IPTV Stack

Hoi,

Dat klopt inderdaad dat het wat langer duurde maar je moet ook begrijpen met alle betalingen die we binnen krijgen moeten we wel controleren van wie wat is. en als u een order maakt met 1 e-mail adres en betaald met een andere e-mail. dan moeten wij een bericht naar u sturen om te controleren welke van u is. deze heeft u gisteren avond beaantwoord en als goed is de mail met de lijn vanochtend verstuurd naar u.
Hallo,
Ik wil je aller eerst bedanken voor de link met een maand extra als ik het goed begrepen heb.
Ik begrijp nu dat paypal een ander email adres heeft mee gestuurd en dat had ik niet in de gaten.Ik ging ervan uit dat met het e-mail adres waarmee ik me had geregistreerd bij jullie ook de link zou krijgen.Sorry voor de verwarring en vriendelijk bedankt voor de link.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Hallo,
Ik wil je aller eerst bedanken voor de link met een maand extra als ik het goed begrepen heb.
Ik begrijp nu dat paypal een ander email adres heeft mee gestuurd en dat had ik niet in de gaten.Ik ging ervan uit dat met het e-mail adres waarmee ik me had geregistreerd bij jullie ook de link zou krijgen.Sorry voor de verwarring en vriendelijk bedankt voor de link.

Kijk toch netjes dat je ook je hand in eigen boezem steekt en dat hier meedeeld...zo zie je er niet veel ;)
 
ik durf best mijn fouten toe te geven
:).Het werkt allemaal perfekt nogmaals mijn dank aan Rusax

Mocht je je verder willen uitleven kun je een revieuw opmaken en zou je dit ook gewoon in mee kunnen nemen,na een poosje testen:)
 
hey,

ik was even aan het mee lezen en zag dat bij een paar mensen het iets langer duurde dan normaal mij excuses.
het is de laatste tijd heel druk met gemiddeld 250 mails en dan nog skype en het iptv forum erbij.
maar dat mag geen excuses zijn en daarom nog maals sorry voor het wachten

Over het VPN deze mag gewoon ook gebruikt worden bij ons (rapid, IPTVSTACK) alleen moet het wel een dedicated ip zijn.
ik raad zelf NORDVPN (sommige ips moeten worden opengezet/goedgekeurd in de firewall) Torguard en Libertyshield.

En mocht je een zender missen kan deze altijd worden aangevraagd en dan gaan ze erachter aan voor je, meeste zenders als er een goede
stream van is worden binnen 3 dagen toegevoegd, staat een Thread van open in de iptv forum.

Bedankt voor de info.
Gaat dat ook op voor de Nederlandse en Belgische kanalen? En is er misschien een mogelijkheid om een Nederlandse vod aan te toevoegen? Dat zou wel heel fijn zijn.
 
Nederlandse VOD vind je in de sectie Multisub.
Voor Belgie zijn meerdere verzoeken ingediend om Playsports toe te voegen aan het pakket, echter is de vraag nog niet groot genoeg.
 
Bedankt voor de info.
Gaat dat ook op voor de Nederlandse en Belgische kanalen? En is er misschien een mogelijkheid om een Nederlandse vod aan te toevoegen? Dat zou wel heel fijn zijn.

Die vraag moet je posten op iptv.community forum niet hier denk dat Rusax werk genoeg heeft en ik begin er ook niet aan;).
 
Voor Belgie zijn meerdere verzoeken ingediend om Playsports toe te voegen aan het pakket, echter is de vraag nog niet groot genoeg.

Welke iptv providers beschikken momenteel over Playsports?
Zit nu bij HIPTV en abonnement verloopt binnenkort. Hier zit Playsports in en werkt op zich goed.
De kwaliteit is niet zo super. Vandaar dat ik eens wil vergelijken met andere providers.
 
Beste , lezers allemaal ,
Lees genoeg over iptv stack. Mijn abo loopt af op 10 april as bij Hiptv , ben nieuwsgierig naar iptv stack.
Ben ook op de community gaan lezen om hier desnoods een nieuw abbo af te sluiten , maar waarom moet dit in Engels zo zoek je je toch een ongeluk hoe te handelen , hoop dat er iemand is om er wat meer duidelijkheid te brengen naar mij .
Zou het zeer op prijs stellen , alvast mijn dank.
 
