Tool: Eigen Playlist Aanpassen

zou graag de tool willen uitproberen maar dat lukt helaas niet op mijn macbook pro iemand een oplossing?
De tool werkt inderdaad alleen op windows. Hiervoor heb ik geen oplossing.

Hoe kan ik groepen kiezen/selecteren in iptv simple client? Alles staat in 1 lijst.
M.vr.gr.
Hans Stulp
Als je in 'channels' of 'guide' zit kan je met pijltje naar links naar de groepen. Als je deze niet ziet heb je ergens bij de kodi instellingen iets niet aan staan. Ik weet zo uit me hoofd niet precies waar. Het is genaamd zoiets als 'groepen van server halen'.
 
De tool werkt inderdaad alleen op windows. Hiervoor heb ik geen oplossing.
instellingen iets niet aan staan. Ik weet zo uit me hoofd niet precies waar. Het is genaamd zoiets als 'groepen van server halen'.
Hoi Plenkske,
Via instellingen, beheer groepen, voeg groep toe zijn alle groepen toegevoegd. Het werkt nu prima. Bedankt voor de support.
Met vriendelijke groet,
Hans Stulp
 
  • Like
Reacties: Plenkske
is het mogelijk om een HIPTV m3u in verschillende m3u's om te zetten (elk groep afzonderlijke m3U) met de tool?
zodat ik dit later kan omzetten naar een bouquet?
 
Hallo

ik krijg met mijn huidige key het EPA programma niet meer aan de praat geeft aan ongeldige key .....
Wellicht doe ik iets fout :beard:
Heb versie 2.1.0 geïnstalleerd met de bij behorende key die ik via mijn postvak gekregen heb ....

Heeft iemand hier een tip voor ?......
 
Hallo

ik krijg met mijn huidige key het EPA programma niet meer aan de praat geeft aan ongeldige key .....
Wellicht doe ik iets fout :beard:
Heb versie 2.1.0 geïnstalleerd met de bij behorende key die ik via mijn postvak gekregen heb ....

Heeft iemand hier een tip voor ?......
Ik stuur je een PM :)
Vanwege drukke tijden, zowel werk als privé, heb ik helaas nog niet de nieuwe versie uit kunnen brengen.
De nieuwe versie zal slechts enkele wijzigingen bevatten:
- Tool scherm kunnen aanpassen in grootte. Kleiner/groter maken dus. Ook de opslaan knoppen verbeterd met iconen.
- Nieuwe hosting voor updates en support.

Ik wil zodra de nieuwe versie online is mijn support dus gaan veranderen. Dit wordt een emailadres.
Dat wil niet zeggen dat ik hier niet meer reageer. Berichtje sturen hier of via PM mag altijd !
Versie 2.2 is klaar ! :)
Waarom is hij dan nog niet live zullen jullie je af vragen... nou om deze redenen:
- nog een paar keer testen zodat ik zeker weet dat de update goed gaat, van versie 2.1 naar 2.2
- de trial versie 2.2 wil ik meteen af hebben en online zetten
- nog iets nieuws klaar maken, wat dat is laat ik nog even geheim ;)
- goed moment zoeken, als ik wat meer tijd heb, om de boel live te gooien

Zoals ik hierboven al zei is er in de tool zelf niet veel gewijzigd, maar op de achtergrond zijn er wel wat leuke wijzigingen :) Wat dit precies is laat ik via de changelog weten zodra de verise live is !
Leuk feitje, bijna een jaar geleden bracht ik versie 1 van de tool uit :) 25 september 2016

Later dit jaar wil ik weer meer wijzigingen doorvoeren in de tool! Suggesties zijn altijd welkom :)
De tutorial van de tool is helaas ook nog lang niet af.... dus dat komt ook nog
 
In tegenstelling tot wat mensen soms denken werken Windows Linux en mac os programma's allemaal anders. Afhankelijk van de IDE en compiler kan je cross compilen, maar vaak betekend een versie van Windows naar mac os porten dat je alles moet herschrijven, en dus ook enorm veel werk.. het is hierdoor vaak niet evident om code te porteren . Zeker omdat overgrote deel van de gebruikers werken met Windows. Tevens zijn er genoeg mogelijkheden om Windows programma's op macOS te draaien..
 
  • Like
Reacties: Spinix en Plenkske