Exodus TV

werkt bij mij ook niet meer . Bij jouw ook nog steeds niet ?
Nee, Nog steeds niet, maar exodus zegt dat er geen probleem is
Ik heb alles opnieuw geladen, maar geen verbetering
[automerge]1577563011[/automerge]
Nee, geen last van. Werkt gewoon.
Dank je wel, exodus zegt ook dat er geen probleem is, ik heb alles opnieuw geladen maar nog steeds hetzelfde probleem.
Ik werk met een favourieten lijst en die weaken niet en een nieuwe epg lijst wordt niet geladen.
Is er een nieuwe epg link?

vraag ik mij ook af. En dat het volgens exodus wel werkt, zal dan wel weer aan de providers van de gebruikers zelf liggen zeker ?

ahja, zelfs andere aanbieders zouden zeggen dat het aan de providers van de gebruiker zelf ligt, of dat je een VPN moet gebruiken...

idd, er was een aanbieder die zei dat ik het met een vpn moest proberen omdat bepaalde zenders altijd bufferden en heb dit dan gedaan bij een kennis van mij die vpn had, en daar was het zelfs slechter met vpn dan zonder... En toen ik dit zei aan de aanbieder wouden ze mij niet geloven en gooiden ze verwijten dat ik er niks van kende.

idd, er was een aanbieder die zei dat ik het met een vpn moest proberen omdat bepaalde zenders altijd bufferden en heb dit dan gedaan bij een kennis van mij die vpn had, en daar was het zelfs slechter met vpn dan zonder... En toen ik dit zei aan de aanbieder wouden ze mij niet geloven en gooiden ze verwijten dat ik er niks van kende.
Net uitgevonden dat het op mijn iphone wel werkt (zonder Wifi), het moet dus aan mijn Virgin Media router (uk) of provider zelf liggen. Een VPN Client kan misschien wel de oplossing zijn, ik zal het later vandaag eens proberen.

Mensen het kan wel degelijk zo zijn dat er een bepaalde routering is vanuit je provider waardoor een stream niet of slecht werkt.
Dat het bij de 1 wel werkt betekend niet meteen dat VPN onzin is....

Ik heb veel buitenlandse afnemers die juist VPN moeten gebruiken omdat er in het buitenland vaak nog slechtere routeringen zijn.
Zoals het voorbeeld hier ook: via een 4G netwerk werkt het wel...

Als je helemaal geen verbinding krijgt, en je abbo is niet verlopen, check dan eerst of er geen storing is op de pagia van je leverancier, vervp;gens even via 4G checken of hij wel verbinding maakt.
Lukt dat nog niet, vraag het je verkoper wat er is of kan zijn.

Zegt hij probeer een VPN, noem het dan geen onzin... Maar ik geef toe dat er ook verkopers zijn die alles zeggen om het maar af te schuiven.

Conclusie: VPN is niet per definitie onzin....

Ik sluit me daar bij aan.
Zeker middels IPTV kan er nog wel eens een Geoblok op een kanaal zitten.
Even schakelen met de Vpn en klaar.
Er zijn mensen die mij prive vagen bij wie ik uithang met IPTV, maar daar word niet op geantwoord.
Alleen dat ik 3,99 per maand betaal zonder problemen.
Voor mij was het te doen om Foxsport dat goed werkt, de rest....Ach.
Conclusie: VPN is niet per definitie onzin....

• Like
Reacties: Lex
Zijn er op dit moment problemen met Exodus TV, ik zo juist een nieuwe lijn aangevraagd, 3 maanden betaald.
Login gegevens gekregen maar de lijn werkt niet helaas.

ja is hetzelfde als men een abbo koopt bij een aanbieder die veel problemen ondervind, dan weet je dat je ook die problemen hebt

• Like
Reacties: Lex