TORBOX

Espero

Expert
12 aug 2017
1.162
191
216
Zijn er ervaringen hier met Torbox?

Dit v.w de problemen laatst en mogelijke in de toekomst...

En met welk video addon gebruiken jullie dit dan?

Zijn er ervaringen hier met Torbox?

Dit v.w de problemen laatst en mogelijke in de toekomst...

En met welk video addon gebruiken jullie dit dan?
Real debrid heeft veel te lijden gehad door de filters die ze hebben moeten toepassen onder druk van de Franse wetgeving.

De verwachting is dat alldebrid en premiumize me snel zullen volgen ivm dezelfde Franse wetgeving.

Kijk je films dan is dit nog enigszins te doen met real debrid aangezien bepaalde keywords als Blu-ray vooralsnog worden ontzien, het zijn voornamelijk de scène releases (AMZN=amoazon DNSP= Disney+ etc.) maar wie zegt dat het volgende week nog zo is, niemand die het weet.

Torbox opereert vanuit Zuid Afrika, en heeft dus op dit moment niet dezelfde druk qua wetgeving als die real debrid, alldebrid en premiumize me wel hebben.

Er zijn addons die Torbox ondersteunen, en degene die ik zo uit mijn hoofd kan noemen is POV.

Authoriseren gaat door middel van een QR code, welke je op je telefoon/tablet leidt naar je torbox account waar je op ingelogd bent, je krijgt een code op het beeldscherm te zien, deze vul je in op je account, en het is gekoppeld.

Voor de rest werkt het hetzelfde als real debrid, hij zal kijken wat er gecached op de server staat, en tonen in een lijst, verder is er ook nog een mogelijkheid om naar hun servers toe te downloaden, maar de grootte van je bestand is afhankelijk van het pakket wat je afneemt.

Hoe dat precies werkt weet ik zelf ook niet.🤷🏼‍♂️

Torbox is nog redelijk jong, en dat wil dus eigenlijk zeggen dat wanneer je een hele oude film zoekt, dat ie mogelijk (nog) niet op hun servers staat. Recente content is er gewoon te vinden.

Garanties dat dit een blijvende werkende oplossing is is er natuurlijk nooit, maar vooralsnog geen last qua wetgeving.

Qua prijs zit je als je het essentials pakket neemt aan ongeveer dezelfde prijs als real debrid.

Dit is als je gecachete content bekijkt afdoende.

Wil je zelf torrenten dan zijn de duurdere pakketten een optie, en als je ook nieuwsgroepen wil gebruiken dan moet je naar het duurste pakket.

Meer info heb ik zo even niet voor je

• Like
Reacties: Shaman en Espero