Overige Welke VPN aanbieder gebruik jij?

Welke VPN aanbieder heb jij?

• Total voters
    135
Je kunt ze een vraag stellen over die fair-use policy en dan krijg je (als je beetje doorvraagt) als antwoord dat gelijktijdig gebruik van honderden devices als verdacht wordt gezien, dus ze kijken blijkbaar niet naar het aantal gekoppelde devices maar er wordt gekeken naar gelijktijdig gebruik. Ik deel het zelf al een tijd met een hele groep vrienden/kennissen en familie. Heel soms stort het in elkaar maar dan is het gewoon even disconnecten en weer connecten, krijg je een nieuw ip en dan loopt het weer ok. Werkt bij mij al langere tijd prima in combinatie met Kodi/Real-Debrid. Ik kreeg die tip een tijd geleden van iemand die claimde het te delen met meer dan 300 man... Maar wat die fair-use policy dus echt inhoud blijft een beetje vaag.

Je kunt ze een vraag stellen over die fair-use policy en dan krijg je (als je beetje doorvraagt) als antwoord dat gelijktijdig gebruik van honderden devices als verdacht wordt gezien, dus ze kijken blijkbaar niet naar het aantal gekoppelde devices maar er wordt gekeken naar gelijktijdig gebruik. Ik deel het zelf al een tijd met een hele groep vrienden/kennissen en familie. Heel soms stort het in elkaar maar dan is het gewoon even disconnecten en weer connecten, krijg je een nieuw ip en dan loopt het weer ok. Werkt bij mij al langere tijd prima in combinatie met Kodi/Real-Debrid. Ik kreeg die tip een tijd geleden van iemand die claimde het te delen met meer dan 300 man... Maar wat die fair-use policy dus echt inhoud blijft een beetje vaag.
Precies, ze behouden dus het recht om je account op te heffen, exact om die reden, dat het bij jou al lang goed gaat, wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt, en daarom alleen al zou je het zeker niet moeten aanmoedigen. Voor je het weet heb je boze andere gebruikers die verhaal komen halen, want @CharliesNL zei dat het gewoon kon🙈

ik heb zelf ExpressVPN, gebruik het puur voor mezelf om tijdens de formule 1 wedstrijden naar een Belgische zender te kunnen luisteren , en voor bankzaken, maar deel het verder niet😉

@Arjan E. Yep, daar heb je een goed punt.

Maar eigenlijk geld dat natuurlijk voor heel veel zaken die worden gepost. Iemand geeft bijvoorbeeld een lovende review over een provider/goede ervaring met een provider en later werkt die provider dan ineens niet (goed) meer. Een Netflix account delen zonder extra te betalen werd ook besproken, terwijl dat tegenwoordig toch even iets 'lastiger' is. Alles blijft wat dat betreft natuurlijk gebaseerd op een eigen ervaring/momentopname.

Ben met je eens dat met hoe meer mensen je deelt, hoe groter de kans wordt dat ze zich beroepen op een fair-use-policy. Wat dat betreft zou het handiger zijn als ze gewoon duidelijk aangeven waar dan de grens van het 'unlimited' ligt.

Helaas worden die onduidelijke fair-use-policy regels bij heel veel zaken gebruikt: 'unlimited' databundels, vaste internet aansluitingen, onbeperkt bellen etc, overal staan die fair-use policy regels bij. Als je dan ziet dat internetproviders adverteren met 'onbeperkt' downloaden maar in het contract staat een fair-use-policy, hoe onbeperkt is dan nog het 'onbeperkt' waarmee geadverteerd is ?