Easynews icm kodi,er gaat letterlijk een wereld voor je open.

Sorry, enig uitleg m.b.t.indexer? Wat is het...
Easynews heeft buiten kodi een eigen indexer waar je kunt zoeken,vooral handig op je mobiel of cpu oa. Vaak is het zoals kodi klik en stream.
Deze indexer stond bij mij op 200 dagen? Geen idee waarom bij @Bingnl deze al op 7000 stond.Ik heb zelf nog niet veel tijd gehad om te testen of het veel veranderd in de zoekresultaten binnen kodi met deze instelling?

De indexer vind je gewoon op je inlogpagina van easynews.

Ja gevonden, staat inderdaad op 200 heb hier een stream gevonden die niet direct via kodi te zien was, maar loopt telkens vast

Easynews heeft buiten kodi een eigen indexer waar je kunt zoeken,vooral handig op je mobiel of cpu oa. Vaak is het zoals kodi klik en stream.
Deze indexer stond bij mij op 200 dagen? Geen idee waarom bij @Bingnl deze al op 7000 stond.Ik heb zelf nog niet veel tijd gehad om te testen of het veel veranderd in de zoekresultaten binnen kodi met deze instelling?

De indexer vind je gewoon op je inlogpagina van easynews.
Oooh die indexer.. Daar was ik ook al mee aan het klooien geweest... Wel makkelijk op je mobiel.. (stond bij mij ook standaard op 200 dagen trouwens)

Maar dan gebruik ik liever gewoon spotnet mocht ik wat willen downloaden..

Ik was me helemaal de pleuris aan het zoeken in de Venom addon..

Ik dacht al ben ik nu helemaal :crazy: geworden kon het al niet vinden.... 🤣

Misverstandje... 😊

Ik zag wel een linkje naar een soort indexer bij venom in premium service, mits aangevinkt!, een zoeker naar easynews staan,(indexer?) maar bij een bepaalde NL stream die ik verder niet kon vinden lopen ze (2× 1080p)wel telkens vast en start kodi opnieuw op
[automerge]1641644290[/automerge]
Och nee, ik zit volgens mij helemaal fout, indexer in Easynews is gewoon een instelling voor zoekresultaten, toch?

Voor wie er wat mee wil/kan, er is een easynews addon. Te vinden door dit op Google in te tikken.
srbaber xbmc easynews github

Hier op 19.3 ook gewoon werkend hoor..
Maar ik zie eigenlijk (nog) niet echt de meerwaarde invergelijking met de zoek functie binnen Venom..

Misschien dat de addon nog verder door ontwikkeld wordt... 🤷‍♂️
Ik laat hem er iig opstaan..
Iig bedankt voor de tip.. (y)

Dit zijn de leuke extra’s, ook op kodi te vinden btw.

Bijlagen

• 371F25F8-1BB4-4040-839C-A0BFF62CF1A8.png
    371F25F8-1BB4-4040-839C-A0BFF62CF1A8.png
    1,3 MB · Weergaven: 32