Exodus TV

hier ook alleen FHD, maar wel gewoon ok. Ben blij dat ik de CL gisteren kon kijken
 
Ik heb geen beeld weer. Mijn abonnement loopt tot juni 2020. Is het mogelijk om mijn geld (gedeeltelijk) terug te krijgen?
 
Ik heb geen beeld weer. Mijn abonnement loopt tot juni 2020. Is het mogelijk om mijn geld (gedeeltelijk) terug te krijgen?
Zou er niet op rekenen met IPTV diensten - hier laadt hij de link ook weer niet. Abonnement verloopt gelukkig over 2 weken.

Iemand nog advies voor een betere aanbieder, bij voorkeur Nederlandse HD tv (of lager) ivm iets mindere internetsnelheid op mijn locatie.
 
idem hier. nieuwe link werkt maar epg niet (siptv)

ik zit ook op siptv, zenders werken, epg werkt, alleen de VOD’s werken niet.
Weet iedereen dat de M3u aangepast moet worden? Dat stond bij mij in de mail die ik deze week gekregen heb.
 
tis net een lichtschakelaar dat exodustv.....aan uit aan uit.... nederlandse kanalen werken bij maar niet de HD ook geen buitenlandse zenders
 
tis net een lichtschakelaar dat exodustv.....aan uit aan uit.... nederlandse kanalen werken bij maar niet de HD ook geen buitenlandse zenders
Met andere woorden Exodus tv heeft een knipperlichtrelatie met hun afnemers ?
 
Zou er niet op rekenen met IPTV diensten - hier laadt hij de link ook weer niet. Abonnement verloopt gelukkig over 2 weken.

Iemand nog advies voor een betere aanbieder, bij voorkeur Nederlandse HD tv (of lager) ivm iets mindere internetsnelheid op mijn locatie.

oei met mindere internetsnelheid zal je niet veel doen vrees ik. Mss eens proberen bij mytvonline, maar daar moet je dan een vpn hebben ivm je internetsnelheid. En anders geniptv proberen, die draaien wel redelijk goed. En anders eens op alie eens rondsnuffelen
 
  • Like
Reacties: Kodi_starter
tis net een lichtschakelaar dat exodustv.....aan uit aan uit.... nederlandse kanalen werken bij maar niet de HD ook geen buitenlandse zenders
Klopt helemaal.
De laatste dagen werkten alleen de Nederlandse FHD zenders maar vandaag werkt er helemaal niks meer.
Gelukkkig loopt mijn HIPTV / ExodusTV abonnement binnenkort af en ik zou ook niemand aanraden om hier zijn geld in te investeren.
 
  • Like
Reacties: Wolfgang
oei met mindere internetsnelheid zal je niet veel doen vrees ik. Mss eens proberen bij mytvonline, maar daar moet je dan een vpn hebben ivm je internetsnelheid. En anders geniptv proberen, die draaien wel redelijk goed. En anders eens op alie eens rondsnuffelen
Robert even serieus een VPN voor je internetsnelheid? Als je geen verstand er van heb loop dan ook geen dingen te roepen. Een VPN heeft niks met je internetsnelheid te maken of je die nu wel of niet gebruikt je krijg er geen sneller internet door. Een VPN kan wel is helpen als je DNS problemen heb met het verbinden met de server.
 
ah oei, ja ik heb idd geen verstand van die zaken. Dus neem mij dat aub niet kwalijk. Ik dacht dat dit dus wel zo was omdat ik problemen had met iptv en dat ik vpn moest gebruiken, terwijl mijn dns wel in orde was
 
ah oei, ja ik heb idd geen verstand van die zaken. Dus neem mij dat aub niet kwalijk. Ik dacht dat dit dus wel zo was omdat ik problemen had met iptv en dat ik vpn moest gebruiken, terwijl mijn dns wel in orde was
Maakt niet uit kunnen ook niet alles weten maar als je met je normale verbinding problemen heb met verbinding kan je proberen als het via een VPN wel lukt. Maar voor traag internet helpt het niet het is niet zo als je daar door sneller idd krijgt.als je een goed VPN verbinding heb blijf je vaak nog de zelfde snelheid houden maar zijn ook VPN providers waar je snelheid lager wordt.
 
Hij staart gewoon de zenders niet meer! Dus ze zijn zeker weer aan het vluchten en verhuizen met de server!
 
Vandaag een hele nette mail gehad met jawel een naam van de verzender erbij die meldt dat er druk wordt gewerkt nog een beetje geduld met nieuwe links erbij die van de portal werkt goed alle kanalen daarin werken dan ook alleen er missen nog een paar.
De m3u doet het nog niet portal wel
Beter een lijst die werkt dan loze kanalen denk ik dan.
En verder geduld denk ik dan (wel ff een backup voor een paar euro bij ali besteld ? voor 3 maandjes)
Ook een link om te mailen en een link naar de site die het doet maar nog under construction zullen we maar zeggen. ????

Hierbij de mail als het niet mag deleten maar

Update: Ook de mu3 werkt weer ?


€€€€€€€€€​
You must be registered for see images
Nieuwsbrief: Nieuwe MAG portal, en storingen
Beste klant van Exodus TV (of ex HIPTV),

Als u een MAG gebruiker bent hebben we belangrijke informatie voor u.
De MAG portal is gewijzigd en is nu: ############
U dient deze dan ook te vervangen en daarna de MAG even uit en aan te doen.
Daarnaast zijn wij ons ervan bewust dat er klanten zijn die geen (goed) beeld hebben,ook deze problemen zullen binnen een week opgelost zijn.
We werken keihard achter de schermen om alles weer in orde te maken maar dit is een grote klus,daarom vragen we u voor uw begrip en geduld.
Voor de M3U gebruikers geven we hierbij nogmaals door dat u uw link dient te wijzigen,
door in uw m3u url @@@@@@@@te vervangen met ###########
Hartelijk dank voor uw aandacht, we doen er alles aan om zo snel mogelijk de problemen op te lossen.

Met vriendelijke groet,

%%%%%%%%%% Exodus TV
Account Manager​

You must be registered for see images
This e-mail has been sent to ***********​
IN​


You must be registered for see images
 
Laatst bewerkt:
Prima e-mail, hoop dat ze eerdaags alles weer op de rit hebben.
Via MAG is het nu gelukkig weer mogelijk om via het tabblad settings richting reload portal te gaan. Wel zo handig om te switchen tussen IPTV aanbieders.
 
Laatst bewerkt:
we zijn een week verder en hebben nu nederlandse kanalen maar voor de rest werkt er geen ene reet
Een aantal Nedelandse aanbieders hebben de NL kanalen uit eigen bron, deze zijn dus makkelijker beschikbaar te stellen.
Buitenlandse zenders is men vaak afhankelijk van externe bronnen die ook hun zaakje op orde moeten hebben en het gebeurt ook wel dat men opnieuw opzoek moet gaan naar nieuwe bronnen dat kost tijd, sneu als je naast je NL kanalen juist geintreseerd bent in een buitenlands pakket.
 
  • Like
Reacties: WV74
Bij mij werkt er nog niks van.....ben er beetje klaar mee...heb nog steeds hiptv link...nooit een mail van de heren gekregen..van hip en exodus niet...nog ruim 7 maanden te goed....
Post automatically merged:

Bij mij werkt er nog niks van.....ben er beetje klaar mee...heb nog steeds hiptv link...nooit een mail van de heren gekregen..van hip en exodus niet...nog ruim 7 maanden te goed....
Oja...de gids werkt....??