Gofast IPTV

De vraag naar Play Sports is eerder uit gebruiksgemak, dit was wel een grote plus bij Go Fast (was nog eens van goede kwaliteit). Is dus zeker geen 'must'. Ik veronderstel dat qua aanbod (Vlaamse TV-zenders, VOD) Mytvonline en Unlimited dicht bij elkaar leunt. Dan zal de kwaliteit van de streams doorslaggevend zijn.
Post automatically merged:



Wordt dus wel normaal opgenomen in het aanbod van Mytvonline? En bij Unlimited?

Verder iemand een vergelijk van de Engelse voetbalzenders?
Playsports 1 en 2 heb ik weer zien draaien vandaag ?
 
De vraag naar Play Sports is eerder uit gebruiksgemak, dit was wel een grote plus bij Go Fast (was nog eens van goede kwaliteit). Is dus zeker geen 'must'. Ik veronderstel dat qua aanbod (Vlaamse TV-zenders, VOD) Mytvonline en Unlimited dicht bij elkaar leunt. Dan zal de kwaliteit van de streams doorslaggevend zijn.

Kwaliteit dan steekt Unlimited overal boven uit. Heb je verder geen vreemde internationale wensen en een goede internet verbinding dan is dat de beste keuze. Ik heb beiden, Mytvonline voor de dagen dat mijn internet wat minder is en Unlimited daardoor te zwaar is.
Post automatically merged:

Playsports 1 en 2 heb ik weer zien draaien vandaag ?
Zie beiden ook weer in het groepje INT. SPORTKANALEN van unlimited staan
 
Laatst bewerkt:
Is een probleem bij hun basis server. Neem contact met ze op ik had het ook probleem met ze. Bij mij opgelost
Same here. Mailtje gestuurd en netjes antwoord gekregen dat er wat mis was met de servers. Maar het probleem is ondertussen verholpen. Alles werkt weer perfect.
 
Ik was aan het kijken naar een nieuwe IPTV aanbieder. Wat is jullie ervaring met GoFast?
 
Ik was aan het kijken naar een nieuwe IPTV aanbieder. Wat is jullie ervaring met GoFast?

Prima beeldkwaliteit (een van de betere), Catchup functionaliteit aanwezig. Heb momenteel geen abbonement daar, maar de eerdere ervaring was prima. Unlimited vond ik kwa kwaliteit net nog een stukje beter (helaas geen catchup daar).
 
In het verleden een tevreden Gofast gebruiker geweest op dit moment niet, Uitgebreid pakket voor wie meer dan alleen NL wit kijken tegen een schappelijke prijs. Goede sales en aftersales ondersteuning. Daar voor mij alleen ht NL pakket een rol speelde gekozen voor een aanbieder die wat dit pakket betreft bekend staat om een hogere kwaliteit, deze aanbieder heeft echter beperkt buitenlands aanbod. Gofast had net als een paar andere in de periode van een nieuw panel wat problemen maar haar daar verder niets meer over bij bekenden van mij die Gofast gebruiken.
 
Ik was aan het kijken naar een nieuwe IPTV aanbieder. Wat is jullie ervaring met GoFast?
Als 1 van de weinige, zo niet de enige momenteel 7 dagen uitgesteld tv kijken, perfect om de reclames door te spoelen bij de commerciële wat Ziggo/KPN blokkeren ?
 
  • Like
Reacties: robbert1987
Als 1 van de weinige, zo niet de enige momenteel 7 dagen uitgesteld tv kijken, perfect om de reclames door te spoelen bij de commerciële wat Ziggo/KPN blokkeren ?
Dan zijn ze er flot mee, weet dat vele inmiddels gekozen hebben voor het Xtream-ui panel wat weer wat meer mogelijkheden bied. series, films en radio hebben de meeste weer op orde catchup nog weinig, ook lijken er wat problemen te zijn op EPG gebied.
 
Sinds gisteren heb ik een teststream daar. Ben er best wel tevreden mee.
Voorzover ik er iets over kan zeggen in zo’n korte tijd:
  1. VOD werkt bijna helemaal goed
  2. Terugkijken werkt prima
  3. Beeldkwaliteit prima
  4. Vlot contact met “klantenservice” Of hoe ik dat ook mag noemen
Heb alleen tijdens AZ-Ajax haperingen / stilstaand beeld gehad.

Best een aanrader denk ik zo.
 
Laatst bewerkt:
Sinds gisteren heb ik een teststream daar. Ben er best wel tevreden mee.
Voorzover ik er iets over kan zeggen in zo’n korte tijd:
  1. VOD werkt bijna helemaal goed
  2. Terugkijken werkt prima
  3. Beeldkwaliteit prima
  4. Vlot contact met “klantenservice” Of hoe ik dat ook mag noemen
Heb alleen tijdens AZ-Ajax haperingen / stilstaand beeld gehad.

Best een aanrader denk ik zo.
En ze hebben 2 soorten pakketten
 
Is het 1e pakket niet het pakket wat ze in het verleden verkochten?
Op de site zie ik alleen de optie met terug kijken.
 
Is het 1e pakket niet het pakket wat ze in het verleden verkochten?
Op de site zie ik alleen de optie met terug kijken.
Klopt en nog steeds verkopen en daar is de luxere bijgekomen. Als je op de site bent scroll je naar beneden, kom je eerst basis abonnement tegen (10 tot 70 euro) en daaronder hun luxere pakket (per maand, 3, 6 en 12 maanden)
 
Bij mij staan ze keurig naast elkaar, dat zal de reden zijn dat ik geen twee verschillende pakketten zag, nu valt me ook de tekst new boven de ander op.