Bingnl
Gevorderd
- 24 mrt 2021
- 110
- 45
- 16
- 42
Fen ookOk
[automerge]1641495167[/automerge]
Iemand een tip welke video app het beste werkt I.c.m Easynews?, ik zie zelf al behoorlijk wat verschil met o.a 4K en the Oath, maar welke is beter!
Fen ookOk
[automerge]1641495167[/automerge]
Iemand een tip welke video app het beste werkt I.c.m Easynews?, ik zie zelf al behoorlijk wat verschil met o.a 4K en the Oath, maar welke is beter!
Easynews heeft buiten kodi een eigen indexer waar je kunt zoeken,vooral handig op je mobiel of cpu oa. Vaak is het zoals kodi klik en stream.Sorry, enig uitleg m.b.t.indexer? Wat is het...
Oooh die indexer.. Daar was ik ook al mee aan het klooien geweest... Wel makkelijk op je mobiel.. (stond bij mij ook standaard op 200 dagen trouwens)Easynews heeft buiten kodi een eigen indexer waar je kunt zoeken,vooral handig op je mobiel of cpu oa. Vaak is het zoals kodi klik en stream.
Deze indexer stond bij mij op 200 dagen? Geen idee waarom bij @Bingnl deze al op 7000 stond.Ik heb zelf nog niet veel tijd gehad om te testen of het veel veranderd in de zoekresultaten binnen kodi met deze instelling?
De indexer vind je gewoon op je inlogpagina van easynews.
geworden kon het al niet vinden.... Had jij deze werken op 19.3?Voor wie er wat mee wil/kan, er is een easynews addon. Te vinden door dit op Google in te tikken.
srbaber xbmc easynews github
Hier op 19.3 ook gewoon werkend hoor..
Zeg maar ff wat, als je op je box een webbrowser hebt misschien?Ja makkelijk, zou je ook via dit kunnen streamen?
Is dit nog de beta van Gaia? Was hier al op aan het hopen, werkt ie goed?Bekijk bijlage 8194
Gaia voor Kodi 19 samen met Easynews
[automerge]1641761263[/automerge]
Bekijk bijlage 8195
Is Gaia samen met Easynews, RD en PM kunnen ookIs bovenstaande puur met easynews, is zie het nergens staan namelijk