Exodus TV

Maar hoezo moet je nog 15 euro betalen dan? Normaal gezien kunnen ze je niks maken gewoon niet betalen.
Ze kunnen je idd niks maken ? maar aangifte heeft ook geen zin. Rekening door de digitale versnipperaar doen ?
 
hier 15 euro betaald,de maand is bijna voorbij.
nu komt het mooie:
kreeg van de week een rekening omdat ik nog 15 euro moest betalen.
ben het echt beu nu............aangifte gaat volgen,ook al hebben ze een duitse bank.
duitsers zijn zowieso vies wat betreft oplichting.
Aangifte gaan doen van een "illegale" dienst lijkt me ook niet echt slim ;)
 
Ik heb even een vraag, ik heb ook alle problemen met exodustv en vooral last van Bufferen op enkele nederlandse zenders of het niet synchroon lopen van tekst en geluid. Alleen met iptv , films of series op de kodibox lopen goed.
Aan de snelheid van het internet ligt het niet en de box is bekabeld aangesloten.
Nu ook een proef dag Unlimited geprobeerd, maar ook daar het bufferen van zenders gisteravond.
Dus nu een twijfel of het niet aan mijn androidbox ligt of een instelling.
Box was altijd goed en films in kodi lopen goed.
Ik heb wel real-debrid.
Iemand nog meer problemen daarmee of een oplossing?
 
Ik heb even een vraag, ik heb ook alle problemen met exodustv en vooral last van Bufferen op enkele nederlandse zenders of het niet synchroon lopen van tekst en geluid. Alleen met iptv , films of series op de kodibox lopen goed.
Aan de snelheid van het internet ligt het niet en de box is bekabeld aangesloten.
Nu ook een proef dag Unlimited geprobeerd, maar ook daar het bufferen van zenders gisteravond.
Dus nu een twijfel of het niet aan mijn androidbox ligt of een instelling.
Box was altijd goed en films in kodi lopen goed.
Ik heb wel real-debrid.
Iemand nog meer problemen daarmee of een oplossing?

Bij toeval soms een T-Mobile aansluiting?Op een aantal forums worden daar veel klachten over gemeld.
Routing is bij T-mobile gewijzigd waardoor de ping en latency tijden enorm veel groter zijn geworden.Heb zelf Unlimited woon in Brazilië en het draait hier perfect.
Post automatically merged:

 
Laatst bewerkt:
Bij toeval soms een T-Mobile aansluiting?Op een aantal forums worden daar veel klachten over gemeld.
Routing is bij T-mobile gewijzigd waardoor de ping en latency tijden enorm veel groter zijn geworden.Heb zelf Unlimited woon in Brazilië en het draait hier perfect.
Post automatically merged:

Post automatically merged:

Bedankt voor je reactie!
Ik zit idd bij T-Mobile en heb er sinds kort last van.
Nog een paar maandjes en kan ik overstappen.
 
Is er weer een nieuwe storing bij Exodus?
Mijn M3U link wordt weer eens niet geladen. ?
Ik had dus hetzelfde, heb zondag middag in zijn geheel AJAX - Utrecht zitten kijken en bij de volgende wedstrijd ging ik herladen omdat het geluid niet synchroon liep en toen had ik ineens geen beeld meer en werd er foutmelding gegeven dat mijn m3u link niet goed was en Ik heb de link weer veranderd in
En tot mijn verbazing doet alles het weer, dus misschien kun je dit ook proberen. Laat even weten of het gelukt is
Post automatically merged:

Hier ook geen beeld meer sinds gisteren.
Ik had dus hetzelfde, heb zondag middag in zijn geheel AJAX - Utrecht zitten kijken en bij de volgende wedstrijd ging ik herladen omdat het geluid niet synchroon liep en toen had ik ineens geen beeld meer en werd er foutmelding gegeven dat mijn m3u link niet goed was en Ik heb de link weer veranderd in
En tot mijn verbazing doet alles het weer, dus misschien kun je dit ook proberen. Laat even weten of het gelukt is
 
Ik had dus hetzelfde, heb zondag middag in zijn geheel AJAX - Utrecht zitten kijken en bij de volgende wedstrijd ging ik herladen omdat het geluid niet synchroon liep en toen had ik ineens geen beeld meer en werd er foutmelding gegeven dat mijn m3u link niet goed was en Ik heb de link weer veranderd in
En tot mijn verbazing doet alles het weer, dus misschien kun je dit ook proberen. Laat even weten of het gelukt is
Post automatically merged:


Ik had dus hetzelfde, heb zondag middag in zijn geheel AJAX - Utrecht zitten kijken en bij de volgende wedstrijd ging ik herladen omdat het geluid niet synchroon liep en toen had ik ineens geen beeld meer en werd er foutmelding gegeven dat mijn m3u link niet goed was en Ik heb de link weer veranderd in
En tot mijn verbazing doet alles het weer, dus misschien kun je dit ook proberen. Laat even weten of het gelukt is
Oude link doet het wel , maar niet super, ligt er misschien naar welke zender je geïnteresseerd bent.
Had ze een mailtje gestuurd of er storing was ? Kreeg netjes antwoord dat ze het binnen 24 uur streven op te lossen
 
Ik heb ExodusTV gemaild en kreeg het volgende antwoord.

Hallo,
De dns server is gecrasht waardoor helaas (weer) niemand beeld heeft,
waarvoor onze excuses.
We streven ernaar dit binnen 24 uur op te lossen.
Dank voor uw begrip.
m.v.groet,.
EXODUS TV
 
Ik heb ExodusTV gemaild en kreeg het volgende antwoord.

Hallo,
De dns server is gecrasht waardoor helaas (weer) niemand beeld heeft,
waarvoor onze excuses.
We streven ernaar dit binnen 24 uur op te lossen.
Dank voor uw begrip.
m.v.groet,.
EXODUS TV
Bedankt voor deze update, ik hoop dat je het even laat weten als het weer werkt, dan verander ik het weer
 
DNS server gecrasht?........wat een onzin, dit kan niet eens
waarom niet?
Post automatically merged:

Er is wel degelijk een dns server in een iptv netwerk:
Post automatically merged:

waarom niet?
Post automatically merged:

Er is wel degelijk een dns server in een iptv netwerk:
Hij werkt weer
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: steen