Beste , lezers allemaal ,
Lees genoeg over iptv stack. Mijn abo loopt af op 10 april as bij Hiptv , ben nieuwsgierig naar iptv stack.
Ben ook op de community gaan lezen om hier desnoods een nieuw abbo af te sluiten , maar waarom moet dit in Engels zo zoek je je toch een ongeluk hoe te handelen , hoop dat er iemand is om er wat meer duidelijkheid te brengen naar mij .
Zou het zeer op prijs stellen , alvast mijn dank.

Bij Trials & Buying Subscription kun je een request indienen daarna zal er een reseller reageren met een like aan jou de keuze wie je kiest..
(En de sectie Resellers / IPTV Dashboard zie jij niet staan dit zie je alleen als je een reseller bent)

You must be registered for see images attach
 
Bij Trials & Buying Subscription kun je een request indienen daarna zal er een reseller reageren met een like aan jou de keuze wie je kiest..
(En de sectie Resellers / IPTV Dashboard zie jij niet staan dit zie je alleen als je een reseller bent)

You must be registered for see images attach
Dank je voor de reactie , maar sorry hier schiet ik niks mee op . Kun je wat duidelijker zijn ?
 
Dank je voor de reactie , maar sorry hier schiet ik niks mee op . Kun je wat duidelijker zijn ?

Ja volgens mij was ik al duidelijk?
Maar goed je gaat naar het forum van de community en dan ga je naar Trial / Buying op de volgende pagina zie je buying daar kun je een verzoek aanmaken en dan door de "like" van een reseller die reageert op jouw verzoek kun je vervolgens een reseller kiezen die bij je past wat taal betreft.

Zal 1 tip geven zonder de regels te overtreden hoop ik?
Kijk even wie de moderator is die het eerste bericht heeft gepost op de community;) onderaan zijn handtekening vindt je dan de rest suc6
 
Goede avond,
Mag ik even weten wat ik verkeerd gedaan zou hebben"? Heb gezegd op dat forum, zonder link, er nog bij gezegd: niet op dit forum. Dus totaal niet gelinkt of zeg anders maar waar. Dit terwijl heel veel mensen het hier over iptv stack hebben wat ook niet de lokale melkboer is en er een heel topic is over HIPTV, ook niet de plaatselijke kruidenier. Ook heb ik bij mijn weten geen enkele reseller genoemd, terwijl meerdere mensen hier dus wel verteld hebben dat je via dat forum de echte resellers kunt vinden. Dus zou het wel leuk zijn even uit te leggen waar ik het dan mis gedaan zou hebben.

Of was dit antwoord voor iemand anders bedoeld? Dan heb ik me vergist natuurlijk.
Was voor iemand anders bedoeld hoor. :)
 
Ja volgens mij was ik al duidelijk?
Maar goed je gaat naar het forum van de community en dan ga je naar Trial / Buying op de volgende pagina zie je buying daar kun je een verzoek aanmaken en dan door de "like" van een reseller die reageert op jouw verzoek kun je vervolgens een reseller kiezen die bij je past wat taal betreft.

Zal 1 tip geven zonder de regels te overtreden hoop ik?
Kijk even wie de moderator is die het eerste bericht heeft gepost op de community;) onderaan zijn handtekening vindt je dan de rest suc6
Tot zover dan snap ik het , maar nu de vraag moet ik eerst een account aanmaken voor een trial , mag dit in het Nederlands en waar vind ik de prijzen en het zender overzicht .
Nogmaals mijn dank/
 
Tot zover dan snap ik het , maar nu de vraag moet ik eerst een account aanmaken voor een trial , mag dit in het Nederlands en waar vind ik de prijzen en het zender overzicht .
Nogmaals mijn dank/
Ik denk dat je eerst een account aan moet maken anders kan je volgens mij niks plaatsen op het form. En ik weet niet precies hoe het werkt neem aan dat je de prijzen krijgt van degene die reageren op jou bericht. En qua zenderlijst zijn ze allemaal het zelfde neem ik aan want je krijgt gewoon 1 lijn van rapid.
 
Ik denk dat je eerst een account aan moet maken anders kan je volgens mij niks plaatsen op het form. En ik weet niet precies hoe het werkt neem aan dat je de prijzen krijgt van degene die reageren op jou bericht. En qua zenderlijst zijn ze allemaal het zelfde neem ik aan want je krijgt gewoon 1 lijn van rapid.

Klopt zonder account kun je niets posten..en inderdaad alleen Engels accepted.
Maar als je mijn "tip" die ik hierboven heb gegeven nu even goed leest dan hoef je in principe niets te posten.

Dus nogmaals ga even naar het community forum kijk naar het 1e bericht gepost door de moderator en kijk dan even naar zijn handtekening:eek: en volg de rest... suc6