Tnci

Fox Sports > 1080p 50FPS dus super goed beeld.
Ziggo Sports > 1080p 50FPS dus super goed beeld.
Backup kanalen zijn ook 1080p

Veel beter als dit ga je het niet krijgen denk ik zelfde geld voor Unlimited HD.

Alleen liggen de prijzen rond de 80/90 euro per jaar.



Ja zou waarschijnlijk kunnen ik heb geen idee. Verder geen contact met hun had via via account gehad voor 2 weekjes.
Maar over het algemeen mis ik gewoon een aantal zenders die voor mij belangrijk zijn die een andere provider wel heeft.

Ik weet dat hier in Amsterdam bij de Marokkaanse satalietboeren in West de prijzen rond de 60 euro liggen en de kwaliteit goed is. De service uitstekend 6 a 7 dagen per week terecht met vragen etc. Nu bij expats, absurde service qua communicatie ,echt extreem slecht. De prijs 72 per jaar is dan oke , als de kwaliteit goed is en goed blijft!

Ik heb heel veel verkopers op alie getest en misschien één of twee 'oke' bevonden. De prijs is een stuk goedkoper, maar ja..

M.a.w., als het rond de 70-80 euro per jaar is, met goede HD kwaliteit en service, dan is dat toch prima? Of hebben jullie nog een zigho abonnement er naast o.i.d.?
 
Ik weet dat hier in Amsterdam bij de Marokkaanse satalietboeren in West de prijzen rond de 60 euro liggen en de kwaliteit goed is. De service uitstekend 6 a 7 dagen per week terecht met vragen etc. Nu bij expats, absurde service qua communicatie ,echt extreem slecht. De prijs 72 per jaar is dan oke , als de kwaliteit goed is en goed blijft!

Ik heb heel veel verkopers op alie getest en misschien één of twee 'oke' bevonden. De prijs is een stuk goedkoper, maar ja..

M.a.w., als het rond de 70-80 euro per jaar is, met goede HD kwaliteit en service, dan is dat toch prima? Of hebben jullie nog een zigho abonnement er naast o.i.d.?

Ik heb ook een "sataliet" shop in de buurt die 70 euro vraagt per jaar maar die bied niet de kwaliteit van andere NL aanbieders bijvoorbeeld. Wat vooral belangrijk is welke zenders kijk je? Kijk je bijvoorbeeld alleen NL/UK/US heb je een andere aanbieder/pakket nodig als dat je vb. Arabische of braziliaanse zenders kijkt. Ik heb bij een vriend van mij gewoon lijntje van Ali draaien omdat de Arabische zenders belangrijk zijn voor hem. Nederlandse zenders zijn leuk voor er bij maar niet het hoofd doel. Ik heb zelf gewoon Ziggo ernaast heb puur IPTV erbij voor een aantal zenders die ik in NL niet kan ontvangen op een andere manier.
 
  • Like
Reacties: Amsterdammer
TNCI site bestaat volgens mij inderdaad volgens mij niet meer.Ik kan hem ook niet meer vinden. Zit ook al een tijdje in de discord groep (via via) maar moet zeggen dat het wel retestrak draait. Catchup tot 7 dagen op nagenoeg alle NL kanalen. en ze hebben nog een backup NL groep (zonder catchup). Heb deze maand tot nu toe geen uitval of problemen ervaren. Kwaliteit van beeld vind ik bijzonder goed en scherp, Denk wel 1 van de betere die ik tot nu toe heb gezien/geprobeerd. aanbod VOD & Series is super en op discord kun je volgens mij verzoek aanvragen voor VOD of Series die zoals ik het lees snel worden opgevolgd. Meeste VOD & Series ook allemaal voorzien van NL subs. Hopelijk blijven ze dit volhouden...
 
Men schrijft n.a.v. Een 24 uur test: Via onze Kodi addon TNCI. Waar vind ik die addon? Kan hem niet vinden....
 
Neem contact op met je reseller die kan misschien nog wel iets voor je regelen bij MTO ;)

Hier staat een uitgebreide review over Wesopro iptv 6 kost: op dit moment 46 Euro: https://kodi-forum.nl/threads/iptv-aanbieders-via-aliexpress.9325/post-89715

Unlimited HD heeft ook veel VOD alleen ligt de prijs wel stukje hoger en bij hun kan je verzoekjes doen.


Dit lijstje had ik laatst gemaakt misschien kan je er hier een paar van testen?

IPTV U. NL+ > Full HD 50FPS Streams + Catchup + VOD > EPG
Unlimited HD INT+ > Meer landen mindere Kwaliteit > EPG
Unlimited NL Budget > NL/BE Geen VOD > EPG
Mytvonline > Deels opbouwend > Full HD deels 50FPS of komt er aan > Nog geen Catch up > Wel VOD > EPG
IPTV 4K > Geen idee > volgens mij FULL HD + VOD? > EPG
GofastIPTV Geen idee > volgens mij FULL HD + VOD? > EPG
Exodus TV > voorheen HIPTV > Geen idee > volgens mij FULL HD + VOD? > EPG

Aliexpress:
Wesopro > hottest iptv 6 > 42 Euro Full HD + Catch up en VOD > EPG
LZ world iptv store > 3 connecties voor goedkoop
Shop5260019 Store 17 euro > Kwaliteit geen idee
Acebird > Beetje zelfde kwaliteit/prijs als Wesopro

Aliexpress is de kwaliteit minder als NL aanbieder maar je betaald er ook een stuk minder voor..
Zullen vast wat fouten tussen het lijstje maar goed. Test vooral en kijk wat voor jou het beste werkt..



Misschien een domme vraag. Maar ik dacht dat mytvonline alleen de software op de formuler z8 was en dat je alsnog een provider als TNCI bijvoorbeeld moest aansluiten. Maar heb ik dit verkeerd begrepen en is mytvonline ook tegelijkertijd een provider?
 
Ja mytvonline was een goede provider dit was voor de val in september.
Zo als ik nu begrijp niet meer.
 
Aahsoo ok. Iemand nog advies wat ik nog kan proberen naast TNCI?
Ik vind het aanbod van TNCI super wat betreft NL en europa en samen met mijn z8 die ik sinds gister heb ben ik zeer tevreden. Het internationale aanbod (Amerika, Arabische kanalen etc mag van mij alleen nog wat uitgebreider). Iemand nog advies voor andere providers die even stabiel zijn als TNCI maar wellicht een ruimer aanbod internationaal hebben?

P.S. Ben nu BOS aan het testen maar werkt best traag tot nu toe in vergelijking met TNCI
 
Laatst bewerkt:
Zo als ik heb begrepen heeft reallygoodiptv meerdere aanbieders dus zou ik daar eens navraag doen.
 
is het nog mogelijk om een licentie direct bij ***** af te sluiten? Ik heb een hekel aan het afsluiten via een reseller (*******) ivm ondersteuning en dergelijke.
 
Laatst bewerkt door een moderator: