IPTV Stack

Hoe moet je dat lezen ivm veiligheid,normaal zou een vpn voor de eindgebruiker veiligheid bieden,maar jij doelt in dit geval op dat ip adressen bij vpn`s door massa`s mensen gebruikt worden ?
Het was mij met testen namelijk ook opgevallen dat NORDVPN niet wilde mee werken :)
nord vpn (lees iptv stack) werkt wel mee indien je dedicated ip server gebruikt
 
Juist en dat er regelmatig aanvallen/hack pogingen op de servers zijn waarbij over het algemeen VPN verbindingen wordt gebruikt. Goedkoop en moeilijk te tracen...
 
Simpele ja of nee is voldoende. :) Kan ik via deze aanbieder SRF (of ook wel SF) uit Zwitserland en ORF uit Oostenrijk krijgen? Ik kan niet snel een lijst vinden.
 
Bedankt. En klopt het dat je daar een minimumtarief moet betalen? Ik zie namelijk op de site dat je zoveel per maand betaald maar dat je zoveel credits moet aankopen als minimum. Dus als ik het goed begrijp betaal je per jaar. Ik vind juist de flexibiliteit van nu van per maand of zoveel maanden handiger. Zeker als ze ineens minder worden.
 
Bedankt. En klopt het dat je daar een minimumtarief moet betalen? Ik zie namelijk op de site dat je zoveel per maand betaald maar dat je zoveel credits moet aankopen als minimum. Dus als ik het goed begrijp betaal je per jaar. Ik vind juist de flexibiliteit van nu van per maand of zoveel maanden handiger. Zeker als ze ineens minder worden.

Je kunt op hun forum (niet dit forum) naar een reseller zoeken. Je kunt op dat forum aangevendat je een abo wilt. Resellers zullen zich melden en je kuntkiezen uit 1, 3,6 of 12 maanden. Gaat heel gemakkelijk. Let wel op dat het een echte rreseller van Rapid is en geen nepper.
 
Bedankt. En klopt het dat je daar een minimumtarief moet betalen? Ik zie namelijk op de site dat je zoveel per maand betaald maar dat je zoveel credits moet aankopen als minimum. Dus als ik het goed begrijp betaal je per jaar. Ik vind juist de flexibiliteit van nu van per maand of zoveel maanden handiger. Zeker als ze ineens minder worden.
Er zijn ook een paar Nederlandse resellers actief en kan je gewoon per maand betalen en Nederlandse supporter. Die namen mag ik hier vast niet plaatsen. Maar zoek maar is op iptv community.
 
Let wel op dat het een echte rreseller van Rapid is en geen nepper.

Komen die op dat forum dan nog voor? Nog tips om die te herkennen? Ik heb dat forum inmiddels gevonden.

Kan je trouwens bij een MAG256 makkelijk een 2e portal toevoegen? Dan wil ik namelijk eerst even een trial toevoegen om zo te vergelijken. Is het goed dan ga ik de overweging maken om te switchen. Hiptv loopt over een maand af en ik vind de 'niet vloeiende'-momenten van de Zwitser en Oostenrijker teveel voorkomen.
 
  • Like
Reacties: dreamshare
Komen die op dat forum dan nog voor? Nog tips om die te herkennen? Ik heb dat forum inmiddels gevonden.

Kan je trouwens bij een MAG256 makkelijk een 2e portal toevoegen? Dan wil ik namelijk eerst even een trial toevoegen om zo te vergelijken. Is het goed dan ga ik de overweging maken om te switchen. Hiptv loopt over een maand af en ik vind de 'niet vloeiende'-momenten van de Zwitser en Oostenrijker teveel voorkomen.
Ja is simpel in te stellen via je instellingen / inner Portal.
Of tijdens het opstarten even goed opletten dan kun je ook je inner portal al selecteren.
Post automatically merged:

Ja is simpel in te stellen via je instellingen / inner Portal.
Of tijdens het opstarten even goed opletten dan kun je ook je inner portal al selecteren.
En de resellers bij iptv community op het forum zijn officiële resellers...let even op hoe je een trial moet aanvragen..en iedere reseller die de post ziet kan je een trial aanbieden aan jou de keuze wie je kiest uit de "likes"..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de uitleg. Ik weet genoeg. Ik ga op een rustig moment deze maand eens zo'n trial aanvragen en testen hoe deze aanbieder is tov de huidige.
 
hey,

ik was even aan het mee lezen en zag dat bij een paar mensen het iets langer duurde dan normaal mij excuses.
het is de laatste tijd heel druk met gemiddeld 250 mails en dan nog skype en het iptv forum erbij.
maar dat mag geen excuses zijn en daarom nog maals sorry voor het wachten

Over het VPN deze mag gewoon ook gebruikt worden bij ons (rapid, IPTVSTACK) alleen moet het wel een dedicated ip zijn.
ik raad zelf NORDVPN (sommige ips moeten worden opengezet/goedgekeurd in de firewall) Torguard en Libertyshield.

