VTMGO addon in kodi

Op dit nog open staande issue op github wordt sinds kort verwezen naar een mogelijke oplossing op een andere github pagina (vertaald vanuit het Engels) :

"Ik merkte dat Vtmgo en streamz niet meer werkten, dus ik begon zelf te testen en te coderen.

Ik heb een api-18-branch voor zowel VTM-GO als Streamz op mijn github-pagina gemaakt.
Ze werken nu allebei weer voor mij.
Zorg ervoor dat je api-18-branch selecteert"

@eurostar zie de verwijzing hierboven naar een andere github pagina. Daar even op klikken. Je kan proberen het zip bestand daar te downloaden en die versie te proberen. Klik op "Code" en vervolgens zie je staan "downloaden zip"

@eurostar zie de verwijzing hierboven naar een andere github pagina. Daar even op klikken. Je kan proberen het zip bestand daar te downloaden en die versie te proberen. Klik op "Code" en vervolgens zie je staan "downloaden zip"
Heb ik gedaan maar krijg dat zipbestand niet in Kodi...

@eurostar in plaats van Installeer van repository klik je in Kodi op Add-ons installeren via een zip bestand.
Als je verder hulp wil geef dan meer info. Beschrijf wat je doet en op welk moment het misgaat of wat voor foutmelding je krijgt.

@eurostar in plaats van Installeer van repository klik je in Kodi op Add-ons installeren via een zip bestand.
Als je verder hulp wil geef dan meer info. Beschrijf wat je doet en op welk moment het misgaat of wat voor foutmelding je krijgt.
Ik heb ondertussen de rechten in m'n Nvidia Shield voor Kodi aangepast zodat ik nu wel de .zipfile te zien krijg in "add-ons installeren via een zipbestand" als ik hierop klik wordt inderdaad de vtmgo addon bijgewerkt...Als ik vervolgens de add-on wil openen moet ik naar https://login2.vtm.be/androidtv gaan en daar de code invullen die op Kodi verschijnt. Maar na dit gedaan te hebben, krijg ik niks te zien. Ik merk wel op dat als ik naar "video add-ons" ga en kijk bij vtmgo staat er achteraan zo een "schildje" en daar staat een "slotje" op...

Laatst bewerkt:
@eurostar fijn dat het nu gelukt is. Andere gebruikers hebben gemeld dat deze versie zou werken. Eventueel kan je nog proberen de oude add on eerst te verwijderen. Of test het eens met Kodi op een pc of laptop of het dan wel werkt. En anders houd het op en kan je nog wel kijken via de app op je Nvidia Shield.

Ok, het is gelukt! De fout die ik maakte was dat ik direkt na installatie een update deed voor de addon en dat mag niet...

• Like
Reacties: B. web
Kan geen VTM-programma's meer afspelen op Kodi Librelec 12 op RPI 4
Is er ergens een oplossing

@Wimvv De add on wordt niet meer onderhouden, krijgt sinds 2024 geen updates meer:
"Last year however, the releases are stopped."