Cloud TV Nederlandse zenders bekijken in Kodi (Zoals HBO, Film 1 etc)

Nee zoals al eerder gemeld in dit topic werken al die addons met live TV niet!
Als je echt live TV wilt kijken dan moet je een IPTV abonemment nemen bij bijv. RapidIPTV.
 
Hallo iedereen,


Ik ben redelijk nieuw op dit forum. Ik kom uit Belgïë en ik heb een Nederlandse vriendin. Al vlug misten wij de Nederlandse commerciële zenders in België. Een mogelijkheid was een satelietverbinding + een abonnement van 17, 95 euro/maand ...bovenop de huidige kabeldistributie in Belgïë is dit erg prijzig, plus gezien het feit dat hier erg veel bomen staan....

Internet tv is de toekomst, gezien er toch al een internetverbinding lag waar ik toch voor betaalde schafte ik een adroid tv box aan. Mits een klein bijkomend abonnement ontvang ik nu alle Nederlandse commerciele zenders en 1000+ andere zenders wereldwijd. Zoals iedere tv IP aanbieder willen er heel af en toe storingen optreden, je eigen verbinding is ook niet altijd even constant, maar over het algemeen werkt het erg stabiel. 1000+ zender is geen massa, maar de prijs dan ook nïet...

men vroeg me nu om reseller te worden voor de benelux, maar ik weet niet of er interesse voor is. Het leuke is mss da het kan op kodi, smartphone' Ipad en tablet
 
Nee zoals al eerder gemeld in dit topic werken al die addons met live TV niet!
Als je echt live TV wilt kijken dan moet je een IPTV abonemment nemen bij bijv. RapidIPTV.
Je kunt dit ook via Dit is TV doen. Met een kleine bijdrage heb je het ook via de streaming Kodi box.
Werkt echt goed..
 
  • Like
Reacties: Piethaa
Dit is tv was de laatste tijd nogal negatief in het nieuws, dus kijk goed uit als je daar zaken met wilt doen
 
Dit is tv was de laatste tijd nogal negatief in het nieuws, dus kijk goed uit als je daar zaken met wilt doen
Heb daar niets van meegekregen.. Seven werkt iig goed en heb geen live zenders nodig op dit moment. Welke adviseer je, wanneer ik live TV zenders wil gaan kijken?
Hoor het graag weer van je Lex.. en bedankt iig.
 
Ik ken het systeem van dit is tv! De helft werkt gewoon niet... er zijn vele ģratis kanelen, maar ñiet de beste. Vooral de Belģische en Nederlandsë commerciele zenders zonder geoblok vind je niet gratis. Hiervoor is eeñ betaleñd ip tv abonnement erg handig en niet zo duur...
qhdtv werkt goed
een zenderlijst zie je hier van qhdtv
 
Ik ken het systeem van dit is tv! De helft werkt gewoon niet... er zijn vele ģratis kanelen, maar ñiet de beste. Vooral de Belģische en Nederlandsë commerciele zenders zonder geoblok vind je niet gratis. Hiervoor is eeñ betaleñd ip tv abonnement erg handig en niet zo duur...
qhdtv werkt goed
een zenderlijst zie je hier van qhdtv
Helemaal Top.
Heb je misschien nog een advies welke addons ik het beste kan installeren, zodat het wel beter werkt. Er zijn inderdaad verschillende series/films die wel voorkomen in de lijst maar geen stream beschikbaar hebben via Exodus..
Hoor het graag van je.

Groet.
 
Hallo allen.
Ik ben een groentje als het om Android gaat en al helemaal v.w.b.Kodi.
Na installatie van Doki TV stopt Kodi er telkens na een tiental seconden mee.
Ik heb het verwijderd en via de Playstore opnieuw geinstalleerd, werkt gelukkig weer.
Maar hoe krijg ik DokiTV er goed werkend op ?
B.v.d. voor jullie reacties !
 
Waar kom ik precies bij get addons? Ik kan dat niet vinden en ik zie sowieso nergens dutch cloud tv tussen staan... help? Ben er nog niet zo in thuis.. thnx
 
Ik heb hetzelfde probleem als nicbie, sinds ik gisteren DOKITV heb geinstalleerd loopt het kastje vast na 10-20 seconden. Weet iemand hoe ik dit oplos? Ik heb er nu alweer spijt van dat ik DOKI erop heb gezet.
 
dit is tv hebben na 2 maanden wachten pas de box gestuurd ( normaal binnen 2 weken).
nu ben ik weer 2 maanden aan het wachten op inlog link.
Vind het schandalig dat mensen er zolang moeten op wachten.
Dus Ditistv kan voor mij naar kl*te gaan.
Kassa had en consumentebond hadden al hiervoor gewaarschuwd.
 
Nog opvallender is dat als je nu ditistv mailt dat je hun v2 versie wilt betalen met paypal omdat het paypal logo heel groot op de site staat hun reactie is dat ze geen paypal meer hebben.

Of dat hun keuze is of dat paypal ze heeft gedumpt durf ik niet te zeggen maar ik heb nog nooit een bedrijf gezien dat er voor minder betaalgemak bij de klanten te kiezen en paypal aan de kant te schuiven.

(tja kopersbescherming bij paypal, kon je je geld terugvragen, heb ik daar ook gedaan)
 
dit is tv hebben na 2 maanden wachten pas de box gestuurd ( normaal binnen 2 weken).
nu ben ik weer 2 maanden aan het wachten op inlog link.
Vind het schandalig dat mensen er zolang moeten op wachten.
Dus Ditistv kan voor mij naar kl*te gaan.
Kassa had en consumentebond hadden al hiervoor gewaarschuwd.
Het is inderdaad een k*t bedrijf. .. U krijgt van mij een doorverwijzing naar slachtofferhulp,helaas is daar een flinke wachtlijst ontstaan. .. zodoende kan het wel 2 maanden duren voor dat u klacht in behandeling word genomen ... excuses daar voor
 
werkt niet in belgie -
ip adress is belgisch
moet waarschijnlijk via proxy instelling
bestaan er proxy's die gratis zijn?