Formuler Z11 pro max

Dan heb ik meteen een vraag voor jou!
Als ik via de app mytvonline3 naar films of series kijk en ik wil de nieuwste films het eerste in de lijst zien
staat de keuze altijd op standaard, veranderd ik de vink naar nieuwste film of serie het eerst dan komen de nieuwst films of bij series.
Maar mijn keuze blijft niet staan als ik bijv. Van bioscoop naar Videoland ga staat hij weer op standaard en moet ik weer rechtsboven veranderen en aanvinken naar nieuwste films of series het eerst.
Is dat een fout van Mytvonline3 of wordt daar nog wat aangedaan, bij tivimate blijft mijn keuze gewoon staan.
Ik heb het hier ook even getest. Als ik naar VOD ga en dan folder kies van bijvoorbeeld NL movies. Dan kan ik rechts boven sorteren op “toegevoegde tijd” bij mij blijft het wel gewoon daarop staan ondanks dat ik de app afsluit of iets anders open. Hoe ben je verbonden, m3u of portal?

Probeer even met een andere verbinding in te loggen en kijk of het verholpen is.
 
nee als ik verander naar een andere zender videoland of Amazon of Netflix iets dergelijks dan moet ik hem rechtsboven weer van standaard naar toegevoegde tijd zetten.
Ik ben verbonden met
dacht dat het portal heet.
http://..............
gebruikersnaam.......
wachtwoord.........
 
@Ates
Nee en dit ook zeker niet de bedoeling lees de forumregels wr nog eens op na!
Okey, dan gaan we dat niet doen. niet de bedoeling dat ik nu gelijk de regels overtreed. @T-Bob check even of je andere gegevens kan krijgen om te testen. Het kan zijn dat Mytvonline je keuze niet onthoudt door de wijze hoe je inlogt
 
  • Like
Reacties: ateam278
Dan heb ik meteen een vraag voor jou!
Als ik via de app mytvonline3 naar films of series kijk en ik wil de nieuwste films het eerste in de lijst zien
staat de keuze altijd op standaard, veranderd ik de vink naar nieuwste film of serie het eerst dan komen de nieuwst films of bij series.
Maar mijn keuze blijft niet staan als ik bijv. Van bioscoop naar Videoland ga staat hij weer op standaard en moet ik weer rechtsboven veranderen en aanvinken naar nieuwste films of series het eerst.
Is dat een fout van Mytvonline3 of wordt daar nog wat aangedaan, bij tivimate blijft mijn keuze gewoon staan.
Dit probleem heeft mytvonline2 ook. De keuze wordt alleen onthouden als je via stalker portal (mac koppeling) kijkt. XC login onthoud die keuze niet. Je zou dit eens op het formuler forum aan kunnen kaarten en vragen waarom dit zo is.
 
Dit probleem heeft mytvonline2 ook. De keuze wordt alleen onthouden als je via stalker portal (mac koppeling) kijkt. XC login onthoud die keuze niet. Je zou dit eens op het formuler forum aan kunnen kaarten en vragen waarom dit zo is.
Heb ik gedaan maar heeft nog niemand op gereageerd.
 
  • Like
Reacties: BobbyBob
Ik heb mijn Z10 max verkocht omdat je niet alleen gebruiker bent maar ook tester, de vele bugs van de Z10 zijn nog steeds niet opgelost en ik zie bij de Z11 hetzelfde gebeuren, veel te snel een nieuwe versie uitbrengen met veel bugs en moderators op het forum die dan reageren met steeds dezelfde opmerkingen : we geven het door aan de developers of het wordt in de volgende firmware update opgelost. Is prima maar ik heb geen tijd/zin om als tester te fungeren.
Dus mocht je overwegen een Formuler aan te schaffen dat weet je waar je aan toe bent.
 
  • Like
Reacties: R173555
Ik heb mijn Z10 max verkocht omdat je niet alleen gebruiker bent maar ook tester, de vele bugs van de Z10 zijn nog steeds niet opgelost en ik zie bij de Z11 hetzelfde gebeuren, veel te snel een nieuwe versie uitbrengen met veel bugs en moderators op het forum die dan reageren met steeds dezelfde opmerkingen : we geven het door aan de developers of het wordt in de volgende firmware update opgelost. Is prima maar ik heb geen tijd/zin om als tester te fungeren.
Dus mocht je overwegen een Formuler aan te schaffen dat weet je waar je aan toe bent.
Ik heb sinds 2 weken de z10 pro max icm tvimate, maar ben tot nu toe geen enkele issues/bugs tegengekomen.
Mag ik vragen waar jij precies tegen aanliep?
 
Ik heb sinds 2 weken de z10 pro max icm tvimate, maar ben tot nu toe geen enkele issues/bugs tegengekomen.
Mag ik vragen waar jij precies tegen aanliep?
Dat je geen issues/bugs bent tegengekomen kan wel kloppen, de afgelopen jaren zijn die mbv gebruikers/testers er wel zo’n beetje uitgehaald. Voor mij is het al een tijd geleden maar ik herinner mij problemen met een Bluetooth koptelefoon, issues met surroundgeluid en een http error 403. Op het formuler forum zie ik ook weer problemen met de Z11.
 
  • Like
Reacties: stormfox
Probleem van Formuler is dat het altijd aan de klant ligt. Als je de support mail met een probleem, ben je onderhand een maand bezig om ze te overtuigen, dat er wat mis is.
 
Probleem van Formuler is dat het altijd aan de klant ligt. Als je de support mail met een probleem, ben je onderhand een maand bezig om ze te overtuigen, dat er wat mis is.
Prima kastjes voor een Chinees. Zo bijzonder is het allemaal niet. Ben tevreden met mijn z10 pro Max maar voor het geld wat ik betaald heb zou ik nu andere keuzes maken.
 
Prima kastjes voor een Chinees. Zo bijzonder is het allemaal niet. Ben tevreden met mijn z10 pro Max maar voor het geld wat ik betaald heb zou ik nu andere keuzes maken.
Kleine correctie, Formuler is een Koreaans bedrijf.
 
Elk product heeft bij release kinderziektes en dus bugs. Het is wel belangrijk dat een bedrijf niet een product
uitbrengt die daardoor onbruikbaar is of te langzaam is met het verhelpen van bugs (in volgorde van urgentie).
Ik ben tot nu toe zeer tevreden met mijn Z10 en voorlopig hoef ik geen ander kastje.
 
Wist ik niet. Is wel een verschil. Maar blijf bij mijn standpunt dat ik toch anders had gekozen ook al ben ik tevreden met de formular.
Goedemiddag, ik ben mij nog aan het oriënteren over een 2de box (hebben nu een Tivo) maar ben benieuwd welke andere keuze u dan gemaakt zou hebben?
 
Goedemiddag, ik ben mij nog aan het oriënteren over een 2de box (hebben nu een Tivo) maar ben benieuwd welke andere keuze u dan gemaakt zou hebben?
De shield was mijn keuze geweest. Maar de Nokia8000 is een goedkoper alternatief wat net zo goed werkt. Je hebt alleen niet de MOL2 of Mol3 op deze apparaten. Ik gebruik zelf tivimate.
 
  • Like
Reacties: syllie