Ares Wizard

Is je nieuwe build nu helemaal voor Kodi 17 trouwens frank ? probeerde paar weken terug maar deed niks, gooide toen backup terug van mn eigen setup, en krijg nu elke avond nog wel melding van ares over updates van frankodi lol
 
dank je frank voor je reactie, hopelijk is het snel opgelost. ik begon al te twijfellen aan mijn verstandelijk vermogen ;)
 
Ja het is drama op archive.org
Die moet je gebruiken maar liep vast
Ik kan niet meer in het gedeelte komen waar ze staan

Heb nieuwe aangemaakt maar dat duurt even voordat de AresWizard die weer om heeft gezet

Excusses voor de overlast
 
de AresWizard werkt weer.......
Hoi frank

Hoe krijg ik afbeeldingen van mijn pc in het menu?

You must be registered for see images

GA NAAR SKININSTELLINGEN


KIES BIJ HOME MENU VOOR AANPASSEN STARTMENU


GA OP BV INSTELLINGEN STAAN EN GA DAN MET DE PIJLTJESTOETS NAAR LINKS EN KLIK OP HET PLUSTEKEN
ZO CREEER JE EEN EXTRA MENU ITEM


GA DAN OP HET NET AANGEMAAKTE MENU ITEM STAAN ( GEEN ) EN KIES RECHTS VOOR "CHOOSE ITEM FOR MENU"



KIES DAN VOOR GEBRUIKELIJK EN KIES DAAR AFBEELDINGEN

ALS HET GOED IS STAAT ER DAN AFBEELINGEN ALS MENU ITEM BIJ IN JE BUILD

EN ZO KAN JE DIT UITERAARD VOOR ALLE ANDERE EVENTUELE GEWENSTE TOEVOEGINGEN OOK DOEN

TIP HERNOEM DE NAAR AFBEELDINGEN EN DRUK EERST 3 X SPATIE TOETS IN EN DAN TYPE JE AFBEELDINGEN MET HOOFDLETTERS

ZO PAST IE BETER IN DE BUILD

SUCCES
 
  • Like
Reacties: Lex
hoi frank

heb frankodi build er op staan Maar hoe start ik hem[ben een amateur]

Groetjes rotterdammer
 
Laatst bewerkt:
de AresWizard werkt weer.......


You must be registered for see images

GA NAAR SKININSTELLINGEN


KIES BIJ HOME MENU VOOR AANPASSEN STARTMENU


GA OP BV INSTELLINGEN STAAN EN GA DAN MET DE PIJLTJESTOETS NAAR LINKS EN KLIK OP HET PLUSTEKEN
ZO CREEER JE EEN EXTRA MENU ITEM


GA DAN OP HET NET AANGEMAAKTE MENU ITEM STAAN ( GEEN ) EN KIES RECHTS VOOR "CHOOSE ITEM FOR MENU"



KIES DAN VOOR GEBRUIKELIJK EN KIES DAAR AFBEELDINGEN

ALS HET GOED IS STAAT ER DAN AFBEELINGEN ALS MENU ITEM BIJ IN JE BUILD

EN ZO KAN JE DIT UITERAARD VOOR ALLE ANDERE EVENTUELE GEWENSTE TOEVOEGINGEN OOK DOEN

TIP HERNOEM DE NAAR AFBEELDINGEN EN DRUK EERST 3 X SPATIE TOETS IN EN DAN TYPE JE AFBEELDINGEN MET HOOFDLETTERS

ZO PAST IE BETER IN DE BUILD

SUCCES
Thanks

Maar hoe kan ik dan de source ( map waarin de fotos staan) bepalen

In jouw build ( ik draai nog toch maar even de 16.1) kan ik onder "systeem" "instellingen" afbeeldingen" geen source aangeven

Iets wat je op de kale standaard versie wel kunt

Bedankt
de AresWizard werkt weer.......


