Voorlopige add-ons en Repos

15 dec 2016
631
392
216
51
Probeer een lijst te maken met add-ons en repositories die op dit moment werken
Exodus,Salts,Icefilms,1channel,xxxodus,bubbles,ccloud,pro sport enz. hebben een tijdelijk adres gevonden in de SMASH repository:
kodistuff

Covenant


Elysium, Bob, Metalliq enz: en
Exodus, oudere versie, pyramid:

UKTurk:
Duckpool(istream):
Quantum(sanctuary):
Bubbles:
Picasso(Evolve): ook voor cartoon8
Dandymedia:
Dit is even een greep wat er nu te krijgen is. Hoop dat jullie er wat aan hebben en dat er niet steeds weer wat veranderd. gr

Edit van @Spinix: Bekijk hier welke Repo's online of offline zijn:
Hieronder lijst net add ons en hoe te installeren. Wordt automatisch bijgewerkt
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag,
Ik ben nieuw en hoop veel informatie hier te vinden. IK heb vorige week een eminent 7680 gekocht en daar staat nog Kodi 16.1 op. Ik snap trouwens niet waarom ze op een nieuwe mediaplayer zo een ouder versie zetten. Ik heb tot nu toe niet kunnen vinden of ik ook deze kan updaten. Ik heb tot nu toe alleen Exodus aan de praat gekregen. Ik probeer al de hele tijd Alluc toe te voegen en daarvoor heb ik Fusion nodig. Het rare is dat deze niet werkt. Iemand enig idee of hiermee wat aan de hand is?

Thanks en groet,

H
 
Op Kodi 16 werken veel Addons niet meer. Kodi 16 verwijderen en Kodi 17 dus installeren.
 
Dat wil ik ook wel, maar heb nog niet gevonden waar ik dit kan doen in mijn mediaplayer. Ik heb ook nog steeds niet gevonden hoe ik meerkanaals geluid er uit ga krijgen. Volgens mij moet DD 5.1 en DTS toch kunnen met Kodi of heb ik dat mis?
 
Ik zie dat ze bij Eminent nog een beetje achter lopen met de firmware updates voor Kodi 17 :eek:
Je kunt dit proberen;
 
Goedemiddag,
Ik ben nieuw en hoop veel informatie hier te vinden. IK heb vorige week een eminent 7680 gekocht en daar staat nog Kodi 16.1 op. Ik snap trouwens niet waarom ze op een nieuwe mediaplayer zo een ouder versie zetten. Ik heb tot nu toe niet kunnen vinden of ik ook deze kan updaten. Ik heb tot nu toe alleen Exodus aan de praat gekregen. Ik probeer al de hele tijd Alluc toe te voegen en daarvoor heb ik Fusion nodig. Het rare is dat deze niet werkt. Iemand enig idee of hiermee wat aan de hand is?

Thanks en groet,

H
Fusion bestaat niet meer en hierboven heb ik de adressen van dit moment gezet.
Mischien is het verstandig om apart over de eminent een topic te starten, omdat het hier alleen gaat over de laatste repos en add ons. De kans is dan groter dat je meerdere oplossingen krijgt die je kunt gebruiken dan. Gr
 
Fusion bestaat niet meer en hierboven heb ik de adressen van dit moment gezet.
Mischien is het verstandig om apart over de eminent een topic te starten, omdat het hier alleen gaat over de laatste repos en add ons. De kans is dan groter dat je meerdere oplossingen krijgt die je kunt gebruiken dan. Gr

Wilde al stoppen over dit thema want het hoort hier idd niet thuis. Ik heb trouwens een update gevonden en zit nu op Krypton 17.1. Dit is in ieder geval beter.

Nog even over Fusion. Ik heb wat YouTube filmpjes bekeken hoe je Alluc moet installeren en daar verwijzen ze ook naar Fusion. Het blijkt dat je via Alluc vaker films kunt vinden in 1080p. Ik heb dit ook gezien in die filmpjes. Hoe krijg ik Alluc nu aan de praat zonder het deeltje van Fusion?
 
