Verborgen om de plot niet te verklappen

Henri Beulen

Forumlid
31 aug 2016
22
8
6
58
Als ik een trailer wil kijken in The Crew, krijg ik de melding: "Verborgen om de plot niet te verklappen". Hoe zet ik dit uit?

En krijg je dat bij elke film of serie of een specifieke film of serie? Voor Youtube trailers heb je een api nodig en is soms moeilijk werkend te krijgen.
Je zou het hier in onderstaande topic genoemde alternatief YouTube for Trailers eens kunnen proberen dan krijg je een extra optie om trailers te bekijken:

Hier op de Shield met deze handleiding, https://www.matthuisman.nz/2023/11/youtube-for-trailers-kodi-add-on.html en beginnen onder HOW, https://www.matthuisman.nz/2020/02/slyguy-kodi-repository.html en terug naar de vervolgstappen werkt het goed 👍

Bedankt voor je handleiding! Helaas... het heeft niet geholpen. De installatie verliep goed, maar toen ik een trailer wilde bekijken kreeg ik de melding: "unexpected error, failed to convert to input type to either stringer or vector", met nog wat codes erbij...

Werkte trailers voorheen bij elke film of serie goed bij jouw in The Crew?
Je noemt niet een voorbeeld van een trailer, bestaat de specifieke trailer wel op youtube zelf?

Ik heb zelf bij een aantal films en series geprobeerd en dan werkt trailers niet in The Crew maar wel in Fen Light AM.

The Crew krijgt geen updates meer, wordt niet meer onderhouden.
Probeer eens Fen Light AM of Umbrella.

Hmmm... vroeger had ik er geen last van, is echt iets van de laatste jaren denk ik zo. Ja hoor, de trailers zijn volop te krijgen van de films waar ik het over heb, maar niet via de Crew. Jij vind Umbrella of Fen Light AM beter dan de Crew? Vroeger had ik Exodus, dat werkte toen ook wel goed.

Ok, dus als ik het goed heb begrepen is het al een tijd geleden dat je trailers bekeek via The Crew. En heb je al een api voor de trailers? Want jaren geleden werkten trailers nog zonder youtube api.

Ja, vroeger gebruikten we andere add ons. Maar de laatste jaren moet je soms eerder overstappen op een andere add on. Als add ons geen updates meer krijgen dan werkt het op een gegeven moment niet meer.

Klopt wat je zegt. Nee, ik heb geen api voor trailers, ga ik direct aanschaffen. Jammer dat The Crew geen updates meer uitgeeft. Staat nog altijd in de top 10 van meest gebruikte video addons voor Kodi. Maar goed, aan alles komt een einde. Dank voor je reacties!! Wordt enorm gewaardeerd.

• Like
Reacties: B. web
Voor mij gaat, you-tube hier me te ver. Ze gaan zelf maar kijken. Ik in ieder geval niet meer! Wie zijn ze wel? Mooi weer wederom vandaag.😊