You must be registered for see images

GA NAAR SKININSTELLINGEN


KIES BIJ HOME MENU VOOR AANPASSEN STARTMENU


GA OP BV INSTELLINGEN STAAN EN GA DAN MET DE PIJLTJESTOETS NAAR LINKS EN KLIK OP HET PLUSTEKEN
ZO CREEER JE EEN EXTRA MENU ITEM


GA DAN OP HET NET AANGEMAAKTE MENU ITEM STAAN ( GEEN ) EN KIES RECHTS VOOR "CHOOSE ITEM FOR MENU"



KIES DAN VOOR GEBRUIKELIJK EN KIES DAAR AFBEELDINGEN

ALS HET GOED IS STAAT ER DAN AFBEELINGEN ALS MENU ITEM BIJ IN JE BUILD

EN ZO KAN JE DIT UITERAARD VOOR ALLE ANDERE EVENTUELE GEWENSTE TOEVOEGINGEN OOK DOEN

TIP HERNOEM DE NAAR AFBEELDINGEN EN DRUK EERST 3 X SPATIE TOETS IN EN DAN TYPE JE AFBEELDINGEN MET HOOFDLETTERS

ZO PAST IE BETER IN DE BUILD

SUCCES
Het WERKT

Top man

Bedankt
 
hele mooi build frank, maar ben omgeschakeld naar je vorige. Op mijn pc werkt het niet lekker. elke keer als ik met me muis op films, series, specto of iets anders gaat staan krijg ik alleen maar submenus van films bijv 123movie etc etc.

ik wacht nog ff af in ieder geval bedankt voor al je moeite

groetjes dick
 
hele mooi build frank, maar ben omgeschakeld naar je vorige. Op mijn pc werkt het niet lekker. elke keer als ik met me muis op films, series, specto of iets anders gaat staan krijg ik alleen maar submenus van films bijv 123movie etc etc.

ik wacht nog ff af in ieder geval bedankt voor al je moeite

groetjes dick
Kodi in eerste instantie is gemaakt voor gebruik met een remote/controller en of de pijltjestoetsen op de pc

Volgens mij kan je submenu veranderen in setting
 
Kodi in eerste instantie is gemaakt voor gebruik met een remote/controller en of de pijltjestoetsen op de pc

Volgens mij kan je submenu veranderen in setting
dank je wel voor je snelle melding, in je vorige build had ik hier geen last van en kon ik gewoon met mijn muis erover dus houd het hier ff bij, overigens complimenten voor je build.
 
Thanks

Maar hoe kan ik dan de source ( map waarin de fotos staan) bepalen

In jouw build ( ik draai nog toch maar even de 16.1) kan ik onder "systeem" "instellingen" afbeeldingen" geen source aangeven

Iets wat je op de kale standaard versie wel kunt

Bedankt

Het WERKT

Top man

Bedankt
Hallo Frank

Nog een vraagje over het aangemaakte menupunt "afbeeldingen"

Ik wil daar een achtergrondfoto voor instellen
Hoe doe ik dat

De standaard oplossingen die je kunt kiezen zijn niet top

Jij hebt dat bij al jouw menupunten mooi gedaan

Maar waar kan ik die map vinden en de achtergrond daarnaar verwijzen??

Thanks
 
Hallo Frank

Nog een vraagje over het aangemaakte menupunt "afbeeldingen"

Ik wil daar een achtergrondfoto voor instellen
Hoe doe ik dat

De standaard oplossingen die je kunt kiezen zijn niet top

Jij hebt dat bij al jouw menupunten mooi gedaan

Maar waar kan ik die map vinden en de achtergrond daarnaar verwijzen??

Thanks
Ga naar de verborgen Kodi map bij gebruikers appdata en dan bij userdata pictures en zet daar de achtergronden in
Dan in Kodi achtergrond kiezen van userdata pictures
 
Ga naar de verborgen Kodi map bij gebruikers appdata en dan bij userdata pictures en zet daar de achtergronden in
Dan in Kodi achtergrond kiezen van userdata pictures
Thanks

Ga ik morgen doen

Ps
Ik krijg bij opstarten van jouw build ( 16.1) altijd de meldingen " ares wizard fout" en youtube music fout

Waardoor wordt dat veroorzaakt?

