misschien een rare vraag maar kan je ook je iptv er in krijgen met alle content? dus zowel je live tv als je films en series?Binnenkort zal ik een tutorial plaatsen hoe je de streams van je Enigima2/Dreambox kunt bekijken binnen Plex, werkt super mooi! Je kunt dan ook buitenshuis van je zenders genieten en eventueel delen met "familie" (Plex pass nodig). Ook kun je heel makkelijk zenders opnemen.
Bekijk bijlage 8143
Bekijk bijlage 8144
Moet ook mogelijk zijn! Zelf nog niet getest...misschien een rare vraag maar kan je ook je iptv er in krijgen met alle content? dus zowel je live tv als je films en series?
Ziet er precies het zelfde uit. zelfde kwaliteit?Emby ook leuk, maar volgens mij betaald .. daar is een opensource tegenhanger van : Jellyfin
Zou je iets kunnen schrijven hoe dit te installeren op mijn nas asustore met dockerfunctieAh de enigma2/dreambox truuk had ik nog niet , nu wel . Dank voor de tip de addon "enigma2-plugin-systemplugins-hrtunerproxy" op de box en gaan
Alleen het delen met familie zie ik nog nergens terug, ff verder zoeken
En op de vraag iptv ofwel een m3u in plex .. daar kan je xteve voor gebruiken (makkelijk als je een nas hebt die docker aan kan)