ik ook, heb betaald via bank app en had de naam van de rekening niet meegegeven.
Nu wil hij de naam weten omdat hij niet kan zien wie zogezegd betaald heeft.
ik heb een duidelijke foto vanuit de app meegestuurd.

onwil of men wil meer bewijsvoering bekomen.
 
Zojuist een testje aangevraagd bij iptvzenders. Schijnen 5 verschillende pakketten te hebben. Super OTT Iptv aangevraagd moet hun paradepaardje zijn voor 120€ 1 jaar. Ben benieuwd, iemand daar ervaring mee?
 
Dag allemaal.
Graag had ik u allen willen waarschuwen voor superiptv.
Zij verzamelen ook persoonlijke bankgegevens en sluizen deze door naar Brein?
Zou anders niet weten waarom ze geen account willen activeren na betaling zonder rekeninghouder gegevens.

Kan het niet hard maken maar is vreemd om dergelijke houding te hanteren.
Iemand een idee?
Dus Superiptv zou samenwerken met Brein?? En jij denkt dat Brein iemand toestemming geeft om illegale dingen te doen?
 
En waarom zou een illegale serviceprovider anders persoonsgegevens eisen voor ze de service willen activeren?
 
Heb nu sinds enkele maanden een 3 maanden abbo afgesloten bij Super iptv. Voor de hoge prijs vind ik het behoorlijk tegenvallen. Het is niet het aanbod wat tegenvalt ook niet het aantal vod bestanden, meer het hangen van het beeld of vastlopen van het beeld. Veelal aanwezig op verschillende pakketten , jammer. Vooral verschillende zenders van het Sky Uk pakket hangt regelmatig. Ook op de andere pakketen vaker vastlopers. Door de jaren heen verschillende aanbieders gehad op mijn Nvidia Shield maar voor deze prijs had ik meer verwacht, met name minder vastlopers op de verschillende pakketten.
 
Ik ben ook gestopt met Super. Heb nu even een Aliexpres draaien en op zoek naar een andere.
 
Ik ben blij dat ik dus niet de enige ben die deze ervaringen heeft.
Zeker niet. Dacht eerst is iets wat wel eens kan en laten we zeggen mag voorkomen. Het blijft iptv die van vele dingen afhankelijk is. Maar ben niet iemand die de lat super hoog legt. Echter als het meer is als zo nu en dan en het zeer herhaaldelijk plaatsvind op vele zenders dan word het storend. Mijn inziens is het dat heel zeker, zeker voor de prijzen die ze hanteren. Ik weet in ieder geval dat het geen verlengen meer word.
 
  • Like
Reacties: Paul Shield
Jij bent zeker niet de enige. Vooral tijdens grote wedstrijden etc. loopt de verbinding regelmatig vast. Als ik ze dan vraag wat er aan de hand is, wordt er gewezen naar mijn thuis verbinding en dan ook nog met een toon van: 'Denk je dat we amateurs zijn'. Wij hebben 8k verbinding hoor ik die gasten zeggen.
Na dit gehoord te hebben, heeft het geen zin om een discussie aan te gaan. Bij hun is 8k 1920x1080 op 25fps.

Dus nooit meer SuperIPTV.
 
Jij bent zeker niet de enige. Vooral tijdens grote wedstrijden etc. loopt de verbinding regelmatig vast. Als ik ze dan vraag wat er aan de hand is, wordt er gewezen naar mijn thuis verbinding en dan ook nog met een toon van: 'Denk je dat we amateurs zijn'. Wij hebben 8k verbinding hoor ik die gasten zeggen.
Na dit gehoord te hebben, heeft het geen zin om een discussie aan te gaan. Bij hun is 8k 1920x1080 op 25fps.

Dus nooit meer SuperIPTV.
Nee, ik ga ook niet verlengen.Maar heb nog 4 maanden of zo. Maar als het me de keel uithangt neem ik mn verlies.
 
Weet je wat het met die providers is? Ze vinden allemaal dat het aan de klant ligt als iets niet werkt. Soms is dat wel zo maar meestal niet.
Klopt, ze weten donders goed dat dit in 99,9% van de gevallen niet waar is. Uitetaard voor hun de dekmantel.