Lex
Ter nagedachtenis
- 29 mei 2016
- 6.795
- 5.190
- 216
- 66
Daar wil ik graag mijn steentje aan bijdragen door die code te deponeren in je postvak ?Wat kan het leven toch gemakkelijk zijn.
Daar wil ik graag mijn steentje aan bijdragen door die code te deponeren in je postvak ?Wat kan het leven toch gemakkelijk zijn.
Veel mensen worden al gelukkig bij mijn dagelijkse aanwezigheid op dit forum haha ??Zou ook gelukkig worden van een korting code?.
LOLVeel mensen worden al gelukkig bij mijn dagelijkse aanwezigheid op dit forum haha ??
Maar ik doe er nog een schepje bovenop door die code te deponeren in je postvak.
Slechte zaak en niet de eerste keer dat ik dit lees hier ?Weet iemand of xiaomi products nog bestaat?, ik heb een vriend de Mi box aangeraden deze heeft een 2e hands ontvangen zonder voeding en kabels, box is duidelijk gebruikt. Ze reageren niet op mail en de telefoon wordt niet opgenomen?
Alvast bedankt voor de reactie.
Inmiddels is er contact geweest en zullen ze het oplossen, we gaan het zien. Maar zeker een slechte zaak. Dank voor je reactie ?Slechte zaak en niet de eerste keer dat ik dit lees hier ?
Ik zal contact met hun opnemen met het verzoek voor tekst en uitleg op dit forum.
Voorlopig geen kortingcode's hier ....want dit forum is nu er even klaar mee.
Dat is niet goed nee, ik moet eerlijk zeggen dat ik er een ontvangen heb die gewoon nieuw was vorige week vrijdag.Slechte zaak en niet de eerste keer dat ik dit lees hier ?
Ik zal contact met hun opnemen met het verzoek voor tekst en uitleg op dit forum.
Voorlopig geen kortingcode's hier ....want dit forum is nu er even klaar mee.
Ik heb zojuist u aan de telefoon gehad denk ik? Er was vanochtend een probleem met de doorschakeling van de telefoon, maar dat is opgelost.Weet iemand of xiaomi products nog bestaat?, ik heb een vriend de Mi box aangeraden deze heeft een 2e hands ontvangen zonder voeding en kabels, box is duidelijk gebruikt. Ze reageren niet op mail en de telefoon wordt niet opgenomen?
Alvast bedankt voor de reactie.
Wij hebben u een tegemoetkoming van 12,50 euro aangeboden als u de TV Box wilt houden? Anders kunt u hem altijd retourneren en gewoon het hele bedrag retour krijgen.In de chat (Messenger) bent u anders niet zo oplossend ingesteld en meegaand. Ben nu 3 uur bezig maar een bevredigend antwoord blijft uit.
U moet zich doodschamen met dit antwoord. U stuurt een wrak met diverse beschadigingen de foto's heeft u, geen voeding geen kabels alles is u gemaild.Wij hebben u een tegemoetkoming van 12,50 euro aangeboden als u de TV Box wilt houden? Anders kunt u hem altijd retourneren en gewoon het hele bedrag retour krijgen.
Ik snap niet wat hier niet oplossings gesteld en meegaand aan is?
Wij zijn van mening u een goed voorstel gedaan te hebben, maar u heeft altijd nog de keuze van het retourneren. Wij vergoeden dan gewoon de volledige aankoop en de retourkosten.U moet zich doodschamen met dit antwoord. U stuurt een wrak met diverse beschadigingen de foto's heeft u, geen voeding geen kabels alles is u gemaild.
Een tegemoetkoming van 12,50 is diep triest, stuur nieuw dat is oplossen. Indien ze er niet meer zijn haal ze dan van jullie pagina.
Het wrak komt retour dat is duidelijk. Bekijk het eens en bekijk dan nog eens of je voorstel zo redelijk is. Mijn zijn jullie als klant in ieder geval kwijt.Wij zijn van mening u een goed voorstel gedaan te hebben, maar u heeft altijd nog de keuze van het retourneren. Wij vergoeden dan gewoon de volledige aankoop en de retourkosten.