Add-on Trakt down of aangepast ?

Espero

Expert
12 aug 2017
1.157
191
216
Naam
Trakt.tv
Categorie
Programma add-on
Jo, is trakt down of gecrasht, mijn hele collectie is weg in de app of is er iets gewijzigd in de app, want ik zie wel dat je nu ook aparte mappen kunt aanmaken die ook weer in de kodi video addons zichtbaar zijn...

De website en app van trakt tv is veranderd. Ik gebruik zelf de trakt app niet maar de app Moviebase icm trakt. En daar staan de films en series nog gewoon in. Synchroniseert met trakt.

Op Reddit oa lees je dat Kodi add ons, zoals bijvoorbeeld Umbrella met een update komen.

Er is niets weg, je add on moet eea aanpassen en updaten. Dus even wachten totdat je Kodi add on eea heeft aangepast aan de nieuwe versie van Trakt.tv.

• Like
Reacties: Shaman en Espero
De website en app van trakt tv is veranderd. Ik gebruik zelf de trakt app niet maar de app Moviebase icm trakt. En daar staan de films en series nog gewoon in. Synchroniseert met trakt.

Op Reddit oa lees je dat Kodi add ons, zoals bijvoorbeeld Umbrella met een update komen.

Er is niets weg, je add on moet eea aanpassen en updaten. Dus even wachten totdat je Kodi add on eea heeft aangepast aan de nieuwe versie van Trakt.tv.
Top bedankt voor de snelle reactie,

er Is dus wel iets verandert?

Ja als je inlogt op de website ziet het er wat anders uit.

"Trakt heeft in januari 2026 de nieuwe Trakt v3-app gelanceerd voor iOS en Android, met een volledig herontworpen, eenvoudigere en vloeiendere gebruikerservaring op een nieuw fundament. Deze grote update, die verschilt van de vorige versie, is bedoeld voor betere consistentie, maar heeft ook geleid tot wisselende reacties van gebruikers over de nieuwe interface."

• Like
Reacties: Tommie65
Hier met Seren, lijkt alles nog gewoon te werken met Trakt, maar ik vind zowel de App als de site geen verbetering!

Trakt loopt voor groot deel weer goed, moest wel even wat weggevallen streams van de laatste weken er even handmatig inzetten maar is te doen, hopelijk komt het weer helemaal goed...

• Like
Reacties: B. web
@Espero trakt werkt gewoon. Je kan bijvoorbeeld proberen trakt opnieuw autoriseren. En anders meer info geven met welke add on je welk probleem hebt.

Je kan ook even inloggen op de website en kijken of je films en series daar staan.

De app van Trakt.tv op Android TV kan je ook gebruiken op je tv. Als je het koppelt met je account zie je daar ook al je lijsten.

Verder kan je checken of je lijsten misschien te groot zijn voor een Free Account:
gratis gebruikers
grotere volglijst (250 in plaats van 100)
grotere persoonlijke lijsten (250 in plaats van 100)
duidelijke, transparante limieten
geen verrassingen: u ziet uw verbruik van tevoren

@Espero trakt werkt gewoon. Je kan bijvoorbeeld proberen trakt opnieuw autoriseren. En anders meer info geven met welke add on je welk probleem hebt.

Je kan ook even inloggen op de website en kijken of je films en series daar staan.

De app van Trakt.tv op Android TV kan je ook gebruiken op je tv. Als je het koppelt met je account zie je daar ook al je lijsten.

Verder kan je checken of je lijsten misschien te groot zijn voor een Free Account:
gratis gebruikers
grotere volglijst (250 in plaats van 100)
grotere persoonlijke lijsten (250 in plaats van 100)
duidelijke, transparante limieten
geen verrassingen: u ziet uw verbruik van tevoren

Hi bedankt voor deze tips, ja heb trakt opnieuw geïnstalleerd op Shield maar Kodi kan hier niet mee overweg met diverse video addons, Stremio pakt wel alles op, maar zoals bekend word er aan gewerkt, alleeen werkt het de ene keer wel en andere keer weer niet, en mijn aantal streams zijn maar beperkt dus hier kan het ook niet aan liggen

En de link naar Trakt.tv houd ik ook enige tijd al in de gaten, we gaan het zien

P.s het gaat hier dus om nieuwe ingezette streams, oude werken wel gewoon...

In elke Kodi add on die je gebruikt moet je in de instellingen trakt.tv koppelen en toestemming geven. Bijvoorbeeld op je smartphone even inloggen op trakt en de melding in de Kodi add on opvolgen en de code invoeren. Dus heb je bijvoorbeeld POV, Umbrella, Fen Light AM. Dan zou het gewoon werken en zie je in elke add on je lijsten verschijnen.

• Like
Reacties: TomIsHere
In elke Kodi add on die je gebruikt moet je in de instellingen trakt.tv koppelen en toestemming geven. Bijvoorbeeld op je smartphone even inloggen op trakt en de melding in de Kodi add on opvolgen en de code invoeren. Dus heb je bijvoorbeeld POV, Umbrella, Fen Light AM. Dan zou het gewoon werken en zie je in elke add on je lijsten verschijnen.
Ja allemaal gedaan, dus een "nieuwe" stream pakt hij wel op in Kodi?

Dat zal je zelf even moeten testen of de vinkjes aan het einde verschijnen. Je kan in ieder geval checken of je lijsten in de add ons staan. Er zijn op Reddit verder geen recente meldingen van problemen.

Dat zal je zelf even moeten testen of de vinkjes aan het einde verschijnen. Je kan in ieder geval checken of je lijsten in de add ons staan. Er zijn op Reddit verder geen recente meldingen van problemen.
Maar heb je dit zelf ook al geprobeert dan?

Ik heb zelf geen probleem met trakt en vinkjes verschijnen ook gewoon. Je zal zelf moeten testen of iets nu werkt na opnieuw autoriseren. En anders Kodi een keer verwijderen en met een schone Kodi proberen.