Door inplaats van fusion, smash repo te installeren.

Dit adres in bestandsbeheer te zetten van kodi. Daarna zip uitpakken en installeren. Hier staat hij net als exodus bij video en kun je hem installeren. Gr
Ps. Als alluc niet werkt kun je altijd nog elysium installeren met noobsandnerds (zie bovenstaande lijst) en bij configureren alluc aanzetten bij accounts. Bij alluc heb je wel een account nodig.
 
Boys and Girls :),

Ben een tijdje weggeweest en merk dat ik niet meer kan zoeken in Exodus, ook werk trakt niet meer. Gelukkig kan ik nog wel kijken bij "nieuwe films en series" en werkt mijn Real-debrid gewoon goed :). Ik zit dus niet helemaal zonder haha.

Echter lees ik op het forum dat er wat problemen zijn/waren met Exodus. Maar ik zie zoveel reacties en topics, waardoor ik door de bomen het bos niet meer ziet... Kan iemand mij kort vertellen waar ik de nieuwste/werkende versie van Exodus kan vinden?
Deze??

Draai nu op versie 3.1.16 van Exodus.

Wordt gewaardeerd, bedankt alvast allen
 
Het beste is om de Kaosbox build te installeren die heeft een goed werkende Exodus en altijd de laatste updates;
 
Het beste is om de Kaosbox build te installeren die heeft een goed werkende Exodus en altijd de laatste updates;
Bedankt voor je reactie.

Ik draai kodi 17.3 op mijn SONY bravia android tv, geen idee wat dat voor build is? Maar neem aan dat ik deze dan ook gewoon kan installeren?

Maar is dit de enige optie? Ik is geen goed werkende repo?
 
Ja als je de aanwijzigingen op die site volgt kun je Kaosbox in Kodi installeren.
Er zijn misschien wel repos, maar de kans is groot dat het volgende week weer niet werkt en dan kun je weer opnieuw beginnen.
Koasbox update regelmatig zodat je altijd de laatste versies hebt.
 
Ja als je de aanwijzigingen op die site volgt kun je Kaosbox in Kodi installeren.
Er zijn misschien wel repos, maar de kans is groot dat het volgende week weer niet werkt en dan kun je weer opnieuw beginnen.
Koasbox update regelmatig zodat je altijd de laatste versies hebt.
Ok bedankt, proberen waard.

Blijven mij KODI settings verder wel bewaard?
 
Begin van de topic staan de adressen die op dit moment werkzaam zijn. Dus als je geen build wil installeren. Laatste van exodus is 3.22.
 
Ja als je Kodi niet eerst verwijderd blijven de setiings hetzelfde.
Heb zojuist de build geinstalleerd en ziet er goed uit.

Vraagje: Ik maak gebruik van IPTV simple Client. Zojuist mijn m3u link ingevuld en 28 kanalen zijn ingeladen, zoals het hoort. Maar waar kan ik die terug vinden? Ik zie ze niet staan onder televisie..

Bedannkt
Begin van de topic staan de adressen die op dit moment werkzaam zijn. Dus als je geen build wil installeren. Laatste van exodus is 3.22.
ok thanks.
Bij achtergrond instellingen stond de optie TV uitgeschakeld. Nu kan ik wel bij mijn kanalen bekijken :) Problem solved!

Ik moet zeggen dat ik tot dusver tevreden ben over de Kaos Build.

Bedankt :)
 
Is zeker een leuke build alleen exodus draait op 3.19.2. Inplaats 3.22. en een paar repos doen het niet. Weet niet wanneer deze worden upgedate. Is overigens wel de meest snelle en compacte build. Voor beginners zeer aan te raden en overzichtelijk.
Wil je overigens 3.22 exodus in de Kaosbox build moet je naar de repo van smash gaan en daar exodus van nemen. Deze staat gewoon in de build zelf. Daarna bij gereedschap in exodus profiders en cache cleanen en kodi afsluiten en opnieuw opstarten.