Gofast IPTV

heb ik ook euh had ineens gestopt blijkbaar door provider, daar zit ik dan weet niet wat nu
DuplexPlay is maar 7 dagen gratis, daarna betalen. Vind het geen fijne app en heb betaalde Tivimate. Over een week of twee loopt mijn abbo af bij Gofast en dan ben ik weg, teveel problemen de afgelopen 2,5 maand.
 
GF is niet meer wat het geweest is. Veel storing, niet synchroon beeld - geluid, geen juiste EPG meer en replay werkt ook niet meer. Op zoek naar een andere en betere.
 
GF is niet meer wat het geweest is. Veel storing, niet synchroon beeld - geluid, geen juiste EPG meer en replay werkt ook niet meer. Op zoek naar een andere en betere.
Oh dat verbaasd me want ik vind het sinds de laatste dagen weer prima draaien. Mooi beeld, catchup werkt weer over 7 dagen en alle zenders die we kijken draaien ook weer goed via tivimate. En heb echt 2,5 maand problemen gehad, zat er nu zelfs weer aan te denken om toch het pakket weer te verlengen. Hun aanbod van zenders en vod heb ik nog niet bij een ander gevonden.
 
Zojuist toch weer verlengd voor 3 maanden bij Gofast. Blijft voor ons toch de meest interessante aanbieder met zijn vele kanalen en zeer uitgebreide VOD.
Draait de laatste weken weer prima zeker nu ik weet dat het bufferen bij bepaalde (USA) zenders puur aan de interne player van Tivimate ligt.
Externe player VLC of X-Video aankiezen en het is opgelost.
Heb zeker problemen gehad voor een periode van ruim 2 maanden maar nu lijken ze weer op de goede weg te zijn en dan vind ik dat ik ze ook dat vertrouwen moet geven. Als ik zie hoe andere aanbieders met hun (toekomstige) klanten omgaan dan is Gofast een verademing.
Fijne jaarwisseling iedereen?✨?
 
Laatst bewerkt:
Zojuist toch weer verlengd voor 3 maanden bij Gofast. Blijft voor ons toch de meest interessante aanbieder met zijn vele kanalen en zeer uitgebreide VOD.
Draait de laatste weken weer prima zeker nu ik weet dat het bufferen bij bepaalde (USA) zenders puur aan de interne player van Tivimate ligt.
Externe player VLC of X-Video aankiezen en het is opgelost.
Heb zeker problemen gehad voor een periode van ruim 2 maanden maar nu lijken ze weer op de goede weg te zijn en dan vind ik dat ik ze ook dat vertrouwen moet geven. Als ik zie hoe andere aanbieders met hun (toekomstige) klanten omgaan dan is Gofast een verademing.
Fijne jaarwisseling iedereen?✨?
Catch up data van 7 dagen verdwijnt wel vaak na enkele dagen is het weer weg en zo zelden 7 dagen catch up
 
Catch up data van 7 dagen verdwijnt wel vaak na enkele dagen is het weer weg en zo zelden 7 dagen catch up
Heb dat alleen als ik een langere periode Tivimate niet heb gebruikt maar gewoon mijn digitale tv van mijn internetaanbieder. Dan moet de epg ook weer laden en is mijn catchup vaak maar 2 dagen. Bij normaal gebruik doet dit zich niet voor, toevallig vanavond catchup gebruikt en deed het prima.
 
Heb dat alleen als ik een langere periode Tivimate niet heb gebruikt maar gewoon mijn digitale tv van mijn internetaanbieder. Dan moet de epg ook weer laden en is mijn catchup vaak maar 2 dagen. Bij normaal gebruik doet dit zich niet voor, toevallig vanavond catchup gebruikt en deed het prima.
Bij mij is het vaak 3 keer per week aan de hand op een formuler z7, dagelijks gebruik. Met heb ik gehoord 1 van de meest solide apps
 
Bij mij is het vaak 3 keer per week aan de hand op een formuler z7, dagelijks gebruik. Met heb ik gehoord 1 van de meest solide apps
Ik weet niet wat die meest solide app is maar probeer maar eens met DuplexPlay. Daar werkte alles perfect maar ik vond de layout niet fijn. Is 7 dagen gratis, kan je in ieder geval uitsluiten of het aan je app ligt.
 
Ik weet niet wat die meest solide app is maar probeer maar eens met DuplexPlay. Daar werkte alles perfect maar ik vond de layout niet fijn. Is 7 dagen gratis, kan je in ieder geval uitsluiten of het aan je app ligt.
Waar je een formuler voor koopt, de mytvonline app
 
  • Like
Reacties: Robstar
beste even contact opnemen via mail en gelijk je WAN ip adres meesturen, dan kunnen ze checken of je geblokt wordt door de beveiliging instellingen aan hun kant. Hier nog steeds beeld op all kanalen die ik selecteer.
 
Zijn er meer mensen die ook weer een storing hebben met de melding
Contact your service povider server returned http 502
Code 7-500
 
Yep. Ik kijk nu via een backup lijntje.
Had ik eerst ook een backup lijn maar die lijntjes waren zo traag toen hebben ze mij op een m3u lijn gezet . Maar het bij mij nu al 2 uur niks er ze reageren nu ook niet dus maar wachten