- 17 mei 2016
- 1.425
- 740
- 216
Ken ik niet ?Wat is het verschil tussen deze tool en de xtream-editor?
Heb het gezien, ik reageer in de pmHoi Plenske
Donatie gedaan![]()
Ken ik niet ?Wat is het verschil tussen deze tool en de xtream-editor?
Heb het gezien, ik reageer in de pmHoi Plenske
Donatie gedaan![]()
Had je me al een pm gestuurd?Ken ik niet ?
Heb het gezien, ik reageer in de pm
Rustig ..die beste man is net terug van wintersport, die moet nog eerst ontdooienHad je me al een pm gestuurd?

oeps wist ik niet sorry.Rustig ..die beste man is net terug van wintersport, die moet nog eerst ontdooien![]()
In de link die je hebt, zie je daar dit: &type=m3u_plusWanneer ik de nieuwste m3u van Rapid download krijg ik geen groepen te zien. Hebben meer mensen hier last van?
Er is geen tutorial, omdat de meeste dingen in de tool zelf staan of redelijk intuïtief zijn. Wat is er niet duidelijk ? Dan kan ik het wel uitleggen.Is er ook een tutorial hoe EPA werkt? Het is mij niet helemaal duidelijk.
Als je Rapid gebruikt, vind je hier verschillende epg bronnen: https://kodi-forum.nl/threads/rapid-iptv-en-epg.2682/#post-20525Heeft er iemand een epg voor de usa channels?
Nu ik de laatste tijd het zo druk heb gehad met de build heb ik idd de tut links laten liggen maar wil je wel helpen dan hoor als je tool af isAls je Rapid gebruikt, vind je hier verschillende epg bronnen: https://kodi-forum.nl/threads/rapid-iptv-en-epg.2682/#post-20525
Ik ben weer stukke verder met versie 2.1 ! Het wordt weer een mooie update al zeg ik het zelf
Er is soms wel vraag naar een tutorial over de tool. Dus ik ben van plan deze op dit forum te gaan maken, nadat 2.1 af is en naar iedereen verstuurd is.
Deze tutorial zal dan stap voor stap uitleggen wat je allemaal kan met de tool.
Nu ik de laatste tijd het zo druk heb gehad met de build heb ik idd de tut links laten liggen maar wil je wel helpen dan hoor als je tool af is![]()
Ja dat is ook wel een goed idee... is voor mij misschien ook wel makkelijker dan om de video-tutorial te maken ...ach wat is absurd veel werk...zo blijf je bezig héOhja maakt niet uit hoor ! Een video tutorial voor de tool is ook absurd veel werk denk ik...
Waarschijnlijk is het makkelijker voor je als ik eerst in tekst / screenshots wat maak, zodat je die daarna om kan zetten in een filmpje ? Snap je ?
Ja hoor, dat gaat heel eenvoudig met de handige tool van Plenkske https://kodi-forum.nl/threads/tool-eigen-playlist-aanpassen.853/ maar volgens mij zitten we nu al in die topicHallo,
Ik heb de EPG-Tool aangeschaft een test van HIPTV. Hierin zitten zowel alle SD als HD zenders. Is er een optie om de dubbele SD zenders er direct uit te halen?
m.vr.gr.
Hans
Nu doe je dit handmatig onder het kopje 'volgorde wijzigen'. In de volgende versie wordt dit makkelijker.Hallo,
Ik heb de EPG-Tool aangeschaft een test van HIPTV. Hierin zitten zowel alle SD als HD zenders. Is er een optie om de dubbele SD zenders er direct uit te halen?
m.vr.gr.
Hans
Ik zeg: laat die versie maar komenNu doe je dit handmatig onder het kopje 'volgorde wijzigen'. In de volgende versie wordt dit makkelijker.
SuccesVoor versie 2.1 moet ik nog een aantal features afmaken. Nog wat extra tests uitvoeren, en daarna is hij klaar.
Ik hoop dat deze klaar is met pasen, zodat ik de winnaars van de win-actie meteen deze versie kan gevenIedereen die gedoneerd heeft ontvangt uiteraard ook de update, zodra die helemaal klaar is.
Nee helaas, mijn tool werkt alleen op windows.Kan ik dit ook dan op mijn Mac Mini heb namelijk geen windows computer.