WEES VERSTANDIG EN KOOP GEEN ABONNEMENT VAN NORDVPN

Ik hoop ook wel eens Nord VPN gehad, als ik de app installeerde op mijn router ging mijn internet snelheid met 80% omlaag. Ik kreeg mijn geld wel terug maar makkelijk ging dat niet.
Dit probleem had ik ook en zat in de router van Synology, Threat Protection gooide roet in het eten. Instellingen veranderd in de router en vrijwel geen snelheid verlies meer.
 

Bijlagen

  • speedtest.JPG
    speedtest.JPG
    43,1 KB · Weergaven: 2
  • Like
Reacties: wiscel
Vpn vertraagd over het algemeen altijd dat is bekend en weinig aan te doen.
Vertraging valt behoorlijk mee.

Zie hieronder voor de Nordlynx protocol;

NordLynx is een nieuwe generatie VPN-protocol dat is ontworpen om sneller verbinding met te maken, je verbindingssnelheden te verhogen en je persoonlijke gegevens en online activiteiten privé te houden.

Zie hieronder voor speedtest met VPN en zonder VPN.
 

Bijlagen

  • Speedtest met Nordlynx actief..jpg
    Speedtest met Nordlynx actief..jpg
    42,8 KB · Weergaven: 4
  • Speedtest geen NordVPN.jpg
    Speedtest geen NordVPN.jpg
    41,5 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt:
Ook zelf gebruik ik al tijdje Nord (heb ook diverse andere getest) heb om eerlijk te zijn ook weinig tot geen problemen, kan me in elk geval niet vinden in het bovengenoemde verhaal.
 
WEES VERSTANDIG EN KOOP GEEN ABONNEMENT VAN NORDVPN.

Zonde van je geld want NORDVPN kan absoluut niet leveren of waarmaken wat je bij ze koopt!!

Vanaf het begin al problemen gehad met diverse websites die niet werken met NORDVPN. Je moet NORDVPN dus steeds aan- en uitzetten om op websites te kunnen komen. Ondoenlijk en zeer omslachtig. Ook diverse vragen die ik had (o.a. m.b.t. KPN-iTV) hebben ze, ondanks diverse toezeggingen/beloften, niet kunnen oplossen. Hierover zeer regelmatig contact gehad met de supportafdeling maar dat zijn net een stel papegaaien en geven contant hetzelfde antwoord uit hun script. Meer weten ze ook niet. Absoluut NIET deskundig, ondanks dat sommige supportmedewerkers hun best doen.

Inmiddels werkt NORDVPN niet meer op mijn laptop met Windows 10 home en Edge. Na een update van NORDVPN??? De supportafdeling adviseerde toen over te gaan naar Chrome omdat er inderdaad weleens problemen zijn met Edge??!! Voorheen heeft het gewoon gewerkt op Edge!! Vreemd dus. “Ja, het kan ook aan Windows 10 liggen”. Vreemd: het ligt nooit aan NORDVPN!!??

Omdat ik vanaf het begin problemen heb gehad met NORDVPN en de supportafdeling op geen enkele manier met een oplossing komt, ook na weken wachten niet, heb ik recent besloten het abonnement op te zeggen.

MAAR…… door omstandigheden was ik 2 dagen te laat om binnen hun restitutiebeleid periode van 30 dagen, recht te hebben op restitutie. Terwijl ze kunnen zien/weten dat er vanaf het begin van het abonnement al problemen waren. Op geen enkele wijze zijn bereid of meewerkend om het abonnementsbedrag voor 2 jaar te crediteren en houden ze zich star en zonder enig inlevingsvermogen, vast aan de overschrijding van 2 dagen!!

In het NIET oplossen van problemen zijn ze erg goed. In het NIET terugbetalen of enige coulance betrachten zijn ze nog beter.

Dus weg geld, geen NORDVPN op de laptop en geen enkel begrip bij NORDVPN. Alleen al om die houding zou je geen abonnement bij ze moeten nemen.

Dus 1 advies: KOOP GEEN NORDVPN ABONNEMENT.
Na een aantal jaren GooseVpn, nu al meer dan een jaar NordVPN. Weinig tot geen verschil. Enige vervelende is dat streamingsdiensten helaas niet via vpn werken, dus dat verhaal in het buitenland kijken gaat niet meer op. Zelfs in nl kan ik niet naar ViaPlay kijken.