Topic verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangezien je de optie contact opnemen onderaan de pagina niet kan vinden zal je verwijderde topic naar alle waarschijnlijkheid inhoud bevatten die tegen de huisregels is.

Heb je die al eens bestudeerd?

Daarin staat precies vermeld wat er niet mag, ook worden IPTV onderwerpen eerst in de wacht gezet ter goedkeuring.

Er zal dan volgens de huisregels gehandeld worden.

Ik vertrouw er op dat dit zorgvuldig gebeurd is.

Dit besluit is gekomen nadat ook wij als forum op de vingers getikt zijn, en we niet willen dat het voortbestaan van dit forum in gevaar wordt gebracht door mogelijk illegale inhoud.

Je kan dus via de optie contact opnemen een mail sturen, maar ik geef het weinig kans.

Aangezien je de optie contact opnemen onderaan de pagina niet kan vinden zal je verwijderde topic naar alle waarschijnlijkheid inhoud bevatten die tegen de huisregels is.

Heb je die al eens bestudeerd?

Daarin staat precies vermeld wat er niet mag, ook worden IPTV onderwerpen eerst in de wacht gezet ter goedkeuring.

Er zal dan volgens de huisregels gehandeld worden.

Ik vertrouw er op dat dit zorgvuldig gebeurd is.

Dit besluit is gekomen nadat ook wij als forum op de vingers getikt zijn, en we niet willen dat het voortbestaan van dit forum in gevaar wordt gebracht door mogelijk illegale inhoud.

Je kan dus via de optie contact opnemen een mail sturen, maar ik geef het weinig kans.
Arjan goedenmiddag,

Vraag waar vind ik de huisregels ? op de openingspagina zie ik ze niet en met de zoekopdracht wordt niks gevonden.

Arjan goedenmiddag,

Vraag waar vind ik de huisregels ? op de openingspagina zie ik ze niet en met de zoekopdracht wordt niks gevonden.
Ik ben hier ook nieuw. Echter, het volgende is mij wel duidelijk:
Aanscherping regelgeving IPTV-aanbieders per 01-01-2019 Lijkt mij duidelijk genoeg!

Ik ben hier ook nieuw. Echter, het volgende is mij wel duidelijk:
Aanscherping regelgeving IPTV-aanbieders per 01-01-2019 Lijkt mij duidelijk genoeg!
Sorry Hans, ik stel een vraag naar aanleiding van een artikel in een online magazine. Dit artikel schrijft dat er 3 (ik noem geen namen) legale iptv aanbieders zijn in nl. Ik noem geen providers of iets dergelijks. Ik vraag alleen bestaan er in NL legale IPTV aanbieders en dan bedoel ik niet ziggo op kpn enz.

Je bericht heeft kort online gestaan en heb je link en het artikel gezien. Ik kan me voorstellen dat een moderator het achteraf heeft verwijderd. Het is een nogal twijfelachtig artikel. Men laat in het midden of het legaal of illegaal is. En raad min of meer aan te zoeken naar een bepaalde dienst met 22.000 kanalen en 75.000 on-demand titels. Dat is te mooi om waar te zijn voor een legaal aanbod.

Sorry Hans, ik stel een vraag naar aanleiding van een artikel in een online magazine. Dit artikel schrijft dat er 3 (ik noem geen namen) legale iptv aanbieders zijn in nl. Ik noem geen providers of iets dergelijks. Ik vraag alleen bestaan er in NL legale IPTV aanbieders en dan bedoel ik niet ziggo op kpn enz.
Ik heb jou post gelezen en ben daar even gaan kijken.
Stuitte op sides zonder vestigingsadres of Kvk , kortom daar zou ik nog niet een half pak melk bestellen. Geloof je beste bedoeling maar toch.......

Je bericht heeft kort online gestaan en heb je link en het artikel gezien. Ik kan me voorstellen dat een moderator het achteraf heeft verwijderd. Het is een nogal twijfelachtig artikel. Men laat in het midden of het legaal of illegaal is. En raad min of meer aan te zoeken naar een bepaalde dienst met 22.000 kanalen en 75.000 on-demand titels. Dat is te mooi om waar te zijn voor een legaal aanbod.
b-web helaas kan ik mij dat niet voorstellen. Waarom niet? Naar aanleiding van het artikel waarin in de titel staat Legale IPTV in NL stel ik de simpele vraag bestaat dat legale iptv in nl (behalve van KPN en ziggo.) ter illustratie voeg ik het artikel bij dat de aanleiding was voor mijn vraag. Wat is er dan aan mijn topic fout? stel gewoon een normale vraag.

b-web helaas kan ik mij dat niet voorstellen. Waarom niet? Naar aanleiding van het artikel waarin in de titel staat Legale IPTV in NL stel ik de simpele vraag bestaat dat legale iptv in nl (behalve van KPN en ziggo.) ter illustratie voeg ik het artikel bij dat de aanleiding was voor mijn vraag. Wat is er dan aan mijn topic fout? stel gewoon een normale vraag.
U is wel een bijtertje. U vermelde n.l.*********.nl Voilà, een hier ongewenst web adres .😉

Je hebt zelf ook al twijfels over het betreffende artikel, anders hoef je de vraag niet hier te stellen. Er staan veel onzin artikelen en nepnieuws op internet. Zo'n artikel wordt geschreven voor advertentie inkomsten. Niet alle nieuws bronnen op internet zijn betrouwbaar. Als er echt 4 nieuwe legale Nederlandse aanbieders zouden zijn, dan zou dat al lang overal aangekondigd zijn op grotere nieuwssites.

Het is dus een onzin verhaal en dit forum hoeft geen links te plaatsen naar dat soort magazines. Dit forum verwijderd soms berichten van discussies over illegale iptv aanbieders. En sommige links en discussies kan men verwijderen als dat tegen de regels is.

Als je legale tv zoekt dan kan je dat in Nederland vinden via je internet provider of via bijvoorbeeld NLZiet. Zodra er wordt gesproken over 22.000 kanalen en 75.000 on-demand titels dan kan je weten dat dit onmogelijk legaal kan zijn. Ter vergelijking: Het Netflix-aanbod in Nederland telt zo'n 5176 films.

Het (echte) antwoord op u vraag is:
Legale IPTV- aanbieders in Nederland
  • NLZIET.
  • Canal Digitaal.
  • KPN ITV / KPN Digitenne.
  • Ziggo / Ziggo GO

Op straffe van sluiting van dit forum is men destijds behoorlijk in de paniekstand beland en dat is dan ook wel weer begrijpelijk. Soms wel iets TE..... maar dat krijg je dan ook. Beter voorkomen dan genezen lijkt me dan het motto hier.

In datzelfde artikel staan dus diensten die ook hier geverifieerd zijn, en waaruit dezelfde conclusie is gekomen als die @B. webal trekt. Dit kan niet.

De link die je dus plaatst verwijst naar illegale content, en daarom is je topic verwijderd.

Dan kan je het in je eerste post er niet mee eens zijn, maar de forumleiding bepaalt wat er wel, en wat er niet geplaatst wordt.

Die hanteren de huisregels hiervoor.

Aangezien je die niet kon vinden ga ik er gemakshalve van uit dat je die niet had gelezen toen je besloot het er niet mee eens te zijn.

Je hebt nu een antwoord op je initiële vraag, en daarmee hoeven we niet oeverloos te blijven discussiëren.

Je bericht is afgekeurd, en daarmee verwijderd.

Mocht je toch nog in discussie willen, dan verwijs ik je naar de contact optie onderaan op de pagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.