Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zie door de bomen het box (s) niet meer.
Ik heb een tv uit 2013 een Panasonic tx-l42et60e.
Welke nieuwe box/kastje kan ik het beste kopen om kodi op te installeren?
In mijn zoektocht naar een juiste box voor mijn situatie heb ik jullie assistentie nodig.
Ik heb zelf een 4K smart tv met alle apps erop.
Toch wil ik een aparte box voor iptv en eventueel ook voor de apps, maar geen noodzaak. Daardoor twijfel ik tussen de bovenstaande boxen. Of zijn deze boxen overdone voor mijn wensen. Ik wil geen fire stick want ik wil gewoon apps erop kunnen zetten.
Mijn voorkeur zou zijn de Formuler maar zie dat er erg veel modellen van zijn, wat vaak betekend dat je snel een oude versie hebt. Waar updates een issue kan zijn.
Daarnaast is een specifiek...
Tip: Binnenkort zijn er aanbiedingen en black Friday kortingen.
Je kan ook denken aan de nieuwe Google TV Streamer:
De Google TV Streamer wordt binnenkort de opvolger van de Chromecast Google TV 4K. De Google TV Streamer wordt waarschijnlijk onthuld tijdens een Google-event in augustus. Er zijn inmiddels een paar foto's uitgelekt.
Het wordt een compacte mediaspeler met een schuin aflopende bovenkant. De afstandsbediening wordt iets langer. De volumeknop is verplaatst van de rechterzijkant naar de voorkant. Ook zitten de homeknop en de knop voor spraakbediening op andere plekken. Er wordt verwacht dat de Google TV Streamer 4K ondersteunt en geleverd wordt met Android TV 14. Verder mogelijk...
Een Nvidia Shield voor alleen Kodi is wel een beetje over de top, gezien het niet het goedkoopste apparaat is. Er zijn genoeg alternatieven. Zoals , nokia 8010 , google tv 4k streamer , fire tv stick . Om maar eens wat te noemen. Het ligt natuurlijk ook aan wat je budget is en wat je eisen zijn.