Add-on Webbie Player een XS4ALL, KPN en Telfort Web TV Kodi add-on.

Kan ik met mijn KPN abonnementgegevens, een VPN verbinding naar een Nederlandse VPN server en Webbie Player in mijn vakantiehuis buiten de EU alle KPN zenders van mijn abonnement kijken op een AndroidTV smart tv?

Kan ik met mijn KPN abonnementgegevens, een VPN verbinding naar een Nederlandse VPN server en Webbie Player in mijn vakantiehuis buiten de EU alle KPN zenders van mijn abonnement kijken op een AndroidTV smart tv?
Dat kan zeker mijn broer woont in noorwegen en daar werkt het prima met vpn

Een verzoekje aan de WebbiePlayer-ontwikkelaar: kunnen er weer meerdere kleurstemmingen beschikbaar worden gemaakt voor de add-on, want het huidige kotsgroen van de KPN is gewoon te fel, die kleur staat mij echt tegen. De blauwe Telfort-kleur van weleer is veel zachter voor de ogen en past ook beter bij de default blauwe Estuary-kleuren van Kodi.

Alvast bedankt!

• Like
Reacties: Dumbie
Een verzoekje aan de WebbiePlayer-ontwikkelaar: kunnen er weer meerdere kleurstemmingen beschikbaar worden gemaakt voor de add-on, want het huidige kotsgroen van de KPN is gewoon te fel, die kleur staat mij echt tegen. De blauwe Telfort-kleur van weleer is veel zachter voor de ogen en past ook beter bij de default blauwe Estuary-kleuren van Kodi.

Alvast bedankt!
Ik heb net even de add-on aangepast (v1.18.1) je kan nu weer kleurenschema's kiezen in de add-on instellingen. (Instellingen > Algemeen > Add-on Kleurenschema)

Je kan ook je eigen achtergrond weergeven door een "background.png" afbeelding te plaatsen in de "userdata\addon_data\plugin.video.xs4allwebbieplayer" map.

Ik heb net even de add-on aangepast (v1.18.1)

Dat ziet er weer een stuk beter uit. Dank voor de vlotte service. Met de background.png had ik al wat gestoeid, maar deze oplossing is een stuk makkelijker.

Iets anders dat me een tikkeltje stoort is de spelling van bepaalde woordcombinaties en soms ook zinnen in Webbie Player. Er komen bijvoorbeeld nogal wat onnodige spaties voor hier en daar, waardoor de spelling niet helemaal correct is en het moeilijker leest. Kijk, iedereen heeft zijn/haar sterke kanten. Ik kan zeker geen add-ons als Webbie Player bouwen, maar ik weet weer best wel hoe de Nederlandse taal werkt. Waarom dan niet de sterke kanten van ons beiden niet combineren?

Misschien ben ik een taalpurist, maar kan ik je op de een of andere manier "mijn" tekstregels voor Webbie Player-teksten opsturen, zodat je 'ns kan kijken of mijn variant nut heeft?

Ik krijg het niet voor elkaar. Ik zie nog steeds versie 1.1.0 en kan het niet updaten. Ik heb hier kodi op een Formuler GTV.

Maar die krijg ik niet aan de praat
[automerge]1658314968[/automerge]
Als ik Addons installeer via zip doet het dat ook. Ga ik daarna naar installeer van repository krijg Kan niet verbinden met opslag te zien.

Laatst bewerkt:
Maar die krijg ik niet aan de praat
Als je toevallig Kodi 20 gebruikt kan je nu versie 1.2.0 van de repository downloaden, moet als het goed is nu wel werken.

Kan ik je op de een of andere manier "mijn" tekstregels voor Webbie Player-teksten opsturen, zodat je 'ns kan kijken of mijn variant nut heeft?
Als je een lijstje met spelling verbeteringen hebt stuur ze dan maar even via een prive bericht of email door en dan zal ik de teksten aanpassen.

Ik gebruikte inderdaad eerst nog de Kodi 20 maar omdat het mij niet lukte ben ik nu weer Kodi 19.4 gaan gebruiken.
Ook nu lukt het mij weer niet. Kan geen locatie-informatie ontvangen. Dit kan als het netwerk niet is verbonden. Wilt u het toch toevoegen ? Bij zowel Ja als Nee gebeurd er verder niets. Tenminste als ik vervolgens bij bestandsbeheer repo wil gebruiken staat er............ Gedeeld op afstand........ Kan niet verbinden met netwerkserver.

Ik gebruikte inderdaad eerst nog de Kodi 20 maar omdat het mij niet lukte ben ik nu weer Kodi 19.4 gaan gebruiken.
Ook nu lukt het mij weer niet. Kan geen locatie-informatie ontvangen. Dit kan als het netwerk niet is verbonden. Wilt u het toch toevoegen ? Bij zowel Ja als Nee gebeurd er verder niets. Tenminste als ik vervolgens bij bestandsbeheer repo wil gebruiken staat er............ Gedeeld op afstand........ Kan niet verbinden met netwerkserver.
Wauw het is gelukt. Ik heb het via het losse zipbestand via een usb stick kunnen installeren en het werkt perfect ;)
Ontzettend blij hiermee.

@Dumbie
Vandaag op een Windows 7 PC met een werkende Kodi 18.9 installatie de Webbie repo en add-on updates gedaan. Meteen werkte inputstream niet meer, de add-on update klapte eruit en Webbie Player wordt niet meer als add-on weergegeven. Hoe kan dat zo?!? Weird...😦 Is Windows 7 einde verhaal qua inputstream support?

EDIT: en thuis op Linux kan Webbie Player plots niet meer aanmelden. Het feest is weer compleet.
EDIT2: Hmpf... KPN-TV ligt er via een webbrowser ook uit: "Er is een onverwachte fout opgetreden. Probeer het later nog eens. (500-10000)"

Laatst bewerkt: