VTMGO addon in kodi

Ja, ook hier doet vtm go het niet. Het is al gemeld op github, dus nu zullen we moeten wachten tot de ontwikkelaars van de addon met een oplossing komen.
Dankuwel , kan iemand mij laten weten wanneer er een oplossing is aub? En eventueel de juiste link naar github waarin ze daarmee bezig zijn?

Dankuwel , kan iemand mij laten weten wanneer er een oplossing is aub? En eventueel de juiste link naar github waarin ze daarmee bezig zijn?
Dit is de github pagina waar het probleem vermeld wordt.

• Like
Reacties: cometoluc
heb het opgelost gekregen door mijn vtmgo addon te verwijderen en de zip terug geinstalleerd van de zip en alles leek terug normaal. Maar er is nog een probleem merkte ik ik kan terug in mijn menu maar elke keer ik ergens iets zie komt er een lege lijn bovenaan in mijn menu, ook al heeft men iets maar een beetje bekeken en iets anders ga bekijken en trug naar mijn menu ga is er terug een lege lijn bij maar de film die ik aan kijken was staat er niet meer bij dus kan ik die niet voortkijken. Wou het bijschrijven in github maar ik geraak er niet op .

heb het opgelost gekregen door mijn vtmgo addon te verwijderen en de zip terug geinstalleerd van de zip en alles leek terug normaal. Maar er is nog een probleem merkte ik ik kan terug in mijn menu maar elke keer ik ergens iets zie komt er een lege lijn bovenaan in mijn menu, ook al heeft men iets maar een beetje bekeken en iets anders ga bekijken en trug naar mijn menu ga is er terug een lege lijn bij maar de film die ik aan kijken was staat er niet meer bij dus kan ik die niet voortkijken. Wou het bijschrijven in github maar ik geraak er niet op .
Dat is hier niet het geval, en hier werkt ook alles nog, of weer. Net hoe je het wil noemen.

• Like
Bij mij doet het zo raar, filmen die uit mijn lijst verdwijnen ook al heb je maar een stuk gezien. en ook in de originele lijst van films zijn die dan verdwenen. Hoop dat iemand een oplossing weet aub?
Het is toch deze zip file om te installeren he? plugin.video.vtm.go-1.3.1+matrix.1.zip

Er staat op github een nieuwe versie v 1.3.2.+matrix.1.zip
Mag ik een link naar de juiste plaats aub?
[automerge]1655133242[/automerge]
excuseer voor bovenstaande post , heb het al gevonden en die nieuwe zip was van een kleine week geleden opgelost

Hallo , ik heb terug het probleem dat alles schijnt te werken in vtmgo behalve mijn menu, hebbenhier anderen ook problemen mee en of een oplossing.
de error dat ik krijg is

404 Client Error: Not Found for url:
https://Ifvp-api.dpgmedia.net/vtmgo/programs/.........

ik werk op windows 732bit laatste
vtmgo versie
kodi versie 19.3(19.3.0)

Hallo,

hier ben ik weer met een probleem met de addon, als men in de categorie "programmas" gaat kijken is die leeg. Heb het vandaag pas opgemerkt. Als ik online naar vtmgo op pc ga daar heeft men een kategorie Home waar veel meer van de vtm programmas kan uitkiezen.

Ik kan via kodi vb. the voice van vlaanderen niet uitkiezen, nieuws, het weer, alle programmas van spelprogrammas zoals regi, het jachtseizoen, voice kids, k3 zoekt k3, k2 zoekt k3 enz,

Kan hier iemand naar kijken of me doorverwijzen waar ik het probleem kan melden in github aub?

ik werk op windows 7.32bit laatste
vtmgo versie 1.3.2
matrix.1
kodi versie 19.3(19.3.0)

Hallo,

hier ben ik weer met een probleem met de addon, als men in de categorie "programmas" gaat kijken is die leeg. Heb het vandaag pas opgemerkt. Als ik online naar vtmgo op pc ga daar heeft men een kategorie Home waar veel meer van de vtm programmas kan uitkiezen.

Ik kan via kodi vb. the voice van vlaanderen niet uitkiezen, nieuws, het weer, alle programmas van spelprogrammas zoals regi, het jachtseizoen, voice kids, k3 zoekt k3, k2 zoekt k3 enz,

Kan hier iemand naar kijken of me doorverwijzen waar ik het probleem kan melden in github aub?

ik werk op windows 7.32bit laatste
vtmgo versie 1.3.2
matrix.1
kodi versie 19.3(19.3.0)
Je kan deze zendingen normaal gezien wel vinden met 🔍doorzoek VTM GO
firetv_2022-10-20_22_29_00.png

En dit is de github issues pagina: https://github.com/add-ons/plugin.video.vtm.go/issues

Laatst bewerkt:
  • Like
Je kan deze zendingen normaal gezien wel vinden met 🔍doorzoek VTM GO
Bekijk bijlage 8437

En dit is de github issues pagina: https://github.com/add-ons/plugin.video.vtm.go/issues
Dit lijkt te werken op die manier maar dan moet men de namen juist kennen en ook van nieuwe programmas.

Mijn engels is niet goed genoeg om dit alles in github te zetten als een nieuw issue spijtig genoeg
[automerge]1666303764[/automerge]
Dit lijkt te werken op die manier maar dan moet men de namen juist kennen en ook van nieuwe programmas.

Mijn engels is niet goed genoeg om dit alles in github te zetten als een nieuw issue spijtig genoeg
het is ook raar want vorige week werkte het nog prfect om in de categorie programmas al die die dingen te vinden

Laatst bewerkt:

[automerge]1666303764[/automerge]

het is ook raar want vorige week werkte het nog prfect om in de categorie programmas al die die dingen te vinden
Ik denk dat je het ook wel in het Nederlands mag melden, de ontwikkelaar is tenslotte toch Nederlandstalig

• Like
VTMGO via kodi 19.3 op windows7.32bit werkt ineens niet meer vanaf vandaag.
Hebben hier anderen ook problemen mee aub?