[WINNAAR BEKEND]Oº°‘¨¨ WIN EEN JAAR IPTV ¨¨‘°ºO

Status
Niet open voor verdere reacties.
You must be registered for see images
SUPER aanbieding, doe dan ook graag mee vooral daar ik in het buitenland woon en dan NPO enz.. kan kijken.
You must be registered for see images

You must be registered for see images


Houd mij aanbevolen, vast bedankt
 
Wil hier aan meedoen want zit nu bij Canal digitaal en het word maar duurder en je krijgt er niks bij dus dit is een goede deal
 
Ik doe mee !!! Ik heb nu een abonnement voor 3 maanden op HIPTV en dat bevalt me wel !!! Ik zou daar nog wel een jaartje aan vast willen plakken
 
ik doe mee


WAT KUN JE WINNEN ?
HOOFDPRIJS:


Je maakt kans op 12 maanden IPTV
t.w.v. 90 euro

+

1 licentie voor de

t.w.v. 10 euro


PRIJS 2:

1 licentie voor de Tool
t.w.v. 10 euro








HOE KUN JE WINNEN ?

Plaats hieronder 1 reactie met IK DOE MEE
Meerdere reacties van dezelfde persoon worden verwijderd en leiden tot diskwalificatie
Ook vragen of andere posts in deze thread halen we weg om de deelname overzichtelijk te houden

You must be registered for see images

Probeer eens een dag gratis !
You must be registered for see images

You must be registered for see images


VOORWAARDEN WIN-ACTIE :

- De looptijd van de win-actie is van 8 maart 2017 8:00 t/m 16 april 2017 18:00 (dus tot nét voor het paasdiner kun je nog meedingen).
- De winnaar wordt willekeurig gekozen door een medewerker van HIPTV en uiterlijk op 17 april 2017 op dit forum bekend gemaakt.
- Over de uitslag en toekenning van de prijs kan niet worden gecorrespondeerd.
- De winnaar ontvangt zijn unieke link voor een jaar HIPTV in het Postvak IN van ons forum, houd je postvak dus in de gaten op 17 april.
- Ook ontvangt de winnaar zijn unieke licentie voor de Tool in het Postvak IN van ons forum, houd je postvak dus in de gaten op 17 april.
- Uitgesloten van deelname zijn medewerkers en familieleden van Kodi-forum.nl en HIPTV
- De prijs is persoonsgebonden en staat op naam van de winnaar. Ook is de prijs niet overdraagbaar, inwisselbaar of uit te keren in geld of voor andere producten.
- 1 Deelname per huishouden mogelijk, wij controleren de ip adressen dus het aanmaken van nieuwe nep accounts om vaker mee te dingen is nutteloos.
- Eventuele vragen, klachten of opmerkingen over de win-actie kunnen worden gestuurd naar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.