IPTV Stack

Hoi mensen,

Even ter verduidelijking:

Is IPTV Stack nu wel of niet gelijk aan "Rapid" op de website iptv.community? Ik zie hier dat beiden door elkaar worden gebruikt.
Overigens zit ik al een hele tijd op de laatste. Kwaliteit is prima maar voor hulp moet je er niet zijn...>:(

Kan al weken lang niet meer op mijn Dashboard. Na vragen hierover krijg je dan een kort mailtje om het password te resetten.
Prima. Hierop geklikt maar dat werkte van geen kant. Gevraagd om dan maar een nieuw PW van hún te krijgen, krijg je weer een kort berichtje terug
met een link "Go to your dashboard" oid. Daarop geklikt en ja hoor, werkt.
Maar nu had ik nog altijd niet mijn nieuw PW want onzichtbaar in die email-link..:eek:
Weer een bericht terug en expliciet gevraagd naar mijn nieuwe PW.
Antwoord:

============================================
Hello,

I see that you activated the Dashboard. Hope you resolve.

Regards,
=============================================


Nou, daar ben je dan vet mee.
Ook kan ik nu geen m3u-file meer downloaden voor mijn VU+ die ik nodig heb om de zenders in mijn bouquets te krijgen.
Alleen die vervelende XC-plugin doet het nog.

Vandaar mijn belangstelling voor IPTV stack indien het geen "Rapid" is tenminste want daar ben ik een beetje klaar mee!
 
Hoi mensen,

Even ter verduidelijking:

Is IPTV Stack nu wel of niet gelijk aan "Rapid" op de website iptv.community? Ik zie hier dat beiden door elkaar worden gebruikt.
Overigens zit ik al een hele tijd op de laatste. Kwaliteit is prima maar voor hulp moet je er niet zijn...>:(

Kan al weken lang niet meer op mijn Dashboard. Na vragen hierover krijg je dan een kort mailtje om het password te resetten.
Prima. Hierop geklikt maar dat werkte van geen kant. Gevraagd om dan maar een nieuw PW van hún te krijgen, krijg je weer een kort berichtje terug
met een link "Go to your dashboard" oid. Daarop geklikt en ja hoor, werkt.
Maar nu had ik nog altijd niet mijn nieuw PW want onzichtbaar in die email-link..:eek:
Weer een bericht terug en expliciet gevraagd naar mijn nieuwe PW.
Antwoord:

============================================
Hello,


I see that you activated the Dashboard. Hope you resolve.

Regards,
=============================================


Nou, daar ben je dan vet mee.
Ook kan ik nu geen m3u-file meer downloaden voor mijn VU+ die ik nodig heb om de zenders in mijn bouquets te krijgen.
Alleen die vervelende XC-plugin doet het nog.

Vandaar mijn belangstelling voor IPTV stack indien het geen "Rapid" is tenminste want daar ben ik een beetje klaar mee!

Rapid is IPTVSTACK geworden en Iptv.community is hun forum

voeg me toe op skype, pm me of stuur me een mail dan kijk ik met je mee
 
  • Like
Reacties: raymie
Niet nodig ik vertrouw je op je blauwe ogen of een andere kleur die van toepassing is.
 
  • Like
Reacties: raymie
Ik ben overgestapt na 1 jaar HIPTV naar Stack. Redenen om over te stappen waren a) klantontvriendelijk en b) toch vrij veel buffering. Goed, twee maal 1 maand afgesloten bij Stack bij verschillende resellers. Waarom? Er zit wel degelijk verschil tussen resellers en met name in de EPG. Bij 1 aanbieder kreeg ik een link via estiptv, van een andere reseller een (eigen) xtream link. Mijn ervaring tot nu toe is dat de xtream EPG link beter en completer is en die ik zelf ook kan aanpassen (plus goedkoper).
 
Laatst bewerkt:
Ik ben overgestapt na 1 jaar HIPTV naar Stack. Redenen om over te stappen waren a) klantontvriendelijk en b) toch vrij veel buffering. Goed, twee maal 1 maand afgesloten bij Stack bij verschillende resellers. Waarom? Er zit wel degelijk verschil tussen resellers en met name in de EPG. Bij 1 aanbieder kreeg ik een link via estiptv, van een andere reseller een (eigen) xtream link. Mijn ervaring tot nu toe is dat de xtream EPG link beter en completer is en die ik zelf ook kan aanpassen (plus goedkoper).

Al mijn users gebruiken / krijgen standaard de epg via het portal adres.
En er zullen zeker mensen zijn die aan de standaard EPG niet voldoende hebben en dit graag zelf willen bijwerken / aanpassen maar het is net als met satelliet je blijft afhankelijk van de originele provider.
De Xtream link is voor de Enigma2 receivers.
En inderdaad als reseller bepaal je zelf de prijs naar de eind-user toe.
 
Al mijn users gebruiken / krijgen standaard de epg via het portal adres.
En er zullen zeker mensen zijn die aan de standaard EPG niet voldoende hebben en dit graag zelf willen bijwerken / aanpassen maar het is net als met satelliet je blijft afhankelijk van de originele provider.
De Xtream link is voor de Enigma2 receivers.
En inderdaad als reseller bepaal je zelf de prijs naar de eind-user toe.

Ok, duidelijk. In de xtream die ik heb gekregen wordt specifiek Perfect Player genoemd en dat is nu net ook de software die ik gebruik. Zijn/haar xtream link is standaard al stukken beter voor de Engelstalige stations (UK/USA) waar ik juist heel veel gebruik van maak. Ik hoef er ook niets aan te wijzigen.
 
Ok, duidelijk. In de xtream die ik heb gekregen wordt specifiek Perfect Player genoemd en dat is nu net ook de software die ik gebruik. Zijn/haar xtream link is standaard al stukken beter voor de Engelstalige stations (UK/USA) waar ik juist heel veel gebruik van maak. Ik hoef er ook niets aan te wijzigen.
Klopt Rapid / Stack heeft altijd de Perfect Player geadviseerd.
Helaas zijn er altijd mensen die een andere voorkeur hebben en als ze dan problemen hebben gaan ze mekkeren..
Ik ben blij dat jij in ieder geval een tevreden Stack gebruiker bent..
 
  • Like
Reacties: raymie
Ik heb een abo voor 3 maanden bij Stack prima begeleid door de tussen persoon. Bevalt me uitstekend tot nu toe strak beeld ga er van genieten.
 
  • Like
Reacties: raymie
Geen Playsports (Be) en geen Dance Trippin (Nl) jammer maar helaas :unsure:
 
playsports is bijna nergens meer te vinden. Geniptv heeft ook geen playsports meer, en heb de indruk dat ze deze niet meer opnieuw willen toevoegen. Ze zeggen dat de problemen omtrent deze kanalen opgelost zijn, maar ze voegen ze gewoon niet bij