VTMGO addon in kodi

Heb zelf de app al een tijd en moet zeggen dat dit wel wat stabieler is .
Post automatically merged:


Ik denk dat je gewoon even moet wachten tot dat er weer een update via github of kodi bechikbaar komt
ik heb net naar de laatste kodi geinstalleerd maar het probleem blijft. Dus wachten zoals u zegt. Is het mogelijk om me te verwittigen als er een nieuwe versie is in github want daar ken ik nog minder van dan kodi?
 
Hallo,
ik zit op kodi 19.1/ windows 7 /
sinds daarstraks speelt vtmg zonder ondertiteling? Heeft iemand dit ook opgemerkt of een oplossing
Hier Speelt sinds gisteren avond de VTM op de Raspberry niet meer, krijg foutmelding error 404.
Probleem heb ik op alle 2 mijn raspberry's
 
404 cliënt error: Not found Form url:
ik krijg een fout geluid als kodi opstart maar geen errorcode, ik werk wel op een pc , nu met versie kodi 19.3
Maar bij mij werkt alles behalve dat ik nergens ondertitels krijg.
 
Hallo, toevallig al iemand tijd gehad om te kijken of de ondertiteling van vtm-go app ook weg is?
 
404 cliënt error: Not found Form url:
Ik denk dat je de inlog token zelf van de vtm website moet halen en dan invullen in de vtmgo kodi addon, zoals beschreven


@cometoluc
Ook ik heb geen ondertiteling, maar merk het nu pas. Ik kijk eigenlijk enkel Nederlandstalige programma's op vtmgo, en daar waren sowieso geen ondertitels.
 
  • Like
Reacties: cometoluc
Ik denk dat je de inlog token zelf van de vtm website moet halen en dan invullen in de vtmgo kodi addon, zoals beschreven


@cometoluc
Ook ik heb geen ondertiteling, maar merk het nu pas. Ik kijk eigenlijk enkel Nederlandstalige programma's op vtmgo, en daar waren sowieso geen ondertitels.
Helaas, dat heb ik al lang gedaan.
Als dat het probleem was dan had ik dat ook al veel langer.
Deze klacht staat inmiddels ook op GitHub.

Ik weet alleen niet of de maker van de addon hier nog actief mee is.

Kijk jij in kodi ?
 
  • Like
Reacties: cometoluc
Misschien zit er ook nog een verschil waar de kodi op draait. Kan me voorstellen dat er verschil zit in de KODi die in Windows draait ten opzichte van een kodi die zelfstandig op een Raspberry draait.

Is er hier nog iemand die het op een raspberry nog draaiend heeft? Het zij zonder ondertiteling.
 
Misschien zit er ook nog een verschil waar de kodi op draait. Kan me voorstellen dat er verschil zit in de KODi die in Windows draait ten opzichte van een kodi die zelfstandig op een Raspberry draait.

Is er hier nog iemand die het op een raspberry nog draaiend heeft? Het zij zonder ondertiteling.
denk dat het uiteindelijk een gedeeld probleem zal zijn of het nu via een pc of via Raspberry
 
Hallo,

op github staat een zip waarin je een nieuwe inlog kunt maken en de ondertitels zijn terug ok.


Bedankt voor de hulp.
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
Hallo,

onderstaande is een probleem dat ik al lang heb met VTMGO
elke keer als een film of aflevering gedaan is krijg ik deze error ( windows 7 32b -kodi matrix )

You must be registered for see images attach


ik werk onder ( windows 7 32b -kodi matrix ) op een pc met windows 7 32b met laatste kodiversie en vtmgo addon

als ik dan op ok klik kom ik terug in mijn hoofdscherm van kodi en kan dan terug naar de plaats gaan van de film of serie zodat ik die bepaalde film of serie op gezien kan zetten en verwijderen uit mijn menu
 
Kan er hier iemand op reageren aub of er gewerkt wordt aan een oplossing en of dit geweten is. Het is misschien geen geweldig grote groep men die vtmgo gebruiken maar toch zijn we ook leden en proberen we te helpen waar wij kunnen.
 
Kan er hier iemand op reageren aub of er gewerkt wordt aan een oplossing en of dit geweten is. Het is misschien geen geweldig grote groep men die vtmgo gebruiken maar toch zijn we ook leden en proberen we te helpen waar wij kunnen.
Ja, ook hier doet vtm go het niet. Het is al gemeld op github, dus nu zullen we moeten wachten tot de ontwikkelaars van de addon met een oplossing komen.
 
  • Like
Reacties: cometoluc