Tnci

@R173555 Dat USA 60fps heeft, is geen theorie. Ik heb even gekeken en zag wat nieuwszenders en oa NGC in 60fps. 😉
Ik bedoel dat ze oa het Nederlandse content Alleen de hevc kanalen gebruiken. Dat is mijn theorie. Overigens is totaal meer stabiel dan Ott, welke ook stabiel is.
Zoveel keuzes maar niets is 100%. Ik denk dat we het nog niet zo slecht gedaan hebben.
 
  • Like
Reacties: Glassertje
Ik zie dat IPTV Totaal 2 pakketten heeft, met 3850 en 10000 zenders. Vod staat hetzelfde aantal. Is dit het zelfde pakket met alles alleen aanvullend meer zenders? En hebben alle Nederlandse zenders 7 dagen terugkijken? Alvast bedankt
 
Ik zie dat IPTV Totaal 2 pakketten heeft, met 3850 en 10000 zenders. Vod staat hetzelfde aantal. Is dit het zelfde pakket met alles alleen aanvullend meer zenders? En hebben alle Nederlandse zenders 7 dagen terugkijken? Alvast bedankt
Deze vraag hoort thuis in het iptv totaal topic. 😉
 
Ik heb nu een test draaien van TNCI en deze geeft het meest stabiele en strakke beeld dan wat ik tot nu toe heb gezien.
Alle NL kanalen 1080p 50fps. Ik zie geen verschil met kabel.
In deze test zit geen sport of VOD dus daar kan ik niets over zeggen.
Maar als deze kanalen net zo goed zijn als de overige zenders, ben ik om en ga ik daar zeker een abbo nemen.
 
Ik heb nu een test draaien van TNCI en deze geeft het meest stabiele en strakke beeld dan wat ik tot nu toe heb gezien.
Alle NL kanalen 1080p 50fps. Ik zie geen verschil met kabel.
In deze test zit geen sport of VOD dus daar kan ik niets over zeggen.
Maar als deze kanalen net zo goed zijn als de overige zenders, ben ik om en ga ik daar zeker een abbo nemen.
Neem maar even een abbo en vertel mij hoe het is. Ook interesse in de skysports kanalen en bt sports ;)
 
ja ook de duitse engelse en belgie 50fps belgie sommige sportzenders 60fps maar de engelse voetbalwedstrijden worden ook uitgezonden op viaplay met nederlands commentaar
 
  • Like
Reacties: R173555
ja ook de duitse engelse en belgie 50fps belgie sommige sportzenders 60fps maar de engelse voetbalwedstrijden worden ook uitgezonden op viaplay met nederlands commentaar
Ben een fan van Engels commentaar vandaar de vraag vanuit Engeland. 😉
 
Heb een TNCI abbo genomen die ik gebruik op een NVidia Shield met Tivimate premium

Live tv top. Strak beeld, snel zappen. Dit geld voor zowel de "normale" zenders als de sportzenders.
ESPN, Ziggo, Viaplay, maar ook o.a. de Engelse sportzenders in 1080p 50fps.

VOD: zeer groot aanbod in hoge kwaliteit.

TV series: zeer groot aanbod in (helaas) max 720p kwaliteit. Op kleinere tv geen enkel probleem., maar voor mijn 65 inch tv prefereer ik toch 1080p maar het is niet anders.

Catch up tot 7 dagen met tot nu toe nog alles werkend.

Al met al een prima provider met hoge kwaliteit tv en een groot aanbod (nl ondertitelde) films en series.
 
Heb een TNCI abbo genomen die ik gebruik op een NVidia Shield met Tivimate premium

Live tv top. Strak beeld, snel zappen. Dit geld voor zowel de "normale" zenders als de sportzenders.
ESPN, Ziggo, Viaplay, maar ook o.a. de Engelse sportzenders in 1080p 50fps.

VOD: zeer groot aanbod in hoge kwaliteit.

TV series: zeer groot aanbod in (helaas) max 720p kwaliteit. Op kleinere tv geen enkel probleem., maar voor mijn 65 inch tv prefereer ik toch 1080p maar het is niet anders.

Catch up tot 7 dagen met tot nu toe nog alles werkend.

Al met al een prima provider met hoge kwaliteit tv en een groot aanbod (nl ondertitelde) films en series.
Thanks!! In alles veel belovend alleen laten ze veel liggen op de series zoals je zelf ook al aangeef.
 
Heb een TNCI abbo genomen die ik gebruik op een NVidia Shield met Tivimate premium

Live tv top. Strak beeld, snel zappen. Dit geld voor zowel de "normale" zenders als de sportzenders.
ESPN, Ziggo, Viaplay, maar ook o.a. de Engelse sportzenders in 1080p 50fps.

VOD: zeer groot aanbod in hoge kwaliteit.

TV series: zeer groot aanbod in (helaas) max 720p kwaliteit. Op kleinere tv geen enkel probleem., maar voor mijn 65 inch tv prefereer ik toch 1080p maar het is niet anders.

Catch up tot 7 dagen met tot nu toe nog alles werkend.

Al met al een prima provider met hoge kwaliteit tv en een groot aanbod (nl ondertitelde) films en series.

Sluit ik mij bij aan, ben ook zeer tevreden tot nu toe. Soms is er een storing maar dat wordt netjes gemeld en opgelost binnen afzienbare tijd.
Het ging mij vooral om de sportkanalen, vond met name voetbal niet om aan te zien bij de bekende Chinezen providers. Ik vind het beeld bij TNCI net of dat je naar de kabel kijkt. Weinig verschil.
Heb wel gemerkt dat hij het soms beter doet op een Formuler kastje dan via de iptv app op de Samsung tv.

Ze hebben nu ook een kanaal f1 tv waar het commentaar van GP Radio / Olav al automatisch onder zit. Dat vind ik toch wel een hele mooie toevoeging.

VOD kan ik niets over zeggen, daar heb ik nog amper heen gekeken.
 
  • Like
Reacties: R173555
Sluit ik mij bij aan, ben ook zeer tevreden tot nu toe. Soms is er een storing maar dat wordt netjes gemeld en opgelost binnen afzienbare tijd.
Het ging mij vooral om de sportkanalen, vond met name voetbal niet om aan te zien bij de bekende Chinezen providers. Ik vind het beeld bij TNCI net of dat je naar de kabel kijkt. Weinig verschil.
Heb wel gemerkt dat hij het soms beter doet op een Formuler kastje dan via de iptv app op de Samsung tv.

Ze hebben nu ook een kanaal f1 tv waar het commentaar van GP Radio / Olav al automatisch onder zit. Dat vind ik toch wel een hele mooie toevoeging.

VOD kan ik niets over zeggen, daar heb ik nog amper heen gekeken.
ik sluit me hier ook bij aan tnci per Iptvmulti draait echt mooi en ze houden ook alles goed bij gebruik het zelf op een formuler z10 pro box
klopt ja f1 was echt super zondag heb ook een backup er bij naast maar tnci staat altijd aan gewoon kabel tv zo weg kunnen 😎
 
vraagje:
hoe is de indeling bij tnci mbt het VOD gedeelte?
is dit ook netjes gerangschikt per rubriek zeg maar?
bedankt