En mocht je een zender missen kan deze altijd worden aangevraagd en dan gaan ze erachter aan voor je, meeste zenders als er een goede
stream van is worden binnen 3 dagen toegevoegd, staat een Thread van open in de iptv forum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Reacties: raymie
Mag ik je even wijzen op de forum regels: https://kodi-forum.nl/threads/links-naar-iptv-aanbieders-niet-meer-toegestaan.5406/

Als wij vermoeden dat iemand IPTV verkoopt via de PM kun je een ban verwachten (de verkoper). Bovendien werden in het verleden genoeg mensen opgelicht door IPTV te kopen via een PM aangezien je echt geen idee hebt wie de reseller is...

Goede avond,
Mag ik even weten wat ik verkeerd gedaan zou hebben"? Heb gezegd op dat forum, zonder link, er nog bij gezegd: niet op dit forum. Dus totaal niet gelinkt of zeg anders maar waar. Dit terwijl heel veel mensen het hier over iptv stack hebben wat ook niet de lokale melkboer is en er een heel topic is over HIPTV, ook niet de plaatselijke kruidenier. Ook heb ik bij mijn weten geen enkele reseller genoemd, terwijl meerdere mensen hier dus wel verteld hebben dat je via dat forum de echte resellers kunt vinden. Dus zou het wel leuk zijn even uit te leggen waar ik het dan mis gedaan zou hebben.

Of was dit antwoord voor iemand anders bedoeld? Dan heb ik me vergist natuurlijk.
 
hey,

ik was even aan het mee lezen en zag dat bij een paar mensen het iets langer duurde dan normaal mij excuses.
het is de laatste tijd heel druk met gemiddeld 250 mails en dan nog skype en het iptv forum erbij.
maar dat mag geen excuses zijn en daarom nog maals sorry voor het wachten

Over het VPN deze mag gewoon ook gebruikt worden bij ons (rapid, IPTVSTACK) alleen moet het wel een dedicated ip zijn.
ik raad zelf NORDVPN (sommige ips moeten worden opengezet/goedgekeurd in de firewall) Torguard en Libertyshield.

En mocht je een zender missen kan deze altijd worden aangevraagd en dan gaan ze erachter aan voor je, meeste zenders als er een goede
stream van is worden binnen 3 dagen toegevoegd, staat een Thread van open in de iptv forum.

heb het weekend een test gehad en heel goed bevallen alleen mis ik wat zenders die ik bij mijn huidige provider wel heb nu lees ik die kun je aanvragen bij wie en waar moet ik dan zijn?
 
heb het weekend een test gehad en heel goed bevallen alleen mis ik wat zenders die ik bij mijn huidige provider wel heb nu lees ik die kun je aanvragen bij wie en waar moet ik dan zijn?

Er staat op het iptv forum een thread hierover waar je een verzoek kunt aanmaken..lees goed hoe en wat je daar moet invullen.
 
hey,

ik was even aan het mee lezen en zag dat bij een paar mensen het iets langer duurde dan normaal mij excuses.
het is de laatste tijd heel druk met gemiddeld 250 mails en dan nog skype en het iptv forum erbij.
maar dat mag geen excuses zijn en daarom nog maals sorry voor het wachten

Over het VPN deze mag gewoon ook gebruikt worden bij ons (rapid, IPTVSTACK) alleen moet het wel een dedicated ip zijn.
ik raad zelf NORDVPN (sommige ips moeten worden opengezet/goedgekeurd in de firewall) Torguard en Libertyshield.

En mocht je een zender missen kan deze altijd worden aangevraagd en dan gaan ze erachter aan voor je, meeste zenders als er een goede
stream van is worden binnen 3 dagen toegevoegd, staat een Thread van open in de iptv forum.


Ook voor een maand betaald.We zijn inmiddels twee dagen verder en nog geen link.Ik krijg gisteren een e-mail dat hij mijn betaling wel kan vinden maar mij niet kan koppelen.En sindsdien is het stil .Maar hij kan hier nog wel even een reactie geven over 250 mails.
Hetzelfde geld voor hiptv al twee weken zwart beeld maar geen reactie.
 
Hoi,

Dat klopt inderdaad dat het wat langer duurde maar je moet ook begrijpen met alle betalingen die we binnen krijgen moeten we wel controleren van wie wat is. en als u een order maakt met 1 e-mail adres en betaald met een andere e-mail. dan moeten wij een bericht naar u sturen om te controleren welke van u is. deze heeft u gisteren avond beaantwoord en als goed is de mail met de lijn vanochtend verstuurd naar u.