Exodus TV

Bij mij werkt er nog niks van.....ben er beetje klaar mee...heb nog steeds hiptv link...nooit een mail van de heren gekregen..van hip en exodus niet...nog ruim 7 maanden te goed....
Heb zelf ook al contact gezocht voor wat het waard is dan?
Toevallig met Paypal betaald dan kun je snel een claim indienen 180dagen de tijd want ik neem aan dat je een 12 maanden contract hebt als je nog ruim 7 moet.
 
Bij mij werkt er nog niks van.....ben er beetje klaar mee...heb nog steeds hiptv link...nooit een mail van de heren gekregen..van hip en exodus niet...nog ruim 7 maanden te goed....
Post automatically merged:


Ik had ook geen mail gehad en de oude HipTV m3u link werkte nu ook niet meer. Zelf mail gestuurd naar Exodus en binnen een paar uur antwoord met wat je moet veranderen. Zou dus aanraden om een mail naar exodus te sturen met je vraag.

Oja...de gids werkt....??
 
Heb zelf ook al contact gezocht voor wat het waard is dan?
Toevallig met Paypal betaald dan kun je snel een claim indienen 180dagen de tijd want ik neem aan dat je een 12 maanden contract hebt als je nog ruim 7 moet.
Ben je zeker dat paypal je terugbetaald?
 
Ben je zeker dat paypal je terugbetaald?
Normaal gaat paypal wel voor een oplossing zorgen want ze leveren niet maar je zit ook nog met de naamswijzijging dus ik weet niet hoe dat in zijn werk gaat wellicht word exodus als andere partij gezien,
Maar heb je toch geen beeld en verder geen service heb je niks te verliezen buiten wat @LeX al aangeeft een spervuur aan verwensingen tenzij die ook bij hiptv achter zijn gebleven dat zou dan wel positief zijn ;)
 
  • Like
Reacties: Lex
Dan hoop ik dat verwensingen aan uw adres van de meest verschrikkelijke ziektes u gespaard is gebleven.
Die heb ik (tot nog toe) nog niet mogen ontvangen...maar wat niet is...Ik ga er maar vanuit dat het op een sociale manier wordt opgelost,toch??Heeft er iemand eigenlijk nog beeld op dit moment via hiptv(of exodus)?Was wel email adres van HIPTV trouwens,waar ze vanaf stuurden...
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex
Die heb ik (tot nog toe) nog niet mogen ontvangen.
Mocht je ze wel ontvangen dan graag melden .
Bij dergelijke activiteiten gaan er diverse lampjes branden bij goed ingewijde leden van dit forum ?
 
Ze zijn dan niet de enige. Had een trial gevraagd bij PearIPTV. Kon niet gratis maar voor euro 10 een test voor 10 dagen
Je zou de gebruikers die dagelijks elders weer een gratis test aanvragen de kost moeten geven, helaas leiden de goeden onder de slechten.
 
Bedankt. Ik heb contact genomen met de verkoper via Paypal. Ik laat hier weten wat er gebeurt.
Het is me gelukt. Ik heb mijn geld teruggekregen.

Ik wil terug naar Exodus in de toekomst als ze alles in orde krijgen. Ik heb een abonnement afgesloten bij UnlimitedHD, die iets meevalt in vergelijking met Exodus maar is toch niet veel beter.
 
Zoek de verschillen zou ik zeggen, want die zijn er wel degelijk qua kwaliteit NL streams
 
Zoek de verschillen zou ik zeggen, want die zijn er wel degelijk qua kwaliteit NL streams
Helemaal eens. Heb ook nog een jaarabonnement van HIPTV/Exodus, maar ben door alle problemen die ze ervaren onlangs overgestapt naar UnlimitedHD (NL+ pakket).
Gebruik het zelf voornamelijk voor Ziggo Sport, FOX Sports en Film1 en het verschil in kwaliteit van de zenders is echt duidelijk zichtbaar.
 
Helemaal eens. Heb ook nog een jaarabonnement van HIPTV/Exodus, maar ben door alle problemen die ze ervaren onlangs overgestapt naar UnlimitedHD (NL+ pakket).
Gebruik het zelf voornamelijk voor Ziggo Sport, FOX Sports en Film1 en het verschil in kwaliteit van de zenders is echt duidelijk zichtbaar.

