Gofast IPTV

Meer mensen met ervaring?
Ik heb nu een test lijn maar Veronica = Zwart

Veel aanbieders zijn afhankelijk van externe bronnen die ook de gevolgen ondervinden van de problemen rond SC. Denk dat je op dit moment geen enkele aanbieder vindt die all zijn kanalen op orden heeft. Het kunnen verstrekken van een test of nieuwe login cg verlenging is zelfs bij een hoop nog niet mogelijk

Vermoed dat niet elke Gofast gebruiker bij de zelfde aanbieder zit, buurman kreeg enkele dagen geleden bij de verlenging een nieuwe link iv verleniging oude link en de groeps en zenderbenamingen waren daar anders.

Ik ben er weer weg, langzaam wel klaar met IPtv ook.
Gelukkig werkt mijn GENIPTV wel goed alleen af en toe vertraging in geluid kwa beeld.
Dat neem ik maar op de koop toe.

Bij mij geen problemen...die gasten werken de klok rond om ‘t in order te hebben ...petje af
Ja zo denk ik er ook over, ook hier gaat Ziggo er uit maar heb nu wel extra lijntje van mijn internetprovider voor tv.
Was al langer klaar met Ziggo maar nu het knoopje doorgehakt.

• Like
Reacties: elbichillo
Ik heb zeg normaal ook petje af de boys zijn er druk mee om de boel te herstellen. Maar ik krijg steeds minder zenders die werken en zenders die werken gaan steeds meer stil staan . Maar als je ze mailt krijg je het antwoord we zijn er druk mee bezig en heb geduld

• Like
@Ploppertje ...bij elke doorgevoerd verandering moeten onze box en router, 5 minuten spanningsloos gemaakt worden en veel gedoeld hebben , het komt allemaal oké .
[automerge]1569752733[/automerge]
Ja zo denk ik er ook over, ook hier gaat Ziggo er uit maar heb nu wel extra lijntje van mijn internetprovider voor tv.
Was al langer klaar met Ziggo maar nu het knoopje doorgehakt.
Helaas is zigg* verreweg de snelste provider op mijn postcode dus ik heb ze nog wel, maar wel alles behalve internet op de minimale diensten (basic tv)

Laatst bewerkt:
@Ploppertje ...bij elke doorgevoerd verandering moeten onze box en router, 5 minuten spanningsloos gemaakt worden en veel gedoeld hebben , het komt allemaal oké .

Helaas is zigg* verreweg de snelste provider op mijn postcode dus ik heb ze nog wel, maar wel alles behalve internet op de minimale diensten (basic tv)
Bedankt voor de tip , tegen mij zeiden ze alleen maar opnieuw opstarten

• Like
Vermoed dat niet elke Gofast gebruiker bij de zelfde aanbieder zit, buurman kreeg enkele dagen geleden bij de verlenging een nieuwe link iv verleniging oude link en de groeps en zenderbenamingen waren daar anders.
Gofast iptv heeft sinds kort 2 pakketen, basis en een pakket met 7 dagen replay tv. Misschien ligt er daaraan. Dit pakket met 7 dagen replay tv is identiek aan Trex iptv, boeketten en NL zenderlijst. VOD ook hetzelfde als Trex

Zie nu net dat de gofast website offline is, geeft nu alleen nog maar de text aan

"This account has been switched off.
Contact your hosting company for more information"

Alles spanning er af modem/router en mag box niks helpt en ja ik heb best wel geduld maar als je steeds minder zenders krijg is dat niet leuk b.v. heb alleen npo1 rtl 5 sbs6 rtl7 rtl8 sbs9 en soms net5 foxsport 1 2 4 5 en 6 ziggo alles geen discovery alleen national geo en nog een paar . Ik kan alleen maar wachten

heb een trial en werkt prima hier alleen geen enkele film zenders doen niks

Laatst bewerkt:
Alles spanning er af modem/router en mag box niks helpt en ja ik heb best wel geduld maar als je steeds minder zenders krijg is dat niet leuk b.v. heb alleen npo1 rtl 5 sbs6 rtl7 rtl8 sbs9 en soms net5 foxsport 1 2 4 5 en 6 ziggo alles geen discovery alleen national geo en nog een paar . Ik kan alleen maar wachten
Snap alleen niet waarom jullie de spanning van de modem af moeten halen? Wat is daar de reden van dan?