Tnci

Heb deze ook eens kunnen testen en het valt me tegen dat het hele nederlands aanbod buiten film1 alles 2.0 stereo geluid is. dit is toch wel een reden om niet te verlengen als mijn maand voorbij is. Aanbod is wel goed.
 
Heb voor een maand multi iptv vind het goede kwaliteit geen haperingen en als ik het goed heb is dit tnci.
 
Of er veel 720 erbij zit weet ik zoniet weet wel dat er wel wat kwalitatief minder is en sommige ondertitels van films en series zijn bagger Google vertaald en niet sunchroom. Dus mijn conclusie is dat ik nog steeds zoekende ben naar een goede.
 
  • Like
Reacties: R173555
IPTV totaal is de beste en de stabielste op Nederlandse tv. Is mijn ervaring. Thanks voor je vod update
 
Heb voor een maand multi iptv vind het goede kwaliteit geen haperingen en als ik het goed heb is dit tnci.
Hallo collinnke:
Hier ook een maandje van multi moet zeggen tot nu toe reuze tevreden ermee.
Ik denk dat u het kleine aanbod van hun hebt van iptvmulti zo ik hier lees .
Ik heb het grote aanbod namelijk en ben tot nu toen echt content.
1 groep met 50fps en 5.1dd is echt leuk voetbal kijken.
En zeer groot aanbod in verschillende landen en vod en series aanbod.
Er zit wel eens een film of sierie bij zonder ondertiteling maar dat is zo gefixst bij hun .
Heb nog niet veel kunnen testen eerlijk gezegd ik ben nieuw op dit vlak .
iptvtotaal al een tijdje gehad maar niet echt stabiel te noemen helaas de support laat ook nogal eens steken vallen is mijn mening.
 
Hallo collinnke:
Hier ook een maandje van multi moet zeggen tot nu toe reuze tevreden ermee.
Ik denk dat u het kleine aanbod van hun hebt van iptvmulti zo ik hier lees .
Ik heb het grote aanbod namelijk en ben tot nu toen echt content.
1 groep met 50fps en 5.1dd is echt leuk voetbal kijken.
En zeer groot aanbod in verschillende landen en vod en series aanbod.
Er zit wel eens een film of sierie bij zonder ondertiteling maar dat is zo gefixst bij hun .
Heb nog niet veel kunnen testen eerlijk gezegd ik ben nieuw op dit vlak .
iptvtotaal al een tijdje gehad maar niet echt stabiel te noemen helaas de support laat ook nogal eens steken vallen is mijn mening.
Als jullie zou graag Nederlandse tv willen kijken blijf dan bij je huidige provider . Iptv zal nooit kwa beeld de oplossing zijn of vervangen .
 
Als jullie zou graag Nederlandse tv willen kijken blijf dan bij je huidige provider . Iptv zal nooit kwa beeld de oplossing zijn of vervangen .
Waarom niet? Ik heb al 3 jaar geen tv abbo alleen iptv en nog nooit problemen gehad?
 
Kan iemand helpen met tnci-contacten? Gebruikte eerder go4st en wil nu iets beters testen.
 
alles wat ik heb is aliexpress en kodi-repository voor tcni geen contacten.