Trex IPTV

Dat jij klant bent geworden met een "TREX" lijn kan maar zo...maar verkoop geschiedt alleen nog uitsluitend via Resellers op zich helemaal niets mis mee.
Mytvonline doet nu precies hetzelfde alles gaat nu verder via diverse resellers wel is het contact 1 op 1 met de aanbieder dit moet ook zo blijven anders krijg je van die Rapid praktijken dan mag je alles posten op het Forum maar oplossen doen ze wanneer het hun uitkomt.
Heeft Trex ook een forum voor request o.i.d.?
 
Trex reageert via mail dat er hard wordt gewerkt aan de oplossing(en) om alles weer werkend te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren was ik even bij een vriend welke recentelijk (nog geen 30 dagen geleden) IPTV heeft genomen via een bekende van hem.
Tot mijn verbazing zie ik daar een TREX mediabox staan. De naam TREX stond ook echt op de box geprint.

Zoals ik kon zien waren de instellingen geheel dichtgetimmerd. Kon geen aanvullende add-ons installeren zoals Netflix.
Enkel de volgende opties stonden in het menu: -LIVE TV- -VOD- -SERIES- -INSTELLINGEN- -MEDIABEHEER- -XTREAM TV-

Lijkt erop dat ze dus toch nog eindgebruikers aannemen als klant.. welke reseller zou anders de boxen van TREX aanbieden?
Heeft er iemand ervaring met deze boxen? Hij zou graag Netflix willen kijken alleen de mogelijkheid om add-ons te installeren is er dus niet via het menu.
 
Gisteren was ik even bij een vriend welke recentelijk (nog geen 30 dagen geleden) IPTV heeft genomen via een bekende van hem.
Tot mijn verbazing zie ik daar een TREX mediabox staan. De naam TREX stond ook echt op de box geprint.

Zoals ik kon zien waren de instellingen geheel dichtgetimmerd. Kon geen aanvullende add-ons installeren zoals Netflix.
Enkel de volgende opties stonden in het menu: -LIVE TV- -VOD- -SERIES- -INSTELLINGEN- -MEDIABEHEER- -XTREAM TV-

Lijkt erop dat ze dus toch nog eindgebruikers aannemen als klant.. welke reseller zou anders de boxen van TREX aanbieden?
Heeft er iemand ervaring met deze boxen? Hij zou graag Netflix willen kijken alleen de mogelijkheid om add-ons te installeren is er dus niet via het menu.

Zijn er geen resellers actief die ook boxen in gekocht hebben ?
 
Gisteren was ik even bij een vriend welke recentelijk (nog geen 30 dagen geleden) IPTV heeft genomen via een bekende van hem.
Tot mijn verbazing zie ik daar een TREX mediabox staan. De naam TREX stond ook echt op de box geprint.

Zoals ik kon zien waren de instellingen geheel dichtgetimmerd. Kon geen aanvullende add-ons installeren zoals Netflix.
Enkel de volgende opties stonden in het menu: -LIVE TV- -VOD- -SERIES- -INSTELLINGEN- -MEDIABEHEER- -XTREAM TV-

Lijkt erop dat ze dus toch nog eindgebruikers aannemen als klant.. welke reseller zou anders de boxen van TREX aanbieden?
Heeft er iemand ervaring met deze boxen? Hij zou graag Netflix willen kijken alleen de mogelijkheid om add-ons te installeren is er dus niet via het menu.
Deze bedoel je toevallig?Misschien kan je hun gewoon een PM sturen met de vraag of dit mogelijk is?
 
Na veel verschillende iptv providers geprobeerd te hebben, ben ik eigenlijk wel onder de indruk van hoe goed trex werkt.

Geen buffers gehad tijdens mijn trial. Het enige wat niet werkte was comedy central, ik kreeg mtv te zien, maar daar hebben meer providers last van.
Hoe kan ik in contact komen met trex¿
 
Vraagje, de Nederlandse kanalen werken redelijk tot goed, film 1 niet. Film is niet te volgen door veel buffering. Ik heb 100 Mbps internet en op de kabel. Heb pas een nieuwe box gekocht, Xiaomi Mi box s. Is dit bufferen op te lossen?