UnlimitedHD heeft een perfect Nederlandse pakket met een hoogstaande kwaliteit, het is wonderbaarlijk dat waar andere het nog steeds niet lukt om hun zaakjes op orde te krijgen de overlast bij UnlimitedHD beperkt is gebleven op een aantal uurtjes op een zondag avond/nacht. VOD begint zoals van tevoren aangekondigd langzaam terug te komen. Ik heb Unlimited ook puur alleen voor het Nederlandse pakket, wat de interesse van buitenlandse zenders betreft heb ik omdat ik in Brazilië woon ook hier een Braziliaanse aanbieder waar geen enkele Europese aanbieder wat deze zenders betreft aan kan tippen.
Wie aan het zenderpakket van UnlimitedHD voldoende heeft kan ik dit zeker aanraden.
 
UnlimitedHD heeft een perfect Nederlandse pakket met een hoogstaande kwaliteit, het is wonderbaarlijk dat waar andere het nog steeds niet lukt om hun zaakjes op orde te krijgen de overlast bij UnlimitedHD beperkt is gebleven op een aantal uurtjes op een zondag avond/nacht. VOD begint zoals van tevoren aangekondigd langzaam terug te komen. Ik heb Unlimited ook puur alleen voor het Nederlandse pakket, wat de interesse van buitenlandse zenders betreft heb ik omdat ik in Brazilië woon ook hier een Braziliaanse aanbieder waar geen enkele Europese aanbieder wat deze zenders betreft aan kan tippen.
Wie aan het zenderpakket van UnlimitedHD voldoende heeft kan ik dit zeker aanraden.
Heeft waarschijnlijk er mee te maken dat hun op een gehackte xtream panel draaien. En sowieso de nl zenders hebben bij mijn leverancier er ook niet echt uitgelegen maar als je over moet op een nieuw panel dan ervaar je pas de gebreken en bug wat er heel vaak mee insluipt.
 
Heeft waarschijnlijk er mee te maken dat hun op een gehackte xtream panel draaien. En sowieso de nl zenders hebben bij mijn leverancier er ook niet echt uitgelegen maar als je over moet op een nieuw panel dan ervaar je pas de gebreken en bug wat er heel vaak mee insluipt.
Geen idee met wat voor panel zij werken, als ik de link naar de client area open geeft het login scherm ook geen duidelijkheid.
Belangrijk is dat de hoofdfuncties werken maar helaas is het wel duidelijk dat panels achter lopen op de functionaliteiten die de oude marktleider xtream had begrijp dat catch-up vrijwel nergens wordt ondersteund en ook ondersteunen sommige panels geen radiostreams. Op het forum van world of iptv worden ongeveer 10 panels besproken en allen hebben zo hun tekortkomingen en natuurlijk bugs.
Krijg overigens het idee dat er ook al weer mutatiemogelijkheden zijn op de laatste xtreamversie willicht ook ook een gehackte versie of een andere tool die de locale database kan benaderen. Een Braziliaanse aanbieder die ik heb is niet down geweest krijg daar ook weer keurig kanaal updates van en hetcleint area scherm geeft keurig het bekende xtream inlogscherm.
 
En voor de verandering is Exodus weer eens op zwart (portal laden lukt niet).
Hoe vinden ze zelf dat het gaat??
 
Ik zou zeggen Exitdus


hier 15 euro betaald,de maand is bijna voorbij.
nu komt het mooie:
kreeg van de week een rekening omdat ik nog 15 euro moest betalen.
ben het echt beu nu............aangifte gaat volgen,ook al hebben ze een duitse bank.
duitsers zijn zowieso vies wat betreft oplichting.
 
hier 15 euro betaald,de maand is bijna voorbij.
nu komt het mooie:
kreeg van de week een rekening omdat ik nog 15 euro moest betalen.
ben het echt beu nu............aangifte gaat volgen,ook al hebben ze een duitse bank.
duitsers zijn zowieso vies wat betreft oplichting.
Maar hoezo moet je nog 15 euro betalen dan? Normaal gezien kunnen ze je niks maken gewoon niet betalen.