Overige Welke VPN aanbieder gebruik jij?

Welke VPN aanbieder heb jij?


  • Total voters
    135

Spinix

Technisch administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.600
2.204
216
25
Ik ben wel eens benieuwd welke VPN aanbieder onze leden het meeste gebruiken. Laat in een reactie ook even weten wat je van jouw VPN aanbieder vindt.
Mocht ik een VPN aanbieder vergeten zijn laat dan even de URL en naam achter in de reacties.

Ik zelf maak gebruik van NordVPN. Ik heb volgens mij 30 euro voor een jaar betaald en NordVPN bevalt mij zeer goed.
Link:
 
  • Like
Reacties: jimmy3333
Heb Ipvanish. Zie dat veel mensen Nord gebruiken. Maar Nord heeft toch slechtere snelheid?
 
Ik gebruik goose vpn
Op me iphone en pc werkt het goed
Maar op de raspberry pi 3
Is het een drama
En daar had ik het voor genomen ?
Na een minuut 20 loopt de heleboel vast
Moet dan steeds op nieuw opstarten
Ben ook meerdere builds geprobeerd maar niets helpt
Ook bij goose vpn aangegeven
Maar nog steeds geen oplossing
Helaas een jaar abo tot september ??
 
Hier ook Goose VPN op H96pro+. Matig tevreden,snelheid kakt behoorlijk in. Zonder Goose VPN op 150 Mbits met tussen de 30 en de 40. Echter voldoende om te streamen en werkt grootste deel van de tijd goed
 
Ik las gisteren dat deze goed uit de bus komt, kennen jullie Mullvad?

 
Nu gebruik in Express VPN moet hem helaas wel vaak even offline zetten omdat bepaalde dingen dan niet uitgevoerd kunnen gaan worden..die accepteren geen VPN verbinding.
Ik zoek eigenlijk een goed werkende VPN in combinatie met de Fritzbox die ik heb draaien van Xs4All..de VPN die je via Fritz kunt instellen helpt hier mijn hele netwerk om zeep...
 
Dat is niet zo handig, Express vpn staat op 1 op twee sites die ik bezocht.:cautious:
 
Tip! Premiumize account nemen. Debrid,vpn en newsserver in 1.Keuze uit 3 vpn types.

You must be registered for see images attach
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik sinds kort Touch vpn op de androidbox. Helemaal gratis en voor streaming is de snelheid prima.
 
Ik ben wel eens benieuwd welke VPN aanbieder onze leden het meeste gebruiken. Laat in een reactie ook even weten wat je van jouw VPN aanbieder vindt.
Mocht ik een VPN aanbieder vergeten zijn laat dan even de URL en naam achter in de reacties.

Ik zelf maak gebruik van NordVPN. Ik heb volgens mij 30 euro voor een jaar betaald en NordVPN bevalt mij zeer goed.
Link:
hallo ik heb nu ook nordvpn maar wilde eens vragen bij instellingen staat het volgende het zijn 5 zaken die je kunt aanzetten maar wat moet daar aangezet worden weet er niets van 1-cybersec ingeschakeld vermijd advertenties en bescherm uw apparaat tegen malware phishing en andere bedreigingen . 2 obfuscated servers uitgeschakeld servers in staat om specifieke landbeperkingen te omzeilen . 3 gebruik tpc disabled gebruikt het tcp-protocol als dit beschikbaar is voor de geselecteerde server . 4 op beveiligde wif fi-netwerken . 5
op onbeveiligde wif fi-netwerken .
 
1-cybersec ingeschakeld vermijd advertenties en bescherm uw apparaat tegen malware phishing en andere bedreigingen .
Dat is een soort adblocker maar dan binnen je VPN applicatie, ik raad je aan om dit uit te laten aangezien die misschien wel een goede website blokkeert. Als je echt van advertenties af wilt kun je deze beter binnen je browser installeren.

2 obfuscated servers uitgeschakeld servers in staat om specifieke landbeperkingen te omzeilen
Als je in een goed beveiligd netwerk zit of in China woont zou je deze optie aan kunnen zetten zodat je alsnog verbinding met NordVPN kunt maken.

3 gebruik tpc disabled gebruikt het tcp-protocol als dit beschikbaar is voor de geselecteerde server .
Niks aan veranderen.

4 op beveiligde wif fi-netwerken . 5
op onbeveiligde wif fi-netwerken .
? Als je connected bent met NordVPN ben je sowieso al veiliger aangezien je verkeerd versleuteld wordt.

Deze instellingen zijn allemaal te wijzigen binnen de applicatie van NordVPN bij instellingen:
You must be registered for see images

Post automatically merged:

Ik gebruik sinds kort Touch vpn op de androidbox. Helemaal gratis en voor streaming is de snelheid prima.
"Gratis":


Gratis VPN-aanbieders maken zonder dat jij dat weet, gebruik van jouw bandbreedte. Met als gevolg dat je computer trager wordt. De ellende is helemaal niet te overzien wanneer VPN wordt aangeboden met als doel om jouw computer te bespioneren en je het slachtoffer kunt worden van malafide praktijken. Denk dus goed na voordat je een gratis VPN gaat gebruiken.

Ik zeg trouwens niet dat jouw VPN app dat ook doet hoor...
 
Dat is een soort adblocker maar dan binnen je VPN applicatie, ik raad je aan om dit uit te laten aangezien die misschien wel een goede website blokkeert. Als je echt van advertenties af wilt kun je deze beter binnen je browser installeren.


Als je in een goed beveiligd netwerk zit of in China woont zou je deze optie aan kunnen zetten zodat je alsnog verbinding met NordVPN kunt maken.


Niks aan veranderen.


? Als je connected bent met NordVPN ben je sowieso al veiliger aangezien je verkeerd versleuteld wordt.

Deze instellingen zijn allemaal te wijzigen binnen de applicatie van NordVPN bij instellingen:
You must be registered for see images

Post automatically merged:


"Gratis":




Ik zeg trouwens niet dat jouw VPN app dat ook doet hoor...
Dat is een soort adblocker maar dan binnen je VPN applicatie, ik raad je aan om dit uit te laten aangezien die misschien wel een goede website blokkeert. Als je echt van advertenties af wilt kun je deze beter binnen je browser installeren.


Als je in een goed beveiligd netwerk zit of in China woont zou je deze optie aan kunnen zetten zodat je alsnog verbinding met NordVPN kunt maken.


Niks aan veranderen.


? Als je connected bent met NordVPN ben je sowieso al veiliger aangezien je verkeerd versleuteld wordt.

Deze instellingen zijn allemaal te wijzigen binnen de applicatie van NordVPN bij instellingen:
You must be registered for see images

Post automatically merged:


"Gratis":




Ik zeg trouwens niet dat jouw VPN app dat ook doet hoor...
oke zal ik alles uitzetten alvast bedankt
 
Is het ook mogelijk om Nord VPN op een Mag256W1 te zetten en een tutorial hoe dat zou moeten?
Welk besturingssysteem heb je? Android? En de andere bekende de systemen? Dan kan je hem vinden in de playstore. Er is ook een trail versie.

Voor streaming wordt p2p geadviseerd. :D