Sinds 1ste kerst dag werkt Exodus bij mij niet meer, hebben andere mensen ook dit probleem?
werkt bij mij ook niet meer . Bij jouw ook nog steeds niet ?
Sinds 1ste kerst dag werkt Exodus bij mij niet meer, hebben andere mensen ook dit probleem?
Nee, Nog steeds niet, maar exodus zegt dat er geen probleem iswerkt bij mij ook niet meer . Bij jouw ook nog steeds niet ?
Dank je wel, exodus zegt ook dat er geen probleem is, ik heb alles opnieuw geladen maar nog steeds hetzelfde probleem.Nee, geen last van. Werkt gewoon.
vraag ik mij ook af. En dat het volgens exodus wel werkt, zal dan wel weer aan de providers van de gebruikers zelf liggen zeker ?
Net uitgevonden dat het op mijn iphone wel werkt (zonder Wifi), het moet dus aan mijn Virgin Media router (uk) of provider zelf liggen. Een VPN Client kan misschien wel de oplossing zijn, ik zal het later vandaag eens proberen.idd, er was een aanbieder die zei dat ik het met een vpn moest proberen omdat bepaalde zenders altijd bufferden en heb dit dan gedaan bij een kennis van mij die vpn had, en daar was het zelfs slechter met vpn dan zonder... En toen ik dit zei aan de aanbieder wouden ze mij niet geloven en gooiden ze verwijten dat ik er niks van kende.
Hier werkt alles nog gewoon, is je abbo nog niet verlopen ?Sinds 1ste kerst dag werkt Exodus bij mij niet meer, hebben andere mensen ook dit probleem?
Hier werkt alles nog gewoon, is je abbo nog niet verlopen ?
Conclusie: VPN is niet per definitie onzin....
Ik moest er even over nadenken,maar uiteindelijk viel het kwartje ?ja is hetzelfde als men een abbo koopt bij een aanbieder die veel problemen ondervind, dan weet je dat je ook die problemen hebt
Vandaar dat ik mijzelf ook vermelde @robbert1987ja is hetzelfde als men een abbo koopt bij een aanbieder die veel problemen ondervind, dan weet je dat je ook die problemen hebt
Geen Exo nemen dus ?Vandaar dat ik mijzelf ook vermelde @robbert1987maar wat zeggen ze ook alweer “een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen” je hebt natuurlijk ook steen ezels hè
![]()