Ten eerste super dat het (buiten een paar dingetjes) goed werkt ook in de tuincave.Hoi A_rjen,
Excuus voor m'n verlate antwoord,
Hartelijk dank voor je duidelijke uitleg,
Dit stond idd nergens zo beschreven,
Ik krijg de Bluetooth afstandsbediening echter niet goed geconnect met Bluetooth, soms werkt het en dan gaat het goed voor een paar uur en daarna is ie het signaal weer kwijt, connected via jou stappenplan, lukt overigens ook niet altijd, zodra ik de box opnieuw opstart is de afstandsbediening het Bluetooth signaal meestal kwijt, terwijl Bluetooth aan staat, daarnaast lijkt de IR extender sensor ook niet te doen, als ik deze bovenop mijn kastje plaats met de deurtjes dicht zou je zeggen dat deze IR sensor het signaal van de afstandsbediening makkelijk zou moeten kunnen opvangen, zelfs als ik de afstandsbediening er recht voor houd werkt dit niet.
Enig idee of wat te doen om de Bluetooth afstandsbediening goed aan het werken te krijgen + de extra IR sensors via 3,5mm jack plug?
Ik heb overigens nu mijn 2e Xsarius pure2+ box incl een 2e Homebee 4kott lijntje perfect draaien buiten in de tuincave, uiteraard ook hier alle apps geïnstalleerd, werkt echt geweldig!
Even kijken, de bluetooth afstandsbediening die je geleverd hebt gekregen lijkt die op het model als standaard geleverd bij de pure2+? (Nieuwe model)
Dan kan ik die zelf ook nog eens testen, ga er zelf vanuit dat er geen verschil tussen zit, ik gebruik het oudere model nog
En de ir extender, gebruik je die op dezelfde box als waar je bluetooth afstandsbediening ook op gebruikt?
Mogelijk dat hier iets niet goed gaat?
Mijn persoonlijke mening die ir extender is het meest probleem veroorzakende stukje plastic wat er is
Wat ik als eerste zou controleren is of het plugje er goed in zit. Die hoeft maar net niet goed te zitten en de afstandsbediening doet niks.
Hebben heel veel merken last van. Anders zou je om een mogelijk defect aan de extender uit te kunnen sluiten deze eens van de andere pure2+ kunnen proberen.