Gr

Ps2
Heb jij nog een idee hoe je in jouw build opnames van iptv ( ik heb rapid abbo) kunt realiseren
Werk nu met de simple client en heb next pvr uitgeprobeerd, maar die werkt niet meer met iptv

Gr
 
Thanks

Ga ik morgen doen

Ps
Ik krijg bij opstarten van jouw build ( 16.1) altijd de meldingen " ares wizard fout" en youtube music fout

Waardoor wordt dat veroorzaakt?

Gr

Ps2
Heb jij nog een idee hoe je in jouw build opnames van iptv ( ik heb rapid abbo) kunt realiseren
Werk nu met de simple client en heb next pvr uitgeprobeerd, maar die werkt niet meer met iptv

Gr
Bij beide geen idee
Zou je de logfiles is kunnen uploaden

De AresWizard foutmelding.heb ik zelf ook steeds
Bij beide geen idee
Zou je de logfiles is kunnen uploaden

De AresWizard foutmelding.heb ik zelf ook steeds
Nog een vraag :

wanneer heb je mijn build erop gezet, en dan bedoel ik hoe lang geleden?
Ik update de builds meestal iedere week a 2 weken en haal de foutmeldingen en niet meer werkende addons er zoveel mogelijk uit...
In de laatste update werken bij mij de AresWizard en YouTube music beide...

Dus je oude build wissen via de areswizard en dan kiezen voor fresh install, na opnieuw opstarten de build weer installeren.
 
Thanks

Ga ik morgen doen

Ps
Ik krijg bij opstarten van jouw build ( 16.1) altijd de meldingen " ares wizard fout" en youtube music fout

Waardoor wordt dat veroorzaakt?

Gr

Ps2
Heb jij nog een idee hoe je in jouw build opnames van iptv ( ik heb rapid abbo) kunt realiseren
Werk nu met de simple client en heb next pvr uitgeprobeerd, maar die werkt niet meer met iptv

Gr
Hoi frank

Bij achtergrondinstellen, krijg ik de keuze mogelijkheid niet om iets in te stellen, alleen bestaande opties zoals " een afbeelding"
Als ik dat kues krijg ik het
Bij beide geen idee
Zou je de logfiles is kunnen uploaden

De AresWizard foutmelding.heb ik zelf ook steeds

Nog een vraag :

wanneer heb je mijn build erop gezet, en dan bedoel ik hoe lang geleden?
Ik update de builds meestal iedere week a 2 weken en haal de foutmeldingen en niet meer werkende addons er zoveel mogelijk uit...
In de laatste update werken bij mij de AresWizard en YouTube music beide...

Dus je oude build wissen via de areswizard en dan kiezen voor fresh install, na opnieuw opstarten de build weer installeren.
ok

Ga ik doen

Dan heb ik weer laatste stand van zaken

Maar moet ik dan ook alle aanpassingen zoals nieuwe menupunten en aanpassingen in submenus, ook weer opnieuw doen?



Of bestaat daar een backup methode voor??

Groetjes
 
Hoi frank

Bij achtergrondinstellen, krijg ik de keuze mogelijkheid niet om iets in te stellen, alleen bestaande opties zoals " een afbeelding"
Als ik dat kues krijg ik het

ok

Ga ik doen

Dan heb ik weer laatste stand van zaken

Maar moet ik dan ook alle aanpassingen zoals nieuwe menupunten en aanpassingen in submenus, ook weer opnieuw doen?



Of bestaat daar een backup methode voor??

Groetjes
Heb alles nagelopen
De addon YouTube music gaf een fout
Omdat deze was verwerkt in mijn menu als widget
De spotify sectie Vd addon werkt niet meer de rest nog wel
Spotify als menu item verwijderd, staat nu bij muziek . Nog wat wijzigingen doorgevoerd

Dus ik zou de build even opnieuw installeren als ik jou was ....
Als je zelf nieuwe hebt toegepast wel ja....
Dat is dan weer een nadeel ik weet ongeveer wel hoe je die kunt behouden....maar wordt een ingewikkeld verhaal, ze staan in je guisettings.xml